Ipocrizie, penibil, circ

Oamenilor,

Sufăr de căldură (aşa am auzit eu la ştiri, că asta e o boală, pentru că se vorbeşte despre remedii pentru caniculă), deci am halucinat ceva de-a dreptul utopic. Cum ar fi ca nişte oameni să-şi vadă de treabă la aniversarea unei vedete de care nu şi-ar fi amintit dacă nu ar fi murit? Da, de Mădălina Manole e vorba, şi de circul care a fost mană cerească pentru băgătorii în seamă care se agită cu tupeul de a vorbi despre lucruri pe care nu le ştiu la televiziuni.

Nu mă pronunţ asupra modului în care oamenii ar trebui să-şi trăiască durerea. Ştiţi că nu-mi plac istericalele, dar mă pot uita în altă parte dacă îşi urlă durerea. Hienele care vin însă pentru că adulmecă mirosul de sânge trebuie tranşate aşa cum merită. Aştept să văd ziua în care televiziunile vor fi alungate cu pietre de la o vânătoare de cadavre şi de bârfe. Hm, ce credeţi, e o misiune pe măsura Institutului Ana Aslan?

Şi mai halucinez că ţinem doliu după nu ştiu ce, sau poate de la căldură o fi, că văd negru peste tot. Hm.

6 comentarii

  1. mada a fost misto. dar ma-sa chiar e nebuna.
    eu nu stiu ce a fost acolo pentru ca nu mai am cablu tv dar am net tv si am vazut tot. nah.

    ce mai om si barbosu ala. sa planga el asa dupa ce a omorat celebra cantareatza…

    nu stiu, nu imi dau cu parerea si nu blestem. nu e treaba mea. dar sa-i ingroape desculti! sa nu aiba cai mascati! sa le fie cald!

  2. Stimata baba Petronia,

    Va informez prin prezenta ca in Bucuresti nu e cald. Daca vreti sa vedeti caldura, va invit pe meleagurile pe care am pus piciorul (si s’a topit instantaneu) acum citeva ore. 40 de grade, vint fierbinte, umiditate la limita condensarii spontane. La care se adauga un minunat cor permanent de claxoane.

    Cu adinci plecaciuni,
    Al dumneavoastra
    BadDragon

  3. Stimate Dragon,
    Răspundem prin prezenta că Bucureştiul nu va fi mâine cu nimic diferit de Cairo şi că în numele acestei echivalenţe pretindem să căraţi înapoi în bagaje cel puţin o piramidă şi un obelisc, pe ultimul urmând a-l planta în locul Martini-ului nereuşit din Piaţa Revoluţiei.
    Nu uitaţi cămila dresată să scuipe coji de seminţe direct în coşul de gunoi şi să tragă apa la wc.

    Cu plecăciuni la fel de adânci,
    A dvs. cu drag,
    Petronia M.

  4. stimabililor,

    e cald cu draci in bucuresti :((

    cu respecte

    dan s.

  5. Durerea de cap fae sa treaca durerea de picior..imaginati-va ca maine ramaneti fara sosete curate inainte sa plecati la servici


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

