De ce scriu rar.

Babelor,

Ok. Recunosc. Scriu rar aici, unele dintre voi poate nici nu știu cine sunt. Da, era o vreme când aveam 3 postări pe zi, una mai bună ca alta, dar acea vreme a trecut. Eu știu asta, voi știți asta. Până acum am încercat să vă duc cu zăhărelul, v-am zis ba că vin mâine, ba că am fost plecată, ba că lucrez. Când de fapt știm cu toatele cine este de vină că nu prea mai comunic cu voi și că postările mele apar din an în paște.

Vinovat este Traian Băsescu.

Vă pup,

Rhetta

5 comentarii

  1. daaaa? atunci sa scrie basescu in locu tau. ba nu, sa scrie criiiiiin!

    si lasa zaharelu aici. merge la absint.

    cu respect, printzu duda si alti cetateni firesti.

  2. nu intelg, ca sunt cititor nou : e de rau, e de bine, e de dulce, e de post, e de post-tranzitie, e de râs, alte categorii. te rog raspunde prin da sau nu ca sa stim cum stam.
    ps. cine e traian basescu?

  3. La întrebarea ta finală, varzadecultura, nu.

    Mai departe, zic pentru cititorii noi aşa: Rhetta şi Veta învie din când în când, una mai din când în când ca cealaltă. Ele sunt surorile Marx. Se află pe unele bloguri o rubrică ciudată, numită „Despre noi”, care de multe ori e plină cu aberaţii neinteligibile, alteori cu musaca şi alteori cu pânze de păianjeni. Ea, această rubrică adică, există şi la noi. E parţial plină cu informaţii.

    Pitice, au încercat. Amândoi. Au intrat în filtrul meu anti-Safure şi alţi dăunători. Dacă ştiam că e cu absint mai umblam la setări. Eh. E bun şi vinul.

  4. bineinteles ca nu, petronia, asta stiam. daca nu stiam, nici nu intrebam.

    mersi de indrumare, am citit acum partial „despre noi” dar nu vad care noi, n-am vazut mai nimic, ca sa fiu foarte precis: partial nimic. de-asta imi sunt si simpatice rhetta si veta. le-as fi dat totusi o suta de ani amandurora, varsta de la care a inceput regresiunea. ma intreb unde au ajuns acum? (intrebandu-ma pe mine insumi, abia atunci imi dau seama ca nu stiu nimic. partial)
    dar ce ora e? oh! deja? (surpriza simulata patial)
    fac un tur in nordul europei, doua minute va rog, revin. da?

  5. m-am mai gandit sub un tei. s-a tasat criza Rhet’, de-asta nu mai scrii tu asa des. apasa.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

