Altă ghicitoare muzicală. Babană şi cu premii

Babelor şi voi ăştilanţi mai tinerei, aşa,

Se dă cântecelul de mai jos. Da ? Da. Buuun. Să se asculte atent şi na problemă: să se zică cine, ce, când.
Clar, simplu, onest, limpede, ferplei, fără scurtcircuite sau capcane tortuoase, să nu mai zică Dragonul că sunt maniac.

Şi vă mai dau şi hint, ba chiar vă dau două, că data trecută nu v-am dat deloc. Poftim hint unu – cireaşa de pe tort, ce mai: să zicem că trebuie doar să fiţi atent la cât durează.

Hint doi: alt cântecel, que voici:

Timp de gândire: până duminică după siestă.
Reguli: aceleaşi. Să scrieţi frumos, să nu pătaţi foaia, să nu faceţi ştersături. Aveţi dreptul la mai multe încercări, puneţi-vă şi copiii la contribuţie, ăia care aveţi copii; dacă nu, aranjaţi-vă cu Anaid să vi-l împrumute pe-al ei, face toţi banii.
Premiul: un vin absolut fabulos. Dacă ne-a mai rămas dulceaţă şi dacă găsesc unde a ascuns Rhetta făina, poate vă tratarisesc şi cu nişte clătite.

Hai, pă cai.
Fiţi cuminţi,
Vă pup.

101 comentarii

  1. bagseama ca-i in sirul de actiuni de lichidare a stocurilor de transcendentale licori si prearotunde clatite. da’ cu varza, ie? macar cu barza, viezure, ceva…

  2. Ticluim si cu verze, da’ nu prea sunt estivale.
    Când o fi mai racoare, savuram o choucroute cu un riesling alsacian.
    Sau ceva choux de Bruxelles ?
    Am notat. Sa caut reteta si cu ce licoare se-mpaca.

  3. dom’ profesor, mie-mi iese media daca vin cu adeverinta semnata de shenker , tatuaj cu doi scorpioni pupandu-se dulce si-un tricou cu rock forever de la baterist?
    merci, am si-un mar, vi-l las pe catedra?

  4. Mere vreau doua.
    Adeverinta ti-o pastrez, tatuajul nu cred ca pot, tricoul ma mai gândesc.
    Altfel, depinde de medie. Oricum esti deasupra.

  5. vai, vai, let’s doo-el on the crossroads’ hurricane…

    (hm, tre sa-mi scot tornadele din cap, trebuie, trebuie.)

  6. tornadele, adica bigudiuri în romgleza ? 😆

  7. A fost atat de simplu de trisat! Pardon! De aflat. Mi-e si jena de cat de simplu a fost.

    Tentant vinul ala, dar printipiile sunt mai puternice! Ii las pe cei cu o cultura muzicala adevarata sa-mi povesteasca ce bun este. Vinul, adica.

  8. Am zis să se asculte atent, sarsailuţă, nu să se trişeze. Nu rezistaţi voi, ăştia roşii, cu coadă şi corniţe, nu puteţi. Ha. Faut pas tenter le diable, că nu rezistă. Principii, auzi. 🙂

  9. Mie-mi sună a trupă neglijată (de mine). Nu vă dau raspuns final, dar dacă eram la un concurs cu timing aş fi zis Colosseum. Dacă variantele erau Gentle Giant sau Soft-Machine, mă băgaţi în ceaţă…
    Oricum, nu e ce ştiu pe de rost (King Crimson sau Yes).
    Mai stau până duminică seara. Dar dacă e Colosseum, se cheamă că am răspuns primul. Daca nu e, ziceţi că n-am zis…

  10. Ba mai zi, pâna duminica dupa siesta, adica spre chindie, ai vreme. Nu e ceata, se anunta senin.

  11. se zice bijeudiuri, de fapt.
    tornada vine de la torna, torna sau de la inturneaza-te, musiu? ca sa stiu ce recipiente sa pregatesc.

    un mar, trei caise si sapte cirese.

