… ca s-ajungi ceva în viaţă.

Babelor,

Haidi gata,
Fiţi cuminţi,
Vă pup

89 comentarii

  1. ete’ ca ti pooooopppppp si pi tine!

  2. Acu’i pria târzâu, sâ ştii, n’ai pupat matali la musiualiexandru când ieria vriemi di pupat, acu’ ti linj’ matali pi buot sânguricâ-sânguricâ. Carnacsâ ! 🙂

  3. musiu da mataluta tari mofturos mai esti! moldovencile astia cu buzi dulci ti pupa cand vor ele nu cand vrei mataluta. si di-acu’ sa-ti pui mataluta pofta-n ciu c-io pupa-o numa pi coana petronia!
    s-ai sa ma mai prinzi cu buzzile tuguite cand io vrea eu si cand mi-io vide’ eu ceafa fara oglinda! na!

  4. si di ciuda ma pup cu aricii.

  5. Î hi la muodâ sâ si pupi moldovienşili cu pietruoniili, da pânâ mâini sarâ ti văd câ vii mataluţ’ la mini fuguţa-fuguţa ca s’ti iert şâ ca s’mâ ruogi ca s’ti las s’mâ pupi. Ş-am sâ-ţ zâc câ mâ mai gândiesc.

  6. ce urat se vorbeste aici 😐

  7. Pardon ?

  8. Anaid, la Focşani criesc arişi di anguora, fată hăi ?

  9. ma enervasi musiu peste masura, ai crede tu ca moldoveanca din sangele lu’ Stefan , ala de era cu Vrancioaia, s-ar pune pe strasnice rugaminti? da unde vazusi tu musiu moldovence ingenunchete?ha?ba nici sa nu te razgandesti musiu ca buze ca ale mele nici nu mai gasesti!

  10. ce pardon alexandere, ce pardon? nu vezi ca vorbesti graiuri barbare?

  11. i-am furat pe-ai tai arici de ciuda ca nu ma pupasi!

  12. is arici di aia de mananca suhai, pardon , susai.

  13. anaid, asta e atac la sfintele moaste, da’ te iert ca sunt baiat finut si cu frica de ‘mnezeu.

  14. Anaid, n-am cierut şâ-n gienunchi, fată. În pişioari ieria di-ajuns. Şâ moldovienşili mieli îs ieli aprigi, da’ nu’s băţoasi. Şâ ştiu s’pupi musiualiexandrul şiela cu patimâ ş’cu fuoc ş’cu buzi ca frăguţili. Şâ Anaid, nu confunda susaiul cu buhaiul.
    Dane, nu sunt graiuri barbare, e codificat.

  15. nici vorba domn’ suhai, e numa reactia mea de bun venit.si di unde ai tras dumneata concluzia ca aci e cu pupaturi de bun venit, eu am invatat de la babe ca te primesc cu draga inima fix c-o tigaie fierbinte incinsa de la clatite in moalle capului.

  16. codificat pe dracu…recunoaste ca ti-e dor de origini.

  17. e bun revenit fatuca ;)…si fara formalitati ca o dau in tourette.

  18. Dane, nu de originile mele – din pacate, mult prea putin moldovenesti, dealtfel – mi-e mie dor.

  19. de molan! musiu recunoaste ca molanul si moldovencele te ard de dor!

  20. doua tigai in cap nu strica , doua clatite ti-as face rau tinere. 😉

  21. Da, Anaid, recunosc. Si Moldova însasi.

  22. musiu ,jur ca daca-mi vorbesti in franceza cu accent de moldovean ti pup cu forta.

  23. I bian, Anaid, saş câ i’a rian di pliu siamplâ, ma şier. Si com’sa c’ji parlâ tari-tari suvan’, parscâ j’m’alint. I li fransié mi comprienâ i sa lior pliééééé., bocu-bocu. I mi anvoa dizanvitasion i il m’icută i piui i mi poz di chiestiuon.

  24. anaid sufera de dubla personalitate, alexandere?

  25. Nu… di triplâ puohtâ di pupat, asta-i tuot.

  26. :))))))))))))mai, ca dulci-i graiu moldovinesc. pooooooooooopppppppp(cu forta) 🙂

  27. da di ci-l intrebi pi el? eu mi-s muta?

  28. arunca cineva o galeata cu apa rece peste mine ? b-(

  29. ti lua cu fierbinteli musiu?

