Apusul podoabelor.

Babelor,

Cam alaltăieri. Lipscănie, bar, muzică, lume, salut-salut, cum-te-cheamă-Andrei-pe-tine-Rhetta-ce-nume-mișto-hai-la-mine.
Ajungem pe la vreo trei dimineața, întindere în pat, pup-pup, își dă jos pantalonii, dezmierd-dezmierd, chiloți, mână, hopa.
– Bă Andrei, zic, tu n-ai păr aici!
– Hăh, râde el, normal, m-am ras.
– Nu, zic, aici jos, n-ai floci!
– Păi acolo m-am ras, zice el.
Ce dracu’ se întâmplă cu lumea asta, babelor? De când se rad bărbații la coaie, și de ce? Ok, înțeleg asta la bărbații care nu sunt bărbați, adică David Beckham sau Johnny Depp, dar ăsta chiar avea față de bărbat, și uite că…
– De ce naiba te-ai ras?, întreb.
– Păi nu-i mai bine așa?, face.
– De ce să fie mai bine?
– Păi de exemplu dacă vrei să mi-o sugi, nu trebuie să îmi înghiți și flocii totodată.
– De ce să nu-i înghit? Mie îmi plac flocii!
– Da, dar na, nu la toată lumea…
În fine, a încercat el să-mi explice că așa sunt bărbații din ziua de azi, că e mai estetic, mai igienic, pizda mă-sii.
I-am explicat și eu că rasul la coaie e un obicei cretin, probabil cocălăresc. Se rădea Cobain la coaie? Nu prea cred. Se rade Bob Dylan la coaie? Mira-m-aș. Se rădeau Robert Mitchum, Bogart și Steve McQueen? Nope (cel puțin doi dintre ei sigur nu, vorbesc din experiență). Și atunci? De ce bărbații din ziua de azi preferă să semene cu niște băieței – și femeile cu niște fetițe? De ce ne infantilizăm fără motiv? De ce nu mai au bărbații flocii până la pământ, ca în tinerețea mea, astfel încât, după actul consumat, femeia să se poată înveli cu ei și să doarmă la căldura plăcută a unei puli?

Explicați-mi.

Vă pup,

Rhetta

54 comentarii

  1. heh! se vede ca ai fost ieri la concert de metrosexuali si nu ai inteles nimic.
    un fular in jurul coaielor e o elegantza ca cand esti paleologu jr.

    un piept neted e ca cand il urasti pe bon jovi.

    intreb si eu chiar, de ce metrosexualu nu e barbierit de 3 zile dar are patinoar pe piept?

    pffffh, ce naiba de intrebari pui aici?

  2. ;)) fain titlu

    nu cred in infantilizarea fără motiv. ce… tu mai stii iubi ca un baietel? nu cred

  3. Fin’că încălzirea globală. Lumea doarme dezvelită şi se rade ca să salveze calota glaciară şi stratul de ozon. Ce poate fi mai logic?

  4. 🙂

  5. Oricum n-ai intelege.
    E o chestie care se simte.
    E ca la muzica.

  6. e probabil ultimul [?] stadiu al unei lungi evolutii. trebuie sa te adaptezi rhetto.

    apropos cand eram prin liceu inca mai existau fete cu barba la pasarica. desi putine si cam hippie. azi cre ca mi-ar veni sa borasc dac-as intalni una cu barba, sau hippie.

    a, si vezi ca vin suede si bryan ferry [astia sigur se rad la pasaroi].

  7. invechito!

  8. da, bine i-ai zis anaid. nici eu nu inteleg de unde toate atitudinile astea reactionare pe care le demonstreaza deodata. mai demult era baba progresiva, in sensu ca obisnuia sa asculte rush, yes, floyd, genesis si alte cacaturi.

  9. murdoc varsta isi spune cuvantul ,baba asta se credea nemuritoare, maine poimaine o sa i se para joaca cu putza in nisip spectaculoasa.

  10. o sa-i zic gerula de acum inainte. gerula poate fi si nume de femeie, de fapt se potriveste mult mai bine unei babe decat lui ilarion ciobanu.

  11. :))) acum vazui ca ai abordat „joaca cu putza-n nisip” -lady gaga.

  12. sa vezi ce s-o da cu curu de pamant cand o descoperi rasul la su-bratz. hi hi hih

  13. nici mirosurile nu mai sunt ce erau odata…………..

  14. pe bune. era un interviu cu tom waits [mi-e lene sa-l caut] unde explica „pe vremea mea ne faceam singuri apa de cologne. azi gasesti in orice supermarket, e penibil.”