  12. in google reader apare thumbnailul cu poza la melodie. Deci stim si ce, si unde, si cand. Daca cercetez putin, cred ca aflu si carevasazica pentru ce motiv.

  13. Noemi, vine de la tournois, stii tu, când chevalierii se pieptanau unul pe altul cu lancea, cu halebarda…

    m,
    nu asta era tertipul…

  14. In prima piesa pare sa fie un domn care canta la fluier. Aura Urziceanu?

    A doua piesa e coloana sonora din „Cu mainile curate” cand pistruiatu a dus valiza si a dat-o pe un porumbel. tzin minte ca azi.

  15. Aura Urziceanu n-a jucat în Mani Pulite, de unde-ai scos-o ? Si n-a dat-o pe un Porumbel, ci pe un Merlot de la Rotenberg.

  16. Aura Urziceanu a jucat la loto si a castigat o dacie 1310. ce vremuri…

    eu cred ca aia de canta sunt niste batrani. ca se aud cartofi prajiti pe disc.

  17. Da ce, tinerii nu mai manânca decât cartofi copti sau piure sau ce ?

    Si nu era Dacia 1310, era 1301, adica aia ca dupa renault 12 TS, poftim, uite-te la roti, http://www.mijnalbum.nl/Foto-UPUWIOG3-D.jpg

  18. arata ca o banana! acum stiu cu ce veneau bananele vietnameze! mercic

  19. De rien, mon gros. Aia erau creveti, nu banane.

  20. republica populara vietnam facea si banane si ness si bomboanele cubaneze.

  21. Nu. Cuba facea ciocolatele chinezesti ca lingourile mici de aur. Mai facea Cuba si tigari albaneze Kruja. Si noi le-am dat brevetul pentru tennisii de Dragasani.

  22. de ce am scris cu doi de n, nu stiu. Din cauza ta.

  23. gresit. in cuba se facea oltcittu.

  24. am cautat pe google . ness e.

  25. Eroare, grasule, Oltcitu era importat din Maroc, cum o sa fie Dacia acuma. Asa. Ness nu era, Era Tess d’Urberville si rula la Sala Palatului. Italienii faceau Zastava, Jiguli, Lada si Polski Fiat. Pe urma le importam noi, cu corturi cu tot si cu poloneze care vindeau chiloti bej si Biseptol la Mamaia pe plaja.
    Stiu.

  26. ness amigo, mai taci.

    tot cautand ness, am aflat ca daca mananc 5 lamai pe zi, nu mai fac cancer! cica e e un secret ascuns asta. da informatia asta mai departe la 15 prieteni daca nu vrei sa fie cutremur.

  27. Piticule, nu faci, asa e. N-apuci sa faci. Mori înainte.de acidoza si de osteoporoza si cu pietre ca bordurile la rinichi.
    Cum o sa trimit informatia la 15 prieteni, ce vrei, sa moara 15x15x15samd prieteni ?
    Eugenistule. Suntem profund socati.

  28. Îmi place cum sună chiar şi fără să ştiu cine e. Şi în reader nu mă uit că nu vreau pară mălăiaţă.

    Polonezele de pe plajă! Ce vremuri.

    Pitice io-nţeleg că te-ai amărît că nu mai ai voie să fumezi, da’ vorba gazdei: dacă ai de gînd să te-acreşti în ritmul ăsta, nu mai apuci să te zahariseşti.

  29. Weather Report?

  30. Ah, Weather Report. Una din maaaarile febleturi musiualexandresti. Man in the green shirt, Freezing fire, Nubian Sundance, A remark you made… Dar nu. Nu sunt ei. Desi ai ghicit, al doilea cânticel are ceva fusion, ceva jazzrock. Voit, chiar.
    Nice try. Întrebarea singura merita premiu.

    A,
    Biseptolul polonezelor mi-a salvat un sejur mamaiot de plod, parol. În treisase de ore m-a vindecat de o raceala sinistra.

  31. E Iris mah. cand Minculescu avea mustatza. caz inchis.

  32. Nu când avea mustata, mah. Când avea ficat.
    Mereu trebuie sa te învat câte ceva.

  33. tiens, a inviat piticul. cain, ce-ai facut cu cainele tau, tiberiu?

