Gândul zilei

58 comentarii

  1. Do you Dada?

  2. 🙂 dadaistii s-au gandit si la sfarsit . orice ” dinamitator ” ” … ism ” devine .

  3. azi-noapte o haimana a mâzgalit
    m a n, f u c k d a d a
    pe diagonala, cu vopsea rosie
    dar acum a disparut. totul trece

  4. I never dada and I always dada.

  5. e in viata, stai linistit 🙂

  6. fara never si always, ar fi koan. cu ele, e un pui de mustang, asa, mai nervuros.

  7. Mai nervuros si mai fusion, à la Zawinul („we always solo and we never solo”).
    Si da, ai dreptate. Capri-ul e un pui de Mustang.

    Pun ramasag ca scrii din Insula Pastelui.

  8. solo is a very deep zen concept, indeed. never solo, always solo, my human (inter)face.
    pune-l si-o sa pierzi. sunt in insula zilei de ieri.

  9. Cum zicea musiu Gagnon: le possible est d’hier et il a eu lieu : l’impossible seul reste encore à naître.
    Doar ca ziua de ieri e o peninsula, Noemi.

  10. doar ca ziua de ieri e pen name pentru insula zilei de azi.
    mi-au venit pe drum doua idei de concurs. cum fac sa ajunga la tine, cu bufnita de 13, 30?

  11. Vorbesc io fata morgana si cu uamenii aia si se aranjeaza.

  12. Asa, am întrebat-o. Astept.

  13. am trimis de doua ori. ajungea si din poona pana acum.

  14. nu cunosti postasii galici. pe parola mea ca n-a ajuns.

  15. fantastic. incep sa ma enervez. atunci inventeaza o alta cale, taie o carare noua prin jungla. stiam eu ca e mai lejer cu zeppelinul…

  16. Inventez eu ceva, da-mi ragaz pâna deseara

  17. patru pitagoreic.

  18. dada e o inventie. a fost. este ?
    hei, gata, e seara. ce-ati terminat de inventat ?
    ăă, inventiile nu se termina, n-am zis bine, doar momentele, deci care e spilul momentului 🙂

  19. nu mai e fantastic, e dadaistique. tot incerc sa trimit (de cateva ore) din patagonia un mesaj de importanta capitala , camuflat intr-un cozonac cu mac si coletul e sfeterisit pe drum de grupari mercenare, nesuferite si enervante.

  20. robinhuzi de duzina…

    ahm, sa inventam. ok, dar ce ?

  21. am trimis a cincea oara, nu cumva au ajuns in spam sau in vinoteca sau in cosul motanului ?

  22. Vin eu pe motocicleta sa fac livrarea.

  23. merci, dragoane, ca intotdeauna, prevenitor. ia si cheia de 45 , te rog, filtrele frantuzesti antispam au nevoie de o delicata reajustare.

  24. heei, nu va impacientati, las’ ca vine piticu cu renoul si sardeaua si rezolva.

  25. julia, pina scoate piticu reno’ul din traficul bucurestean eu sint deja pe malul Atanticului, fac o baie.

    Noemi, iau toata trusa cu mine. Am si o scula speciala, design General Electric, un baros de 25 de kile. Il iau si p’ala, just in case.

  26. M-am uitat sub Schmidt, nu era. Sub hamac, nici atât.
    Noemi, inventam timbrul sau porto franco ?

    Dragoane, cu o turbina d-aia d-a ta repunem pneumaticele pariziene în functiune,sa poata Noemi sa se exprime. OK ?
    Decât baros, mai bine o frapiera, Dragoane.

    Julia, Piticul e la hamsii. N-are lamâie si i se apleaca de la sardele si risca sa ddecoreze Renou cu „mal de voiture”.

  27. thanks for the greylist 🙂 ook, pleaca si urgronjius

  28. unde pleaca ?

  29. piticului i-am trimis o kartolina cu elefanti si baiadere, alexandre.
    e cu S, nu cu Z.

  30. Noemi von Kartolin-Eulenspiegel, mie banuiesc ca-mi trimiti clinchet de galbeni cu care se platesc mmmmiirosuri de ffripturi.

  31. Alecule, daca punem o turbina d’a mea sa sufle iese rau. Zboara depesa de nu mai ramine pixel linga pixel

    ( – Dragoane, da’ hirtia n’are pixeli.
    – Exact! )

    Cu frapiera mai usurel un timp c’am tinut’o la capu’ patului zilele astea si se resimt diverse organe. (apropos, am incercat un Syrah romanesc, ala cu cocos deghizat in papagal pe eticheta. e cihhhh)

  32. tie-ti trimit mascatii , garda elvetiana si auditul , declar lovitura de stadt rds-ului vostru de banlieu. fripturi de cabluri, da.
    dragoane, daca tot n-am despachetat inca , poti sufla tu catre mine delicat, cam doua grade si-un pic spre sud? ai grija la umbreluta, e trezor de famille.

