Viitorul Rhettei Marx.

Babelor,

Mai fumez o țigară și ies să-mi iau înghețată. Până atunci, avertizez că mă duc săptămâna viitoare la TIFF, care este un festival de film și are loc la Cluj. Mă duc pentru că de câteva săptămâni am probleme cu somnul, și prevăd că cea mai bună soluție este să intru la proiecția unui film românesc și să mă culc. Sau să mă enervez, depinde. În rest, nu știu ce caut acolo, pentru că nu cunosc pe nimeni din Cluj, și mai e și departe. Am mai fost astă-iarnă, părea drăguț, ca un cățel pămpălău. Echivalentul românesc al unui oraș belgian de mâna a doua (Charleroi, să zicem).
Iar de la Cluj voi pleca la Stockholm, unde am și mai puțin de căutat. După nume, capitala Suediei pare să fie echivalentul suedez al Clujului, și poate prind și-acolo vreun film românesc. Dacă nu, măcar o să mă fut cu un suedez sau o suedeză, nici nu mai contează, că-s frumoși toți.
Închei cu un citat din John Maus:

Vă pup,

Rhetta

2 comentarii

  1. chiar daca pleci din cluj, nimeni nu-ti garanteaza ca ajungi la stockholm. daca da, esti pasibil de covoare rosii cu premiu nobel in capat. si vitejiile cu suedeze sa fie pe banii contribuabililor, altfel nicio scofala si nema filme, clar?

  2. Rhetto, vezi că poţi să diversifici dormitorul şi să dormi prin ceva galerii dacă nu pleci la Stockholm înainte. Voila .


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