  34. o friptura. fireste.
    ce intrebari de femeie cu batista in ochi…

  35. Se zice cu soarele-n ochi si cu cerul în plete, Pitice. Ca Cotabita pe discul unu al lui Holograf. Mai documenteaza-te, tinere domn…

  36. minunat, inseamna ca duhul fratelui tau trecu in tine. data viitoare, gaseste si tu un bizon sau jaguar, ceva.

  37. as vrea sa gasesc un inorog!!!! uhhh! sa se cace curcubeiuri ca un ponei!

  38. Noemi, sa ajutam Piticul sa gaseasca un grifon.

  39. si-o zana balaie la izvor, fluturandu-si gales genele.
    esti un ponei cam deshidratat, cheri, jump into the legend.

  40. Noemi, zâna aia sa aiba musai un cos cu niste ciupercute specia Timothyum Learyum. Si da, perfuzii masive în pitic plus niste Valium. Deshidratarea vine de la sevraj. Si piticului nu-i sta bine deghizat în stafida.

  41. eu as prefera sa-mi gaseasca cheile, alexandre. iar de stafide, ce sa spun, sanatate curata., propun sa-l indopam cu ele si-apoi sa-l flambam. cine e pentru?

  42. eeeeeeeee, ce ar merge acu o stafidata… da sa fie alcool din cel bun. nu a treia tura.

    cheile se gasesc foate usor. cauta alt lucru si o sa dai numai de cheile alea…

  43. Sa facem din el înghetata frantuzeasca rhum-raisins. Pusa în clatite care clatite se stropesc cu Armagnac si se flambeaza.

  44. am gasit deja alte cinci lucruri, m-am plictisit si le-am pus la loc, sa le mai gasesc si alta data. ma intreb daca ar merge un vin de stafide la un instrumental blues with gibson, les paul and hilden. maestrul pivnicer ce spune?

  45. Merge, dar învechit, cu patina si sclipiri de chihlimbar. Un sfesnic din argint si draperii bordeaux.

  46. eu am o ciuperca de piele de nu mai stiu cum se numeste si crizez acu ca nu mai stiu, si am mancat nizoral pastile. eat me.

  47. Piticule, ai spor ? Adica spori ?
    O sa credem ca esti o feriga.

  48. am o piuperca care se cheama cu P. de la cainele piticugras am luat-o. e ceva tinea corporis. . se rezolva cu nizoral si vodca.

  49. mda, banuiam eu ca se va da inapt pentru ritual. si tocmai vroiam sa degust presocratismul retetei. dar draperii de brocart din coada de tibi, tu sais…
    uuugh, tre sa fii tare dragalas acum, pitic. ai si buline rosii?

  50. nu femee. o data pe an, in iunie, am ciuperci pe mine. piticugras e alt caine. e cainele caine.

  51. uluitor, tu precis ai fost veruca intr-o viata anterioara. daca nu cumva cainele tibi se razbuna si te poseda. o sa-i chem eu spiritul si-am sa-i cer sa-ti latre in pancreas, poate-si ia si ciupercile cand pleaca.

  52. am lucrat 3 ani pentru LEO si psoriazisul lor. faceam brosurile fara sale privesc. tineea mea e jucarie. sunt un om fericit ca am asa o ciuperca prietenoasa.

    cainele tibi m-a invrajbit cu toti cocalarii de la bloc. ca a plans in noapte aia. si cocalaru zice ca a fost deranjat. si eu nu am pistol.

  53. am inteles, tu ai vocatie doar pentru acarieni, rod dar nu latra.

  54. Piticule, acarian vine de la acar sau de la arian ?

  55. am gonit si acarienii. am perna din plastic. sa vad ce mai rod acu.. hehe!

    nu rade fata. chiar acu ai 1000 de acarieni in cap. dar ce stii tu, barbie.

  56. Cu perna din plastic faci ciuperca la urechi. Sau la ceafa, daca dormi pe spate. Da n-ai tu privilegiul asta, Pitice.