  33. Hehehe… nu era mai bine acasa la broadband? Suflu, suflu, cum nu? Sa las si termostatul la temperaturi mai umane sau e nevoie si de ceva incalziri?

  34. Niste calorii si niste celsiusi în plus sunt bineveniti, Dragoane.
    Syrah de România cunoastem. Vorb-aia: never could stand that dog.

    Noemi, am o dimineata binara, gris-foncé si cu prea putini bari. Trebe sa gasesc un raspuns cât de cât inteligent si deocamdata trebuie antinevralgice.

  35. ah bon. tocmai apelasem quais des orvevres sa cer descindere in forta si raport imediat. acum o sa cer doar cercei si un tirbuson cu monograma.

  36. Care este corespondentul lui „free” în franceză ?

  37. fanfan la tulipe.

  38. Fernand Léger

  39. Adică Fernand Léger şi Fanfan la Tulipe sînt doi provaidări neserioşi ?!
    Dada…

  40. free lance se corespunde.

    a! uriasule, nu e grey, e red, stiu io ca tz a ramas pe retina.
    daca pleci, mergi cu piticu poate si sa va-ntoarceti cu hamsie pe basca, na 🙂

    ….ai grije sa nu fie dupa-amiaza bipolara, musiu, ca a mea en a commencé deja, eh

  41. Eh, dupa-amiaza de doi poli ?

    Ne vindem pielea mai scump, Julia.

  42. asa e, la anu se inverseaza polii. toate pasarile o sa zboare invers! in afara de gaina pentru ca aia nu zboara.

  43. Aiurea, nu e adevarat. Tocmai asta e: gaina o sa zboare, barza nu, deci o sa ai ciori în cotet la Avicola si-n plus o sa fii nevoit sa întorci bateriile daca o sa vrei sa-ti mai mearga lanterna sau renou’.
    Sau mai bine cumperi gaina cu curent alternativ ca sa nu-ti zboare din balcon.

  44. Sau daca-ti iei automobil electric, marsarierul o sa fie în locul vitezei întâi.

  45. ete ca la baterii nu m-am gandit. adica m-am gandit, dar erau baterii de vin.

    ai cam lipsit de paste. ori ai fost diacon in biserica?

  46. Bine ca nu te-ai gândit la bateriile de antiaeriana, ca luai numa ghiulele-ntre ochi.

  47. sau la robineti, ca te spalai cu apa rece.

  48. ce tot ne bati la cap cu bateriile alea? spune mai bine cu vinu ala. zici asa, te doare capul eh? hehe.
    daca bei toate chimicalele frantuzesti… pune mana si cumpara un porumbel.

  49. Piticule, azi-dimineata m-a durut capul de la porumbel.

    Nu mai cumpara vin de la Tehnometal..

  50. google zice altceva. zice ca ai baut ceva „fanfan la tulipe”.

  51. Parca facusesi armata la atentie dujmanu asculta, nu la fanfara.
    Iar lalelele nu se beau, se ofera la duamne.

  52. Sau se bea Veuve Clicquot din ele. Asta cind n’ai pantof de marchiza.

  53. Conduri are Noemi, dar la pantofi creca poarta un numar prea mic ca sa faci frapiere din ei.

  54. Acum pricep de unde dimineata binara. Tu bei Veuve Clicquot din frapiera. De unde deduc ca fie ai tunel pina la crama lu’ tanti, fie te platesc aia in champagne dupa moda ruseasca.

  55. Ca sa fiu sincer, dragoane, de la o sticla de Pommery mi se trage.
    Sper ca aia de Henriot brut royal (la asta chiar ca e cu tunel, finca primita chiar de la o madame Henriot) sa se ridice la-naltime.

  56. Ha… de testat Henriot, s’a notat. Ma uit dupa o butelca la proxima ocazie.

    Apropos de butelci. La ultima revenire acasa am gasit in Heathrow o sticla de cognac de 10k sterline. Pretul in sine nu ma mira in mod special, stim ca exista. Da’ ma framinta intrebarea: cine e atit de tembel sa cumpere asa ceva dintr’un aeroport? Adica nu vad pe cineva care e dispus sa dea pe bautura cit pe o masina sa care prin aeroporturi si avioane o punga transparenta. Probabil era doar de publicitate. Pe principiul: vedeti bai taranilor citi bani ne permitem sa blocam noi in marfa fara miscare?

  57. ai gasit-o pe dada pana la urma?

  58. Oare aici? Sau la muzee ?

    http://www.jhm.nl/current/exhibitions/romania


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