    ..barbatii de odinioara, gen http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4/Ilarion_Ciobanu.jpg

  15. Spuneti-mi si mie în ce masura o fofoloanca glabra e un indice de progres ? Ha ? Ca deja nici fofoloanca nu i se mai poate spune, ca doar era onomatopeic, de la fosnetul inegalabil al pilozitatii. Ce senzatii vatuite…. O, tempora ! ATUNCI erau pufuloase genuine, acum nu gasesti decât coprti de agenda.
    Sa rezistam, Rhetto !
    Auzi, cica e mai igienic. Aiurea, numai la stim noi cine firele frizate erau sinonime cu giugelele.
    🙂
    HAIR !

  16. ahh, Vechea Garda se ridica pt onor.. un ultim asalt de onoare.. grenadierii mustaciosi, f[l]ocosi 🙂

    http://www.grenadiers-idf.com/histoiredelagarde_lesregiments_lesgrenadiers.htm

  17. Da, femeile noastre sunt toate niste Burt Reynoldsi et puis c’est très bien comme ça.

  18. Trebe si pisicile adevarate sa le radem ?

    🙂

  19. aceea nu e o pisica, e un ponei 😉

  20. […] ——————————————————————————————————————— Șoseta îi roagă pe cei nominalizați mai jos să-și verifice saltelele: DulceDeea,Hazmate,MeetTheSun,Milogul,Mitza,Pis Roz, Domnul PdY,Psipsina,Scânteia,Serafim,Pătrata,Babele Marx,Teo,Luka,Popesciana,Mikaeleon,Belle […]

  21. Hence the ponytail, murdoc. Bien vu.

  22. sa ne-ntelegem musiu. exista si o coada de cal, dar ma gandeam mai devreme la dilema cea noua a piticului care-a vrut sa deseneze un ponei in pestera lui si i-a iesit un cal, un caine, sau orice altceva doriti dvs, e ca o pata rorschach. drept care-a scris acolo „ponei”, dar pisica dvs seamana c-un ponei mult mai mult decat seamana cainele piticului.

  23. musiu te-ai stricat la cap?! unde ai vazut tu femei ca Burt R.?! LA CE TE REFERI CAND ZICI” NOASTRE”? LA RHETTA? 😉

  24. Quite rightly.
    Si bine ai spus pestera, zgribuleala aia e ceva très très Lascaux, ba chiar Tassili n’ajjer (revisité à la sauce dada).
    Mai problematic e intituleul din stânga sus. If you watch closely, scrie PITICU GRS. GRS nu stiu ce e, seamana a categorie de raliuri în coasta. În orice caz, e vorba de scriitura automata. Piticugras inima Andre Breton, can you believe it ?

  25. Anaid,

    Unde am vazut asemenea doamne ? În portughezia, în Piata Gemeni si într-o carte pe care scria Tratat de Endocriminologie, sau asa ceva.

    Nu, nu sunt defect.

  26. Unde scrie piticugrs? nu scrie nicaieri piticugrs.

  27. Scrie pitcugrs

  28. Scrie pe butonul de la lift.

  29. si la voi scrie sarailiile mari.

  30. Ntz. Baclava.

  31. m-am gandit sa pun o melodie potrivita cu postarea asta.

  32. Petronia vegheaza, sa stii. O sa-l stearga pe ptcugrs.

  33. nu are cum sa stearga. ca daca sterge, pun imediat safura. si tot asa.

  34. ia clipul e on topic.

  35. Ce topic, domnule ? Topic înseamna când te dai cu o alifie.

    http://dictionar.romedic.ro/preparat-topic

    Întreaba-l pe Arafat.

    Tu zici de caca

  36. stai ca m-am suparat rau pe facebook. ce prosti sunt oamenii…damn.

  37. Ei, si ?

  38. nu tu mah. fetele stumpy sa citeasca.

  39. Corect e scumpy, asa e. Tu nu-i spui lu Shakirea: Buna, scumpy, ce faci ?

  40. in caz ca nu ai observat, afacerea se petrece e site-ul stump. ws. iti zice din start ca esti cam tampit. dar toti se baga. a devenit un cosmar!

  41. Pai ce cauti acolo ? Io am fost la un splendid vin.

  42. citeste multa lume aici. am incercat sa dau un sfat. mercic.