  30. are piticu doua galeti cu apa sarata in porbagaj la „reno”, olecuta stai ca te racoreste el!

  31. Mâ luă cu lieşân şâ cu cnuoc-aut, aia mâ luă

  32. il intreb pi iel ca nush la tini cari rapundie.

  33. Şâ ci-ntriebi ? Ai, mai puni nişti-ntriebări s’vidiem cari răspundi.

  34. poi intrebarea este…deci esti pregatit? pentru 50 de mii de yeni…sigur nu ai emotii? anaid este bipolara?

  35. Doi poli are. Adica patruzeci de lei.

  36. in dezmatul asta textualist, doar poalele-n brau si varzarea va mai lipsesc.

  37. noemi…i’ve missed you beib’

  38. Noemi, n-am pus deja poalele-n cap… nu mai putem sa dam înapoi.

  39. missed like a missil.

  40. alexandere, s-a speriat de mine anaid ma? de ce tace?

  41. Dane, sa-ti zic. Noemi nu se sperie de nimic. Ni-mic, repeta dupa mine: nu-se-spe-ri-e-de-ni-mic.

  42. bai, ma induci in oroare…eu vorbesc de anaid, tu raspunzi de noemi…je suis desole

  43. E-te, te induc în teroare. Vreau sa te previn, ca sa nu pui aceeasi întrebare despre Noemi.

  44. in brau, mein liebe sigmund, in brau, in cap e paradigma epistemologica a separarii somei de agape:)

  45. Cel mai tare mi se pare cum, după teorie, v-aţi şi apucat să exemplificaţi cam cum o iau razna lucrurile de se ajunge la 44% promovabilitate la BAC.

  46. petronio…noi am luat bacu cu 88 la suta-n mie.

  47. Löwenbrau Munchen, sa seperam piticugras de bere.
    Wine, anyone ?

    Petronia, buna dimineata.

  48. Dane, tu nu cumva ai avut la BAC Utilajul si Tehnologia Lucrarii de Masini ?

  49. piticugras cred ca a devenit piticuimbibatinbere de cand nu a mai dat semn de viata.

    eu ma bag la niste wine.

  50. neah…am avut bac la borcea, pe dunare.

  51. Daca erai din Bucale, macar aveai RomBAC 1-11.
    Piticul înoata dupa sirene. Da, în bere.

  52. lasa ca nu e tarziu alexandere…acum is aici la capitala 🙂

  53. Ba e, ca ai pierdut ce era mai interesant, în timp ce io pâna si pe bratul Borcea am rubedenii.

  54. Bună dimineaţa şi ţie, Alexandre, şi felicitări pentru desen. Şi pentru că mi se pare c-ai reuşit să obţii pupătura după care plângeai zilele trecute. Ce vin dai întru sărbătorirea faptului că noi am promovat BAC-urile cu 44% şanse să murim în timpul lor?

  55. bravo tie, eu am intepaturi pe bratul sulina, ah, bratul stang.

  56. Petronia, propun un Mercurey alb. Rar, dar splendid.

    Dane, bratul stâng e una, Rive gauche e alta. 🙂

  57. no me importa nada, yo quiero beber esta noche

  58. No me moleste, mosquito. Ghicitoare, Dane. Zi de unde e.

    Personne n’a soif chez musiualexandru.

  59. ce sa zic? unde e ghicitoarea?

  60. O sa zici ca de la masturbare slabeste si atentia ? De unde e zicala aia „no me moleste mosquito”, aia sa zici.

  61. the doors presupun ca vrei sa auzi…si nu ma mai lua cu slabitul ca te ejaculez de la moderarea blogului 😀

  62. Fa-o precoce, sa nu sufar.

  63. o sa am grija sa micsorez doja de aurul verde ca sa fie prematura.

  64. doza, doza…ca doja s-a dus saracul demult timp.

  65. Ce aur verde… verde de Paris. Ask Petronia.

  66. ce sa tot ask mai, nu vezi ca astea de au numele terminat in „marx/marcs” nu mai dau pe aici decat asa, la fitza, sa vada lumea ca nu au murit ?

  67. Si eu îl am în Marks.
    Las’ ca vin ele. Întreba mai înainte, sa nu te prinda nepregatit când vin pe-aici.

  68. Dan, suntem mereu aici, dar nu mereu ieşim de după canapele. Numai când se încaieră musafirii sau avem ceva de spus. Adică des. Tu plângi că nu te-a luat Veta de-o aripă să te mărite, de fapt, ştim. Faza e că, totuşi, pe ea n-a întrebat-o nimeni dacă-mi amintesc corect.

