Răspunsuri dintr-o suflare (grea)

Oamenilor,

Sunt sigură că vă daţi seama cât de intens blestem căldura asta care mi-e una din cele mai antipatice forme de moarte, aşa că nu zic nimic despre ea. Despre meciul de box de aseară iar nu pot să zic decât două chestii: că n-am apucat să-mi termin şerbetul şi că pălărie albă – câh, cămaşă roz – bleah. Nu nu nu. Altfel, mi se pare fain că s-a ţopăit la Universitate pentru un sportiv şi vă las să trageţi concluziile formulării ăsteia.

Atunci, pentru ce suport căldura pe care o emană laptop-ul şi care concurează răcoarea cearşafului ud pe care stau? Ca să răspund nelămuririlor care pun pe unii pe drumurile internetului, pentru că sunt un suflet atât de bun şi o babă de treabă. Şi pentru că, la urma-urmei, punem de-un brainstorming care să explice ce-o fi vrut cel care a căutat “brabi decu afat”. Eu votez pentru “bărbi de coafat”, căutare tastată de un semianalfabet aproape surd, dislexic, beat lemn şi bătut în cap cu o găină moartă. Mult mai clar mi-e ce-a vrut căutătorul lui “www.decstăr în română.ro”, despre care trebuie să recunosc că o asemenea încredere în existenţa a orice şi în puterile nelimitate ale internetului de a citi gânduri ar trebui premiate cu ceva măreţ, cum ar fi o telecomandă pentru şters la nas.

În rest, omului care întreabă google “cum aruncam pisicile” trebuie să-i spunem că oricum, pentru că tot vor cădea în picioare, iar celui care a căutat reţeta de  “ciorba de brusturi culinar” îi spunem că se serveşte cu crutoane de răbdări prăjite. La întrebarea “vulpea mananca struguri ?” răspunsul este da. Clar, sigur şi definitiv da. Ăsta era sensul proverbului, iar cel care-a bănuit asta acum o să trebuiască să moară pentru că-mi face concurenţă cu antiverbele. Despre “surprinderea frumusetii feminine in culorile durerii” nu pot să bănuiesc decât că a ieşit din degetele şi mintea unuia care bate femeile. Pentru estimarea “cat de prosti pot fi surorile noastre” răspunsul corect este evident că nu mai proşti decât ăia care-ntreabă, şi închei cu două observaţii. Una, că cine a scris în dreptunghiul ăla “mileuri de scaun” probabil a vrut să scrie mileuri de căcat dar i-a fost ruşine deci a ales varianta clinică, iar nefericitului care a căutat “moldaminul frica” (asta nu e amuzantă, dar e cunoscută) îi spun: da, ai de ce să-i fie frică. Nu, n-ai ce face decât să muşti ce-ţi cade-n raza de acţiune. Succes.

Acum mă duc înapoi în subterana salvatoare. Staţi în casă. Şi dacă vă zice o reclamă că Furazolidon e soluţia dacă vă vine să vă însuraţi, n-o credeţi. Furadan se cheamă. Tot via tv, constatarea siderată că am căpătat un fel de respect pentru Adrian Minune sau cum şi-o zice acum, pentru că îţi trebuie ceva bun în tine să ignori maliţiozitatea cretină a unei întrebări puse de-o idioată care te-a prins la meciul lui Bute şi a scos un „ţi-ar fi plăcut să faci şi tu box?” cu un calm şi aproape zâmbitor „fizicul nu mă ajută, dar sigur că mi-ar fi plăcut.” Brrr.

8 comentarii

  1. Petronia, eu votez pentru doua: locul doi „cum ies babele în evidenta” si locul unu cu stand-up ovation: „filme horror cu pufosenii care se-nmultesc le malul apei'”

  2. În apă se înmulţeau pufoşeniile alea, Alexandre. Dar ai dreptate, bune candidate. Auzi, ce bine că în vin nu se înmulţesc pufoşeniile.

  3. Nu, Petronia. Doar zeniturie se-nmultesc câteodata. Sau alteori sunt buxuros ca am doi ciresi.

  4. fantastic, ce noroc are petronia. eu n-am gasit decat pe unul care-a pus frana la un metru de mine, ca sa ma-ntrebe unde e numarul 54. parea foarte incantat cand i-am spus ca e dupa 52, cred ca pusese un pariu cu google.

  5. Noemi, io cred ca ala avea fobia bis-urilor. L-ai linistit, oarecum. L-ai reconfortat. Daca 54 ar fi fost dupa 52 bis, facea o resuta.

  6. interesant ce ai scris aici.
    adi minune chiar canta bine, deci nu trebuie sa fie si batut de un negru.
    andra a cantat misto imnu. canada o sa ne declare razboi pentru ce a facut class cu ce canta fata aia cand canta imnu lu canada.
    de frantza nu zic, a fost bun dar lung.

    negru a cazut la comanda. adicatelea, daca bute a luat 2 mil de dolari, ala a luat 4. pac pac.

    mi-a placut simion. elegant. a asteptat pana in runda 8 sau cat era, ca sa ii sfarame tzeasta lu „Stanca”. pardon, ficatu.

    cum kk sa platesti milioane in publicitate pentru bute, si cretinu sa trimita lumea acasa in runda 4?!??

    “brabi decu afat” inseamna in turca. inseamna ca cand iti cere prietenia. stie tot internetu ca nu are cui sa ceara cand e vorba de tine..
    dar turcu e ca pistolu. pistolu cere prietenii dar fugiti toti.

  7. filmare reala. fara filtrul albastru a lu protv. imnuri.

  8. auziti si la ala… buxuros…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

