Vai de ei.

Babelor,

Iarăși vecinii de sus. Mă scuzați că tot vorbesc despre ei, dar sunt îndemnată de o ură binemeritată.
Mă întorc eu ieri cuminte de la job, cu sacul de bani într-o mână, capul unui dușman din altă agenție de advertising pe tavă și două țigări în gură, și ce văd? Băieții ăia, „formația Aeroport”, cum scrie mai nou pe cutia de scrisori în care am băgat căcat și niște grenade, au făcut un videoclip. Ceea ce mă bucură, pentru că la sfârșit apar chiar ei, și puteți vedea și voi cât de urâți sunt, mai ales primii doi și ultimul (ăla care mănâncă mai merge cât de cât). Poftim:

Dacă-i vedeți pe stradă, luați-i peste picior din partea mea. Adică puneți-le piedică.

Vă pup,

Rhetta

4 comentarii

  1. eu le-am dat un pumn in ochi! cate beri primesc pentru asta?

  2. Pe primul am vrut să-l mușc de ureche, dar avea căști. Al doilea avea îndesată pe cap o bonetă frigidiană dintr-o bășică de porc, imposibil de scos. Ceilalți nu aveau urechi deloc, doar niște chiloți pe cap. Pe bune că i-aș vulnăra cumva, încă stau cu degetul pe piedică…

  3. Frumos clip
    a carui morala e
    ca sunt singura
    din care nu ramane nimic
    (decat mai degraba ceva)

  4. Vai de ei? Vai de nenorociţii ale căror feţe le-au folosit aici spre inducerea publicului în eroare şi oroare. Ăia-s băieţii de la patru, stau cuminţi în casă şi se uită la documentare despre castori.
    În rest, da, Rhetto, ai dreptate. Se vede ce fel de oameni sunt abominabilii ăia, uite ce ne doresc tuturor. Valuri ucigaşe, meteoriţi, iepuri de cauciuc! Şi nu vezi pămătuful ăla omniprezent? Nu se prinde nimeni că mesajul e că vor să ne şteargă de pe suprafaţa lumii?!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