  69. ia uite ma cum apare petronia la reclamatii ca ciupercile dupa ploaie…
    fata, eu nu plang dupa veta, suspin…si eu mi-s timida, nu o sa fac first step decat dupa ce face ea 50 first steps.

  70. ptiu! baga-mi-as…iar al 69lea

  71. Nu scapi.

  72. ma urmareste ca un blestem.

  73. Tu chiar crezi că e o întâmplare, Dan? E deja a treia oară. De câte ori trebuie să mai repete Veta mesajul?

  74. eu nu credeam pana acum 78 de secunde…dar vad ca e ceva serios…deci:
    pentru veta…ce faci scumpo, transmiti mesaje codificate?

  75. am adormit facand poali-n brau,cu poalili-n cap. hai pup you si buna dimineata.

  76. Insemneaza ca ai un sot foarte întelegator, daca lucrurile s-au petrecut în ordinea asta.

    Bonjur, pupii si toate cele de rigoaer.

  77. ci li simti tu musiu di acolo di la tini.haidi ca incepi a-mi fi drag si tari mi frica ca ti mai pup odata cu forta.

  78. p.s. musiu cum e „Mercurey alb” asta? ca nici neamurile mele mai oenoloage n-au auzit de asta licoare.

  79. iarta-l, anaid, a incurcat vinul cu limuzina in care-i ziceam ca vin la soiree. de cand si-a intors invers sapca, e asa zapacit, uf.

  80. nu numai ca-l iert noemi(esti frumoasa si neagra?), ii si ofer un pahar de Puligny Montrachet (2007)peste cozoroc.

  81. Am încurcat vinul cu limuzina, haaa. As fi putut, ca Ford Capri era comercializat în Etats-Unis sub numele de Mercury Capri.

    Dar nu. Se cheama chiar Mercurey si echiar alb. Rar, ziceam. Nici io nu stiam pâna acu ceva vvreme ca exista si-n alb. Dar – la preuve, cela existe.

    Fiind burgund si alb, e – e ? – raspunde careva ? va aduceti aminte ? E Chardonnay. Bravo. Nu facilissim de recunoscut, poate la o deuxième bouche. O splendoare versatila si parfumata, trebe sa mai degustez o data ca sa va zic mai în detaliu.

    Anaid, io li sâmtziesc fata-hai, shâ întzilieg shâ io, câ doar saracanii di nuoi barbatzii, deh. Ni mai ramâni macar solidaritatia di castâ.

  82. nu ti cred dicat daca (de)gust.

  83. Asta şi aluzii îi ? Ai ? Sâţ ieu o bărdăcuţâ ?
    Uiti cum faşim: mai întâi s’târguiesc iou nişti vinişor din aista. Pi urmâ păstriez ş’când ni-om vidia, o sâ biem ş-ai sâ viez.
    Da dac’ pi mini nu mâ criez când îţ zâc c’îi bun un vinaţ, ai s’trieci mataluţâ pi lângâ multi plăşieri ionolojâci.
    Fié confians à musiualiexandru ie tiu va vuar chio sa mierit vrieman !

  84. da’ tari suspicios mai iesti musiu, ce-i diept ase’ ma moaie nisti vorbe frantuzesti cu accenti moldovinesti di numa, numa!si ci sa faci cu bardacuta? ha? pentru buhai sau pentru susai?

  85. Bărdăcuţa îi pientru fandacsii, ca s’ni uostoim ş’noi oliec’ţâ sietea.
    Nu-i nici pientru buhai, nici pientru susai, îi pientru tulai, c’aviem în uospieţii şâ nişti ardielienşi.

    Uon va fier iun sieans dio dieghiustasion, muon ami.

  86. bien assaisonnée avec une saison de chasse.:) ete’ abia amu-i aluzie.

  87. Pai se face, Anaid. Padurile din Sologne sunt ideale pentru vânatoare.

  88. pana atunci eu fac Tarta Tatin si ma deghizez in scufita.

  89. mai mai..ce discutii purtati voi pe aici :)…anaid, crede-l, la cat era de beat cand a scris, e si normal sa incurce vinul cu masina.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

