Sinistraţi de Liga-ntâi

Oamenilor,

Exista odată o echipă (tot odată de fotbal) care se chema Rapid. Eh, echipa asta avea un imn, cantabil şi uşor memorabil. Ce-i drept, imnul ăsta se cânta din ce în ce mai rar, pe măsură ce lumea nu mai avea de ce să şi-l amintească pentru că nu-şi mai amintea ce dracului se presupunea că jucau ăia pe teren sau de ce ar trebui să-şi lase treburile ca să vină să ia bătaie la stadion de la nişte imbecili beţi. Versurile ce spuneau ceva care semăna cu spiritul de luptă nu mai erau puse în practică de mult la o echipă unde totul merge prost tot de mult.

Iată însă că vremurile se schimbă şi Rapidul e în situaţia să se ţină iar de cuvânt, sau măcar de primele cuvinte: “suntem peste tot acasă”. Fără stadion, nu mai e o metaforă a popularităţii ci o viză de flotant mai instabilă ca terenul de la Ocna Mureş. Asta în condiţiile în care un spaţiu de birouri decent pe la Unirii costă mai mult decât chiria stadionului Giuleşti.

Beleaua e că National Arena, care pare să fie proiectată ca un stadion de rezervă pentru când observăm că iarba se strică dacă jucăm pe ea, e vizată şi de Steaua, dacă nu mă înşel la fel de sinistrată tot din cauză că echipele de fotbal din România n-au nevoie decât de aer pentru a exista, după părerea patronilor lor – care îşi zic că ce-o să facă ministerele proprietare cu stadioanele alea? N-au cui să le închirieze şi nu sunt refolosibile, deci ar putea să aibă bunul simţ să le lase la preţul de chirie al unei garsoniere din Chitila. Meciurile dintre Steaua şi Rapid se vor juca în condiţiile astea, de fapt, între Sportul şi Gloria Buzău şi astfel România a inventat fotbalul prin mandatar. Patentarea cu spor a acestei invenţii ne va scoate din criza asta şi din toate celelalte viitoare, de fapt va aduce ţării atât de mulţi bani încât s-ar putea să fim în stare să ne cumpărăm un covrig.

18 comentarii

  1. national arena e frumos. are patratu ala cu televizoare sus in varf.

    abia astept sa vina dinamo si sa traga cu rachete in el.

  2. Păi da, şi apoi să ne facem de râs cu Argentina unde, pe Ştefan cel Mare? E drept că-i un avantaj că-i aproape spitalul Floreasca, unde eu am abonament la balcon, dar parcă e cam aproape şi Genin: dacă se îngraşă fotbaliştii fix înainte de meci şi nu mai fac cântarul?
    Hopa stai c-am încurcat sporturile.
    Dinamo n-are rachete, Pitice, cel mult lacrimogene.

  3. ba are. are torje intr-un fular. vreo 2000 de rachete.

    :((

  4. Nu mai are, s-a lecuit. Acum le poartă-n pantaloni, şi-a dat şi el seama: cum draci să nu-l prindă, dacă le-a pus în fular? Cine-a mai văzut să ţii cu atâta îndârjire de un fular vara?

  5. in pantaloni le are cristi tanase. bomba sexy stie de ce…

  6. m-am suparat si mai rau. ce ai cu RAPID, petronia?

  7. Io n-am nimic, Dan. Copos ce-are?

  8. copos nu e rapid, cum becali nu e steaua sau borcea dinamo.

  9. Dan, am senzaţia că n-am fost destul de clară. O fi de la căldură. Dacă am scris undeva mai sus ori am zis vreodată la vreo beţie că Copos are vreo legătură (nu mai zic vreo identitate) cu Rapidul, te rog să mă corectezi cu un făcăleţ peste mâna cu care am scris. Deşi de obicei scriu cu amândouă şi s-ar putea să mă apăr.

  10. Observ că link-ul pus de tine începe cu „facebook”, deci nu-mi e accesibil. Dacă e cu euforie şi cu beri o să presupun că e ziua ta şi o să-ţi urez mulţi ani. Nah, dacă nu e, nu strică.

  11. am fost la cocosu rosu. scuze

  12. Asta e bine, înseamnă că eşti plin cu mâncare chinezească, cred. Sau ai fost chiar la un cocoş roşu, ca să evaluezi ce supă roz ar ieşi din el? Eşti nebun, te apuci de fiert supe pe căldura asta?!
    Din scuze să înţelegem totuşi că ai plecat cu scaunele ălora sau cum?

  13. nu e ziua mea…multam oricum, m-am inscris la facultate doar 😀

  14. Să-ţi fie de bine şi baftă la admitere, Dan. Din ce-am văzut azi pe la ştiri, cele patru beri sărbătoresc faptul că te-ai înscris la facultate şi ai trăit să le bei. De-acum poţi să te înscrii şi în Legiunea Străină, eşti hotărât şi ai voinţă de supravieţuire.

  15. cocosu rosu e o carciuma inversunat de romaneasca. are site pe net. vezi si singura.

    http://www.cocosurosu.ro/

  16. Aham. Să ne scuze cocoşu roşu atunci, că l-am confundat cu dragonul sau cu alt animal groaznic. Gheare au amândoi, aşa că e de înţeles.

  17. multumesc petronia…dea cine o vrea sa ma vad student din nou.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

