Nu totul e bine, uneori.

Babelor,

Ăsta e un blog mai curând vesel, dar uneori nu e, de exemplu acum. Pentru că tocmai am aflat că a murit Alex Leo Șerban, criticul de film care nu era mai niciodată de aceeași părere cu noi, și cu care aveam niște certuri spumoase pe seama unor filme proaste pe care el le considera bune (sau poate că erau bune și noi le consideram proaste). Totuși, oricât de puțină dreptate avea ALȘ, dialogurile cu el erau plăcute, incitante și enervante. Unii, alții, o să îi ducă lipsa, într-un fel.

Vă pup,

Rhetta

7 comentarii

  1. Am intentionat mai devreme sa va las un mesaj, dar vad ca ati aflat deja…
    Eu am aflat de pe FB, evident!
    Si imi pare rau…

  2. Eu inca mai sper ca e una din glumele lui cam nesarate. Ar fi in stare.

    In caz contrar, sper sa ne trimita curind cronica la „East of Eden” si un interviu cu Actorul principal.

  3. ce putea sa faca o baba pe blog? sa citeasca necrologuri. ete, a murit si ala de la parter. uite asa ne ducem toti… oh, oh, ia sa iau o gura de visinata ca ma inteapa gatu.

    omul era bun, nu zic. dar arsinel si botezatu ar trebui sa planga, nu noi.
    pune mana si scrie lucruri firesti cand scrii, apari o data pe luna ca sa spui 3 vorbe. nu e ok.

  4. Bai, asta a fost primul lucru pe care l-am auzit azi si m-am intristat… nu stiam ca e bolnav. A murit si Sidney Lumet.

  5. Dumnezeu sa-l odihneasca !

  6. Nu cunosc prea multe despre el, se pare ca era un mare dificil, dar stiu ca a facut si lucruri bune.
    Te inteleg ca esti suparata daca l-ai cunoscut si ati avut n dialoguri incitante …
    Am citit pe net si chestii pro si chestii de otrava, indiferent de astea un om ramane un om…

  7. Chiar ma uitam ca vineri se dusese ALS, sambata Lumet… iar la Realitatea scria cu rosu, sau ce culoare este, ca s-a sinucis viitorul socru al Andreei Antonescu. Saracul ALS, bine ca nu mai vede atata cretinism.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

