Hai siktir

In replica la ce scrie sor-mea:

Nu sor-mea, de vina ca scrii rar nu e Traian. De vina sunt io.

Acuma, pentru restu lumii, imi cer scuze. Nici io n-am mai scris demult pentru ca am avut o durere cumplita de pizda si a durat putin pana sa-i dau cu rumegus, cu pasta de susan.

Ceva si mai bizar mi s-a intamplat luna trecuta cand am inceput sa ies cu o fata. Doar stiti ca io merg la fel de bine si la fete si la baieti.

E si ies cu fata asta, care cica avea sau nu avea prieten, nu se intelegea clar. Care fata ne luase mie si sor-mii un interviu la site-u’ pulanpizda.ro. si in paralel vroia sa vada care-i treaba cu mine.

A durat putin pentru ca la un moment dat mi-am pus cizmele mele numaru 47 pe masa si un pinten  mi-a intrat in ciorba ei. M-am scuzat ca ma doare spatele, dar ea a zis ca manierele.

Asta in sine n-ar fi fost o problema daca astazi n-as fi vorbit cu prietenu ei care a zis ca el nu mai pune interviu cu mine si cu sor-mea pe site-u’ lu pulanpizda, ca adica io de ce m-am dat la prietena lui care nu era a lui, da era a mea da nu era.

Si-acuma vin io si-ntreb: asta e ba deontologia lu peste la presa de corporatie? Pai de-aia aveti bre interviuri cu OCS si The Moods si de-aia nici n-a auzit nimeni de voi ever.

2 comentarii

  1. asta-i postare cu skepsis dar fara diacritice, cu obida si fara deontologie. dezvolta dialogu’ cu prietenu’ in perimetru. pentru conformitate, se zice „mi-a infipt ciorba in pinten” nicidecum „un pinten mi-a intrat in ciorba ei”, ca doar esti o Marx. capu’ sus !

  2. Veta, mă îngrijorezi. Zici că Rhetta nu scrie din vina ta, dar uiţi diplomat să spui că şi viceversa-i valabilă. La fel cum uiţi să spui cum a minat Rhetta wc-ul de s-a întâmplat beleaua. Ce, la deontologie mă refer, normal. S-a-mprăştiat peste tot, după cum se vede.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

