Cateva lamuriri

Am citit ce s-a scris aici in ultimele cateva zile. Precizari:

Da, Surorile Marx au devenit (si) Academia Catavencu.

Asta nu inseamna, insa, ca in headerul Surorilor Marx o sa apara sigla AC. Pastram acest blog asa cum e, pentru ca veniti probabil pentru acest nume. Ne gasiti in schimb deja si in numarul 2 AC. In facsimil, pagina 10, proba ca sora mea cea vitrega la suflet a comis deja o prima fapta jurnalistica excelenta. Mai mult in ziar.

A doua precizare:

De cateva zile am fost la AC tinta unor deversari de cacat venite in special din partea lui Doru Buscu si Florin Iaru. Tot respectul pentru activitatea primului, putin sau deloc respect pentru a celui de-al doilea. Il citesc (cu greu) pe Florin Iaru in B 24 FUN. Scrie prost si inutil.

Ne-a parut rau ca din prima secunda acesti oameni s-au comportat ca niste mici animale, scornind tot felul de cacaturi care nu le fac cinste. Noi am vrut sa ne vedem de treaba in vecii vecilor, va dau in scris aici. Nu ne-ati lasat, rezultatul e pe pagina 24 AC nr. curent. Daca aveti mult umor, varsati-l fratilor linistiti in revista voastra. Ne doare fix in cur. Nu ne-a interesat decat sa observam ca al doilea vostru numar a iesit mai slab decat al nostru. Se vede cumva cu ochiul liber.

Ne pare rau ca ati pierdut marca pe care ati crescut-o 20 de ani. Nu e vina noastra. Exista conjuncturi si conjuncturi, iar in cazul de fata unor oameni li s-a dat sansa de a scoate un ziar mai bun. Asa cum scriam si in primul numar AC si cum spune sora mea pe acest blog de ani de zile, teoria conspiratiei nu rasare chiar peste tot.

Noi nu avem de exemplu nicio vina ca editorialul de prima pagina nu e interesant decat in capul vostru. Pentru marea parte a restului lumii, numele lui Mircea Dinescu nu e chiar atat de interesant cum vreti voi sa credeti. Asta nu inseamna insa ca nu-l respecta.

18 comentarii

  1. veto…iubito…beibi, da-i dracu de ofticati.

  2. catavencu s-a tot subtiat pana a ajuns o ata din el. dar acul si ata sunt inventii majuscule ale omenirii, n’est ce pas?

  3. Secundare, Noemi, mai întâi a fost petecul.

  4. mai intai a fost sacul, alexandre. adica frunza.

  5. da’ mai ‘nainte de frunza n-a fost simtul artistic ?

  6. mai ‘nainte de ‘nainte a fost Aranjamentul Infailibil Al Naturii, adica nudul.

  7. Când m-am trezit eu azi, adică la 18, nu mai era petec de chioşc de ziare deschis în jur. M-am învârtit, am întrebat, am rupt nişte oase utile ca să pun mâna pe ţinta tirului cu bun-simţ de care zici, Veta. Nu-i bai, una din vorbele lu’ Scarlett O’Hara, femeie înţeleaptă şi de treabă, zice ceva că şi mâine e azi sau aşa ceva. Îmi pare bine însă că de prins pisica foto-scanner te-ai ocupat tu de data asta, deşi se vede şi cum ai prins-o: nu-i păcat de vinul ăla să-l strici pe mâţe?

    Ca să înţeleagă şi restul lumii: noi am scris de mai multe ori despre multifuncţionalitatea pisicilor Marx. Una din ele, probabil cea mai recalcitrantă, este pisica foto-scanner, cu ajutorul (dar fără colaborarea) căreia putem să vă exemplificăm diversele realizări marxiene. Ultima dată eu am fugărit-o prin tot cartierul şi mi-am sacrificat carnea de pe mâini ca să imortalizez aici apariţia din „Elle”. Acum, se vede treaba din înceţoşarea imaginii, Veta a ales o cale mai practică şi anume a îmbătat-o mangă.

