Fukushit

Oamenilor,

Cică unul nu cu toate ţiglele pe casă s-a apucat să facă un reactor nuclear din zaţ de cafea şi mucegai verde, în propria bucătărie. Acu’ ce să mai zic, e revoltător ce tupeu şi ce idei au tinerii ăştia! Păi mie, babă cu drepturi depline la fabricat bombe-n tigaie, nu mi-a venit niciodată prin minte să dau vina pe un reactor nuclear când las aragazul să ajungă aşa:

 (sursa pozei)

Vă zic eu, din proprie experienţă, că ageamiul ăsta nu a făcut decât să pună ceva oţet şi nişte bicarbonat în cafea, în loc de lapte şi zahăr. Nu aşa arată un aragaz pe care tocmai s-a topit un reactor nuclear. Şi mai ales, nu construieşti un reactor nuclear cu piese în valoare de sute de euro şi te mai şi lauzi cu asta. Din patru cozi de mop, o cutie de agrafe pentru hârtie, un foarfece, trei elastice de bani şi un şoarece, asta e altă poveste. Una secretă, dovadă că nu aţi aflat despre ea dintr-un ziar şi probabil, dacă lucrurile merg bine, nici n-o să aflaţi vreodată.

 

10 comentarii

  1. ah, pentru o clipa mi s-a parut ca e la fi-miu in bucatarie….

  2. la tine palapaie becurile in casa? eu umblu hipnotizat pe aici…

    cred ca am un vecin care cauta bosonu higgs si ne suge tot curentu.

  3. Pitice, pe acolo pe la tine s’ar gasi mai degraba niste bizoni hîc.

    Hai sa traiesti!

  4. m-am uitat cu atentie si nu am gasit niciun bizon. dar am gasit o sticla de bere uitata dupa pat. mercic.

    ce sa mai caut? ca poate gasesc si un snitzel.

  5. piticule, la mine nu palpaie becurile – se sting abrupt, fara drept de apel. mi se stinge si plita si raman cu o singura optiune: sa fabric bomba atomica la spirtiera.

  6. Zana, eu zic sa faci repede bomba aia sa nu’ti fure careva spirtul din spirtiera. E frumos sa te gindesti si la ficatul aproapelui.

  7. si eu lucrez la un reactor. e cazul sa renuntz rapid la Enel. Ma fura ca niste ordinari

  8. Mie-mi pâlpâie becul din creier când văd pe factura de luna asta şi pe cele de acu’ o lună şi acu’ două luni, pe care le-am plătit relativ la timp.

    Zâna Eficienţei, fiu-tău e terorist wannabe? Pune antitero pe el.

  9. cat ai faptura? te telecitesti?

  10. am mai vazut asa ceva intr-un muzeu de arta. moderna bi-nenţeles. ar putea fi „arta cafelei”. un triptic? comisarul expo ar putea fi interesat.
    @piticugr: ce-i aia hori amoculescu?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

