Corturile anti-Elena-Udrea.

Babelor,

Treceam ieri grăbită așa-și-așa prin Piața Victoriei, când privirea mi-a fost blocată de un cort. Mă rog, un cub din material urât, nu un cort, dar să-i zicem cort. Pe cortul respectiv, un slogan: „Apără Bucureștiul de Elena Udrea”. Era noapte, deci nu era nimeni acolo pe care să-l întreb ce vrea să zică sloganul respectiv, și oricât m-am gândit eu despre ce ar putea fi vorba, nu am ajuns la nici un rezultat. Mai târziu, adică acum câteva minute, am citit un material despre sloganul respectiv și mi-am dat seama că este o altă tentativă de sinucidere a PNL/PC, adică a ACD.
Pentru că ce ne spun ei cu sloganul respectiv? Păi, ca de obicei, absolut nimic. Probabil că oamenii intră din curiozitate, întreabă „Dar de câini nu îl putem apăra? Unde semnez contra câinilor?”, li se zice că de fapt este vorba despre primăriile de sector vs. primar general, ei ridică din umeri și pleacă. Și de ce? Pentru că ACD e prea idioată ca să își dea seama că nimănui nu îi este frică de Elena Udrea, nici măcar Bucureștiului. Doamna în cauză poate părea mitocancă sau țoapă sau ridicolă, dar în nici un caz înfricoșătoare. Iar spectrul pictat de ACD este cretin, și corturile alea urâte. Dacă ACD (sau PSD, by the way) vor avea nevoie cândva de un consilier de imagine, le stau la dispoziție – dar probabil că vor prefera din nou să dea milioane unui idiot care după ce se va gândi doi ani, va veni cu ceva gen „Muie Băsescu” sau chiar „Muie Crin”, dacă își va atinge, după cum mă aștept, nivelul maxim de incompetență.

Vă pup,

Rhetta

16 comentarii

  1. Surorilor, anu’ trecut erati PENTRU corturi, nu CONTRA. Ba chiar le-ati dat si o denumire, nu pot sa scriu aicea cum le-ati etichetat pentru ca mi-e rusine. Ba nu, mint: nu mi-e deloc rusine, le-ati denumit „corturi de futut” iar noi toti de pe forum v-am aplaudat si am scandat ovatii in picioare: RHET-TA ! VE-TA !
    Acum serios vorbesc, Guvern mai nepopular ca Guvern-ul asta n-am avut niciodata, pe Gadaffi totusi il mai sustin vreo doi-trei beduini cu capu’ spart, dar pe Boc nu-l mai sustine nimeni, eu nu stiu care tara o sa-i acorde azil politic dupa ce-o sa piarda Alegerile

  2. @Rhetta draga, intai trebuie sa iti pui ochelari. Nu scrie nicaieri “Salvați Bucureștiul de Elena Udrea”. Dupa aia sa dai sfaturi de consilier de… IMAGINE. :))

  3. Orice baba cu patalama si carnet de baba serioasa stie ca azi e 1 Aprilie, deci nu muscam pacaleala cu cortul.

    Pupici pacaliciosi !

  4. E pe bune cu cortul, Darael. Vezi o poză furată de pe blogul lui Lilick:

    Iar tu, Lilick, ar trebui să știi că o babă serioasă nu poartă ochelari, ca să nu vadă prostia din jurul ei sau ce restanțe mai are de plătit la întreținere. Am corectat, mersi, dar campania tot idioată e.

  5. Ogare, dacă în cortul respectiv ar putea fi futută Elena Udrea, ar avea de 12 ori mai mult succes.

  6. La propriu, nu la figurat.

  7. Ogare, nu zic nu, parol ca ai dreptate.

    Numai ca treaba asta de care pomeneste Rhetta se poate rezuma, ca alte cuvinte, în pilda pansamentului prost pus peste o buba care se trateaza altfel.

    Întrebarea e ce pui în loc, adica una e sa „fight fire with fire”, sa bati pe cineva la propriul lui joc si alta e alegerea între ciuma si holera. De parca altceva nu ar exista.

  8. Multam frumos pentru pozna.

    Auleu baba Rhetta, d’acela nu iaste cort. Samana a hardughie d’aia pe roti, cica ruleta ii zice, d’aia ce vine pre la noi prin sat si vinde copkiilor shaurme cica ie modern ase 🙂

  9. coviltir

  10. ptiu, ca ma porcaiesc in plin post, insa vad ca suntem invitati sa jucam in defensiva fata de tot felul de gauri – gaura in ozon, gaura din reactoru’ lu’ japonez. si acum asta ….ce sa mai, ca la usa cortului.

  11. din alianta aia fac parte PNL si PC, nu si PSD. bucurestenii resping orice idee care ar putea avea cea mai mica legatura cu PSD, nu se mai uita daca e buna sau rea. si ar trebui sa ne temem de elena udrea daca am avea putina minte. nici de ceausescu si de altii nu ne-am temut decat prea tarziu. nu facem decat sa ne repetam greselile. femeia asta proasta are pozitii tot mai bune in stat, si fac pariu ca va fi si mai sus cu prima ocazie. si nu, nu ma refer la sex si alte glume cu ea.

  12. […] ,luna patrata ,ora ,genunchiul ,camelia ,georgiana ,calinhera ,surorile marx ,vania ,schtiel ,alexmazilu ,melicovici […]

  13. Bre Gabi, Elena Udrea nu e Ceaușescu. Nimeni nu e Ceaușescu, în afară de Ceaușescu, și eu sunt al naibii de mulțumită de asta.

  14. ne este rusineeeee, ne este rusineeee, ceausescu iti dadea mah. nu ca acu.
    ne vedem la 65 de ani. sa ma intrebi de ceausescu atunci.

  15. sa nu te miri ca tactu sub ceausescu era mai fericit decat tine la 65.

  16. Piticule, era obligatoriu sa fie fericit tac-so, iar daca nu era fericit cumva, il trimiteau activistii de Partid sa legene stuful pe burta prin Delta Dunarii pana cand ii iesea fericirea pe nas (prestuplenie i nakazanie).
    Musiualexandru: asa zicea si Ceausescu, ca in afara de el, nimeni nu este capabil sa conduca tara asta. Dar Nicusor de-abia astepta sa-i ia locul de Secretar General. El sau soru-sa, ca Valentin n-avea nici-o treaba, ala era pasionat cu fotbalu’, nu cu politica. Intreab-o pe Rhetta, ca ea stie, a fost prietena cu Zoe, mergeau impreuna la bairamuri la Snagov.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