  57. nu fac mah. le omoara acarienii din capu meu. de fapt, acum am o eruptie de la vodca. am chestii rosii pe maini. hehe! am soldatii mei

  58. Da’ ce, ai baut votca cu suc de rosii ?

  59. m-ai pus rau pe ganduri cu perna aia… e perna cora, cica anti-orice.

    o sa ajung sa dorm intr-un shantz. macar acolo e natural.

  60. e o chestie ciudata rau. la carciuma pot sa beau o sticla de vodca si mai cer. dar acasa daca beau 200 de ml fac reactie. pete clar definite pe piele, rush, temperatura, tampenii.
    nu mai poate sa bea omu in casa….

  61. Piticule, eu am saltea conceputa de NASA.
    Pe cuvântul meu. Parca esti imponderabil, visezi ca-nfigi stegulete-n Luna. Tu ai visa cu Nibiru, cred.

    Sant, natural ? Depinde de natura, Pitice, daca ai o natura mai prietenoasa sau esti claustrofob. Si de alcoolemie depinde. Alcoolemia vindeca claustrofobia.

  62. Piticule, acasa faci reactie si daca nu bei. E de la igrasie.

  63. Pitice, dacă e pernă din aia din ceva sintetic şi elastic e anti-orice, mai ales anti-somn. Pentru că nu-i comod să-ţi sară capu-n toate părţile când încerci să-l pui pe pernă.
    Vezi că-n şanţ sunt râme, lipitori, melci şi urzici. Somn natural.

  64. În sant mai dai si peste alti Piticigrasi. Ce te faci ?

  65. am cea mai curata casa. ma pricep sa fie curata.
    iar alcolemia induce depresia si alte -ia

    mi-am suspectat ficatul pana am descoperit ca da. acasa sunt trandav si tristav.

    am luat nizoral care tre trebuia sa ma ucida in combinatie cu alcool. dar a fost un minunat placebo. e greu sa iti explic.

    am o chestie somatica si, asa cum zic prietenii, ar trebui sa beau in centru istoric nu in sufragerie. clar.

  66. Si daca nu e centru istoric, ce faci ? Unde bei ? Sau daca într-o zi o sa ai o sufragerie în centru istoric ?
    Heeeh ?

  67. am casa mea si e grozava. chiar grozava.

    cu bolile ma cert. eu nu am voe sa am boli.

  68. Asta cu centrul istoric se rezolvă foarte simplu, Pitice. Ia un sac de pământ, împrăştie-l bine peste tot. Ia o găleată de apă, idem. Închide jumate din cele patru milioane de becuri pe care le ţii aprinse. Lipăie prin noroi şi semiîntuneric. Pentru veridicitate, sapă şi câteva gropi în parchet şi scrânteşte-ţi picioarele în ele. Voila centru istoric, cel puţin pentru seara asta e o imagine fidelă.

  69. Centrul istoric al Militari-ului ?
    Piticule, tu esti un anticorp !

  70. stiu o gagica care vrea sa ma mut in amzei cu ea. boem si misto ca e gagica.

    dar casele de acolo sunt un dezastru. casa mea din militari e beverly hills fatza de latrinele alea. care costa 300 de euro pe luna fara intretinerea la socoteala.

    cuibul meu e grozav. zau asa. e hifi si wifi

  71. si sci-fi nu e ?

  72. tronio, poate nu stii strada franceza sau smardanu…

    nu ma face sa pun film cu ele aici. ca am filmat si acolo

  73. acu e vodca-fi

  74. Peste câteva ore o să fie reflux-fi.

  75. ador brutaria aia de shaorme, vintage, absintaria, chicken stuff, hanu cu tei si true club.

  76. ntz. azi nu am reflux, azi am eructie pe piele.

  77. eructatie pe piele ? ce e aia ?

  78. pete rosii. delimitate.

  79. [Chiar că shit piesă. Petronia]

  80. habar nu ai muzica

  81. Normal că nu. Am zis vreodată că da?

  82. c’mon Maite, put your fukn hair back!

