Alegeri.

Babelor,

Cu ocazia sfintelor sărbători ale Paștelui, ieri am vrut să scriu o postare numită revista presei. Asta pentru că făcusem rost cum-necum de Libertatea de vineri, citisem prin ea și aflasem că o româncă a găsit leacul împotriva cancerului (ceva cu niște ciuperci) și că în București a fost mâzgălit un afiș cu un bebeluș homosexual. M-am luat însă cu tăierea mielului, după ce l-am fugărit vreo două ore prin bucătărie, și n-am mai scris nimic.
Revin, dară, acum, și voi face referire la chestia cu bebelușul. Pe afiș scria că homosexualitatea nu este o boală, și nici o alegere. Din punctul meu de vedere, ambele afirmații sunt corecte. Din același punct de vedere, ambele sunt totodată neinteresante și neimportante; ce-mi pasă ce e homosexualitatea? Mă interesează la fel de mult ca culoarea ochilor unei persoane. Cineva are ochii gri, verzi sau roșii? Fantastic, treaba lui. Cineva vrea să se îndrăgostească sau să fută pe cineva de același sex? Go ahead (ce, eu aș refuza o noapte cu Gwynneth Paltrow?!?). Doar că na, noi trăim în România și asta ne ocupă tot timpul, drept care avem foarte mult timp liber și ne supărăm că unii se fut în cur sau alții poartă ochi albaștri. În loc să ne fută grija că deficitul Portugaliei va fi mai mare decât se pronosticase la începutul anului.

Bleah.

Paște frumos.

Rhetta

4 comentarii

  1. hristos a inviat iar!

  2. Hristos a înviat! Toate cele bune de Paşte!

  3. bine. adevarat a inviat ! adk buna seara.
    da’ nu vreau cu Gwynneth Paltrow ! stiu eo cu cine vrau …


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

