Tui în măsa de hackeri, probabil.

Babelor,

Să-mi bag pula dacă înțeleg de ce cineva ne-a spart blogul și s-a prefăcut că ar fi un necunoscut care se preface că e Veta. Este complet peste puterile mele de înțelegere. Și apoi, toată povestea aia cu Cațavencu n-are nici un sens. Ce să caut eu la Cațavencu? Și mai ales ce să caute Veta acolo, care de orice numai nu talent scriitoricesc poate fi bănuită. E bizar și absurd, și singura explicație care-mi vine în minte, anume că Cațavencii au băgat gogoașa asta aici ca să strice imaginea Academiei Cațavencu, e la fel de bizară și absurdă. Desigur, ar putea fi și mâna ucigașă a cățelului ăla pe care un cunoscut de-al nostru, să-i zicem PiticuGras ca să nu-i zicem altcumva, l-a dresat să se pișe pe roata Suburbanului meu. Dar și asta e cam trasă de păr. Poate că în cele din urmă de vină e Băsescu, după ieșirea lui antimihăileană nimic nu mi se mai pare imposibil.

Vă pup și vă poruncesc să nu plecați urechea la orice căcat.

Rhetta

26 comentarii

  1. uf, bine ca ai zis.
    Eu va vad sefi la ANAF, nu la gazete.

  2. Ce ma amuza cel mai tare e ca oamenii, nestiind daca-i luati pe pula sau nu, nici nu mai au curajul sa posteze comentarii :))

  3. (inclusiv io!)

  4. Nici noi! Adică nici una dintre noi. E ceva mirific, o să ajungem să postăm semne de punctuaţie.

  5. oamenii nu posteaza comentarii!?

  6. Cum, Pitice, da’ astea ce-s? Şi oameni suntem, că ne-ai verificat. Deşi pe mine mă confunzi des cu tot felul de dihănii.

  7. lasa ca si tu ma confunzi mereu cu burt reynolds

  8. Asta ai înţeles tu din faptul că am vrut de mai multe ori să te împuşc?

  9. nu stiu ce ciuperci mananci acolo dar stiu ca e tare greu sa ma impusti cu o drujba de buzunar.

  10. Tu ai haine cu un singur buzunar? Ce nasol. Unde-ţi ţii ţigările, portofelul şi cheile simultan?

  11. ai dreptate. nu am gagica.

  12. Pitice, dă-i în măsa cu anaf cu tot, deși de fapt vroiam să zic de administrația financiară, nu de anaf, că am primit o scrisoare de la ăia (nu de la anaf, deci) că să le mai dau niște bani. Ca ce, am întrebat, și mi-au povestit ceva cu datorii, cu formularul 200, cu o amendă. Am mutilat niște persoane, e drept, dar până la urmă treaba s-a rezolvat frumos.
    Cât despre ce zici tu, Veutzule, să stăm să ne gândim drept: oamenii oricum nu prea comentează la noi că-i luăm la pulă, deci probabil că da, ai dreptate.
    Și fără legătură observ că nici măcar ăia pe care nu-i luăm la pulă nu mai comentează.
    Termin aici și mai elimin o parte din blogroll, că am văzut un almanah urât acolo. Ghiciți care.

  13. Dacă nu ghicim, o să ne dăm seama după ce termini de şters. O să fie ca un joc de „găsiţi diferenţele dintre cele două imagini”. Uah ce-mi mai plăceau astea prin revistele vechi, mereu găseam mai multe decât erau de fapt trecute în rezolvare.

  14. rhetto, ma provoci la blasfemii…ia ia-ma si pe mine la pula,ce e discriminarea asta pe capu vostru?

  15. eu daca eram in locu lu rhetta, stergeam tot internetu. ca nero!

  16. daca erai in locu lu rhetta faceai puscarie pentru delapidare, ca in loc sa platesti impozitele cumparai bere

  17. Dan suhai, ai ratat cu puţin ocazia asta, probabil. Dar na, dacă te face fericit, consideră că e din oficiu şi subînţeleasă pentru vizitatorii noi şi gata.

    Pitice, asta ar fi fost foarte util de vreme ce oamenii ăia i-au trimis o scrisoare din aia ciudată, din afara internetului, despre care se spune că există dar nu aflăm cu siguranţă decât atunci când statul vrea bani de la noi.

  18. ia vezi sa nu fac puscarie pentru lapidare. mustaciosule!

  19. am gresit cuvantu ma? nu stiu, mortii ei de gramatica, nu frecventam…petronio, comentatorii noi doar…ca de vizitat, o fac de mult…:-? cam din vremea cand se certa rhetta cu nu stiu ce regizor, adica de vreo doi ani

  20. Uah, dan suhai, păi de ce naiba nu zici aşa? Atunci consideră-te luat la pulă de fiecare dată când cineva a avut ceva cu noi şi cu cititorii noştri, chestie care ştii că nu s-a întâmplat numai o dată.
    Nu era regizor, era dramaturg dramatic.

  21. uraaaaaa!!! sunt futut si nu stiam :D…tocmai d-aia am zis „nu stiu ce regizor”.

  22. Mai bine aşa decât invers, cred.

  23. touche! ce mai pot zice? sah mat!

  24. Hei, stati asa, ca n-am zis ca-i iei LA pula, ci PE pula. Adica la misto.

  25. Dramaturg dramatic? Mai babelor, bun exemplu dati voi elevilor, tu! Uai, va iubesc!

  26. Veutzu, trebuia să te aştepţi la denaturări şi interpretări maliţioase, doar ne cunoşti.

    Deny, păi cum altfel? Noi am făcut subiectele la română şi matematică, iar eu şi pe cele la alt obiect de examen, pe care însă nu-l mărturisesc ca să nu iasă un scandal mai mare decât deja e. Aştept însă să văd ce e în neregulă cu titulatura subliniată de tine ca motiv al exuberantei declaraţii de dragoste.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