  43. Cred ca explicatia e foarte simpla si ne este data de catre lupul din poveste, agasat si el sarmanul de un tir de „de ce”-uri pe care Scufita Rosie, ca orice femeie, il pravalea asupra-i: asadar, se poarta ras CA SA SE VADA MAI BINE! 😀

  44. Ca e mai igienic si ca sa se vada mai bine – fie ca e igienica, fie ca e, pur si simplu 🙂 Iar povestea cu lupul e o chestiune de dioptrii, pina la urma, ca nu despre ce vedem e vorba, presupunind ca e intuneric bezna si toata lumea si-a scos ochelarii ca sa nu incomodeze 🙂 Rhetta si musiualexandru, subscriu – vremurile se schimba si nu in bine; daca ne place sa ne copilarim, de ce sa mai facem copilasi? Si daca nu mai facem, nu se duce dracu’ specia, barbierita numa’ unde nu se vede?

  45. […] Îmi țin borcanele de cer în frigider. A îmbătrânit și când îi mai aduc un borcan nou, zbârnâie și zumzăie morocănos. Sunt transparente, mici și mari și n-au capac. Le umplu în nopțile cu stele, în diminețile aromate și când privesc oamenii în sus. Imediat cum nu mai am loc de ele, le torn pe străzi, peste imagini discordante cu gunoaie, copacii, îndrăgostiți și băncile lor și pe zâmbetele copiilor. Borcanele de cer atenuează chipuri triste și contururile lucrurilor. Orașul e plin de cer înghețat și năsucuri roșii sub care strălucesc muci ce-ncadrează buze deschise larg, într-un țipăt entuziast. Este foarte puțin spațiu printre râsete, strigăte și fel de fel de cântece ce își dispută întâietatea de a fi auzite. Mâinile lui sunt în buzunar, la întâlnirea cu ale ei. Aș da orice să fiu de cealaltă parte a geamurilor pline de aburi este o poveste cu cerșetori, spusă cu mâna întinsă. Aș face schimb cu borcane de ceai fierbinte, din acela atât de concentrat, încât îmi pătează buzele și limba. Și cerul îi pătează ochii cu albastru și chipul cu pistrui. ———————————————————————————————————————— DulceDeea,Hazmate,MeetTheSun,Milogul,Mitza,Pis Roz, Domnul PdY,Psipsina,Scânteia,Serafim,Pătrata,Babele Marx,Teo,Luka,Popesciana,Mikaeleon,Belle […]

  46. Dupa ce termin de ras vin sa zic si eu ceva.

    Prima vizita, primul hohot de ras abundent, prima surpriza care m-a facut nostalgica, desi incantata.

  47. Babelor, sunteți complet nebune, în afară de vreo trei-patru. Faceți pe modernele, da’ știți cum e: acum doi ani era „modern” să crezi că Unirea Urziceni e o echipă de fotbal, anu’ ăsta e modern să te lași de fumat și la anul o să fie modern să iei extasy. Bullshit, după părerea mea, la fel de bullshit ca genitalele voastre rase.

  48. acu serios rhetto, nu tine de mondenitate, iti jur ca is mai frumoase fara pilozitati, incearca si-ai sa vezi ce-o s-o admiri. jur ca-ti vine s-o si transformi in arta.

  49. :)))) !!! am ras de-am lesinat. pai mie nu-mi plac barbatii fara par la…da’ nici pe mine nu ma placeam cheala, pana ce am dat de unu’ care m-a naravit la nudism si de-atunci m-am tot dus sa ma smulg cu ceara. booon. toate frumoase si netede pana printr-a doua saptamana, cand incepe sa creasca, sa intepe, sa manance, sa se irite. apoi am plecat in tari indepartate, adio salon, ca aici costa de te ustura o jumuleala. si-am dat-o pe lama. dracu’ m-a pus. aceeasi distractie ca mai sus, numai ca mult mai des.
    asa ca stau si ma scarpin si ma intreb daca n-ar fi mai bine sa-mi las iar plete. dar nu, ca vine vara acus. si parca si lenjeria micuta sta mai bine pe chelie.
    da’ la barbati, nu si nu! sa stea asa, imparosati. 😀

  50. 😆 😆 😆

  51. Genial, Rhetta-egreta!!!! GeniaL!!!!

  52. […] Roz, Domnul PdY,Psipsina,Scânteia,Serafim,Pătrata,Babele Marx,Teo,Luka,Popesciana,Mikaeleon,Belle, […]

  53. […] DulceDeea,Hazmate,MeetTheSun,Milogul,Mitza,Pis Roz, Domnul PdY,Psipsina,Scânteia,Serafim,Pătrata,Babele Marx,Teo,Luka,Popesciana,Mikaeleon,Belle, […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