  8. petronio…eu stiu altceva, de la masturbare slabeste vederea…cred ca d-aia vad in ceata poza asta de mai sus.

  9. Ai vazut tu vreun aparat foto sau vreun moubail faun care sa se masturbeze ?

  10. daca ma apuc sa povestesc ce mutanti am vazut eu, blogul asta se transforma in horrorblog :))

  11. Eu tocmai voiam să observ că pisica aia a făcut poza, deci e clar că nu putea să vadă prea bine, având în vedere că iepurii sunt ăia care se fut ca iepurii şi despre care se ştie că văd bine, pentru că mănâncă morcovi. Pisica nu mănâncă morcovi şi nici nu se fute ca iepurii, pentru că nu e iepure oricâte funcţii ar avea în rest, deci uşoara dereglare se explică prin încercarea de a uita că nu e iepure.

  12. petronia a mancat brownies cu serbet de coca :))

  13. http://www.zoso.ro/cartianu-la-academia-catavencu/ asta vorbeste de voi??? il omor daca e adevarat.

  14. Deja nu mai stiu care e Catavencu, care Academia, care Catavencii etc. Stiu ca acum 20 de ani, cand ne intalneam la bere in Gradinita sau Cina, ne povesteam glume din Catavencu si radeam cu urlete. Si ca i-am citit pana s-au spart. Acum, din nefericire (ca-mi sunt simpatici), pentru mine au disparut.
    Eee, da’ daca scrie Rhetta, mai exista o sansa! Felicitari si nu aplecati urechea la toti lipsitii de umor, cum e si Iaru. E destept, e talentat, il stiu din 90 – 91, aveam niste prieteni comuni – dar, saracul, textele lui sunt seci si complet lipsite de orice farama de umor, gen Cabral sau Exarhu. Deci e cam ca si cum Americanu din „La bloc” i-ar zice lui De Niro ca habar n-are ce-i aia actoria.
    Ma scuzati acum, cobor pana la chioscul cu ziare…

  15. Ce ti-e si cu globalizarea asta, acum cativa ani surorile erau auzite doar de vecinele din scara blocului si de cateva rude, acum le aude toata planeta, plus rusii de pe Statia Spatiala.
    O sa fiti colaboratoare la „Catavencu”? Nu-i rau, nu-i deloc rau – chiar daca revista nu mai e ce-a fost, sunt sigur ca au ele grija surorile sa dubleze tirajul. O solutie este atragerea de noi cititori sau dezmembrarea cititorilor altor publicatii. Surorilor, incepeti sa va asmutiti cainele pe cititorii ziarului „Adevarul de Seara” denumit si „Pravda”, devastati sediile altor redactii cum devastau minerii sediile partidelor prin anii ’90, mergeti corespondente de razboi in toate zonele de conflict din lume, mergeti sa transmiteti in direct de la Fukushima si intrati peste Strauss-Kahn in casa. Iar daca sunteti faultate de alti ziaristi, procedati asa cum ati procedat cu Dinescu: faceti in asa fel incat sa para un accident.

  16. Am recidivat azi la chioşcul de ziare. S-a lăsat cu ceva carne-n nişte cioburi de geam, dar am luat obiectul tipărit, unde se vede că Rhetta comite nu una, ci două chestii acolo (una despre un film documentar cu traseele de migraţie şi obiceiurile de împerechere ale tenişilor, cred, şi una foarte utilă despre unde poate fi găsită la băut vineri seara). Pe ici, pe colo, ba chiar peste tot, se văd şi alte urme şi indicii cunoscute nouă, ceea ce a făcut ca ziarul să aterizeze pe masa de cafea, nu spun prin ce mijloace specifice că se ghiceşte. Mâine e o altă miercuri, deci.

  17. am luat si eu ziarul…de curiozitate, recunosc…rhetta e divina ca de obicei…plus ca am renuntat la o sana, dar m-am amuzat copios 😀

  18. Ah, deci nu era doar un zvon…adevarul este ca-l aveti in blogroll si pe Cetateanul vesnic turmentat…ar fi fost pacat sa nu fiti in echipa la Catavencu 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

