Ce mă deranjează astăzi.

Babelor,

Accentul în titlu se pune pe astăzi. Pentru că ieri m-a deranjat altceva (cantitatea enormă de mâncare pe care am halit-o, femeia care a încercat să se arunce în aer în fața blocului, chipurile în semn de protest față de mine, fărâmiturile lăsate pe masă de Piticugras, lipsa bașilor din boxele pe care am cheltuit o avere).
Astăzi, așadar.
În primul rând, iRealitatea TV. Care normal că m-a deranjat și ieri, dar din cu totul alte motive.
Astăzi, iRealitatea a găsit de cuviință să ne plictisească cu un incendiu din Călărași. Aparent, toți oamenii acestui post de televiziune s-au urcat în mașini sau trenuri și s-au dus la Călărași, unde ardea sau mocnea ceva. Și iRealiștii se dădeau de ceasul morții și numărau câte autospeciale ale pompierilor sunt acolo (7) și cât de roșii sunt autospecialele alea și de câți pompieri e nevoie ca să țină un furtun.
În fine, și deci asta era o știre.
Că bani să trimită un corespondent în Siria n-au, normal.
Atunci de ce nu tac dracu’ din gură?
Pe bune, babelor, revoluția din Siria e mai importantă decât incendiul din Călărași. Chiar dacă iRealitatea este de altă părere. Sau poate tocmai de-aia.

Și ca să nu vin cu o listă de enervări care să conste dintr-un singur element, mai e un lucru. După o pauză de 17 ani, am vrut să accesez blogul Tlonienilor, să văd ce poze alb-negru au mai postat. Și, surpriză: în loc de un header cât casa cu David Bowie, am dat peste următorul disclaimer:

Acest blog este deschis doar cititorilor invitaţi. Se pare că nu aţi fost invitat să citiţi acest blog. Dacă credeţi că este vorba de o greşeală, v-aţi putea gândi să luaţi legătura cu autorul blogului şi să-i solicitaţi o invitaţie.

Bine, Tlon. De-acum încolo o să vă scriu fără umlaut.

Vă pup (dar nu pe Tlon și iRealitatea),

Rhetta

16 comentarii

  1. din fericire, pe la 3 dupa masa a luat foc un bloc in turnu magurele si CHIAR A MURIT UN COPIL!

    ieeeeeh!

    faza cu tlonii e grava rau. oare scriau din blocu ala din turnu magurele?

  2. poate ca modalitatea de abordare ori exprimare nu a fost tocmai una buna pentru femeia ta, poate ca asta ar tb sa te deranjeze. nu stiu, zic si eu…

  3. elza? ai gresit fereastra fata. cred ca ai vrut sa scrii la lorena lupu.

  4. da ce mai conteaza unde scriu. oricum ajunge acolo unde trebuie

  5. Hmmmm… ciudat. Eu inca mai reusesc sa citesc postarile tlonienilor in Google Reader desi primesc si eu acelasi mesaj cind incerc sa ma duc pe blogul lor. O fi un bug? O fi normal? Incurcate sint caile internetului.

  6. ce ziceti? sa ascultam o safura?

  7. babo, piticule, dragoane, elza, gentilomi.

    um om spân, ca in poveste, ravnea perfect rezonabil la blogul meu. vicleanul a pandit si a lovit iute dupa sfintele pasti, cand trupul meu era ingreunat de bautura si oua si mintea mea cam tulburata. dar s-a facut dreptate, si spânul e acum in congelatorul meu, transat in halci mici pt gratar.

    ii multumesc lui google pt ca exista, si dvs domnilor, pt ca v-ati ingrijorat. si voi fi mult mai atent cui grant „permission” sa mestereasca la site de-acum incolo. desi, in congelator mai e loc.

    al dvs etc.

  8. si eu ma ingrijoram tot pentru TLONI, sa fie blestemat omu care a ravnit si a facut asemena cadou toxic de paste!

  9. omul ala e un OU!

  10. well, nu orice naste din gaina ajunge knorr.

  11. Absolument, mon cher Karl; asa cum nu tot ce are trei picioare e pui Gostat cal. a II-a

  12. imaginea horror comunista pe care o propuneti, mon cher musiu, e totusi intrecuta de imaginea horror consumista, a Puiului Dezosat. cel putin in ce ma priveste.

  13. Oh, brilliant.

    Mi-ai amintit de desenul ala animat, Cow and Chicken (de David Feiss) si de mândretea lor de verisor: Cousin Boneless. Asta da horror.

  14. Eu nu vad nicun disclaimer. Inseamna ca-s breaz?

  15. No. He (he !) was cured.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