  83. N-aveţi somn

  84. navem, ba io am si un botez acu!
    ma duc sa latru si sa marai in sfanta biserica.

  85. Chère A majuscule, nu ca n-avem somn, da ce sa facem cu el ?

  86. zic ieu, zic ieu!
    plachie, ciorba. si, paradoxal, pana.
    merge cu un pic de varza, miam-miam.
    cu ce vin, cu ce vin?

  87. Sâ faş bini matali şâ s’ni ziş mai nainti şini cântâ sus acuolo.
    Da dac’ ţâi sâ ştii cu şi vinuţ miergi ghini bucatili, sâ ştii câ miergi ghini cu nişti Băbiascâ gri. Dac vriei franţuzăşti, aş zâşi un Muscadet, ori un Blagny.

  88. nu zic cine, ca m-am uitat la spate. da’ stiu c-o sa vii tu cu o poveste incredibila iar. mi-am pregatit frumos servetzelu’, farfuria de meissen si furculissionul de argent. mai am de pus paharul si gata-s în asteptarea supeului de duminica, cel promis de-un grand maître sommelier ce-mi iesti.

    da’ pan-atunci mai ascult niste tinerei din astia draguti
    „http://www.dailymotion.com/video/x201zx_paolo-conte-via-con-me_music”

  89. bv doina

  90. mie imi suna a steps ahead. sau seamana … – dar nu s decat omul unei singure carti.na -P

    si dau o ghicitoare pe cari nimeni n-o sa ghiceasca : cine e personajul /interbelic? „care obisnuia sa mearga seara pe la 10 pe Soseaua Kisseleff, unde era un sirag de terase si restaurante: la Bufet, la Visoiu. Lua taraful cel mai bun, angaja sapte, opt trasuri, instala cantaretii in doua din ele si in restul pe ceilalti din restaurant si mergea la margine de Bucuresti, unde el avea o vie, sa chefuiasca toata noaptea cu vin de Valea Calugareasca. Si avea si o tacaneala omul asta: urca lautarii sa cante in cei doi stejari din curtea casei…”
    ei ?

  91. Si le rupea o jumatate de bancnota, la sfârsit. Daca vroiau si jumatatea ailalta, trebuiau sa mai vie o data sa cânte.
    Lautarul si stejarul… heh ?

    V-a rupt mizzou cu ghicitoare asta. Misto, ghicitoare-n ghicitoare. Tot io sa dau premiu si la asta ?

    Nu e Steps Ahead, dar sunt verisori, cum ar veni. De-al doilea, cel mult.

  92. sigur ca tot tu. dai … 🙂

    (dar nu e chiar ghicitoare, e doar pentru atmosfera, mi-a placut ca parfum de epoca)
    ( premiu io nu vrau / decat unu’ mic/, nu s in stare sa ghicesc, ma pierd in auditie)

  93. well, siesta carei duminici, cher maitre? carei duminici, carui sistem solar, carei galaxii?

  94. Ai încurcat-o Alexandre. Dacă dai termene…

    Na, în Franţa siesta durează foarte mult, Noemi.

  95. si la mine, petronia, odata a durat cinci saptamani, pana intr-o vineri. dar acum am vrut sa fiu punctuala, tot timpul se plang oamenii ca fusul meu se invarteste cam aiurea.

  96. Simplu: mai întâi siesta, dupa care clopotel, Acum corectez lucrarile, vedeti bine ca sunt legiune.

  97. legiune, legion? vai, situatia reclama o exorcizare urgenta. (mi se coc ciresele negre, caisele sunt in parga, argintaria e lustruita, dintii sticlesc bland, narile se-nfioara, si, in general, glicemia mea sta cu ochii pe ceas, gata sa se prabuseasca-n abis).

  98. Exorcizare mai vedem, deocamdata aduc descântec, dar sa rezolv mai întâi contestatiile.

  99. Nici un verdict?

  100. cini zicea ca nu avem somn ??? eheh. durmim, durmim !
    de durminica, tot asa o tinem 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

