Romica Jurcă drinking game

Oamenilor,

Se dau următoarele date: postarea asta a Rhettei, despre o chestie ca un bâzâit de neon: odată ce ai observat-o, nu mai scapi de ea. Nu c-o inventezi, e acolo tot timpul, doar că până atunci nu erai conştient de ea, iar după ce eşti conştient o s-o vezi, auzi sau miroşi mereu. Aşa e „dar şi”. „Dar şi”-ul e o epidemie. Şi, ca orice epidemie, ea începe de undeva.

În urma unor experienţe recente, pariul meu în ce priveşte focarul e pe rubrica meteo prezentată de Romica Jurcă – altfel singura pe care pot s-o urmăresc fără să arunc cu ceva în televizor spre vreo tâmpită pentru care cititul de pe prompter este o dificultate insurmontabilă sau spre vreun ciudat care uită ce e acolo să facă şi se crede Sfinxul ori se trezeşte la un concurs de bancuri, ghicitori şi matematică distractivă. Femeia aia, cu haine pe ea, cum ar veni, şi cu creierul la ea (culmea), e urmăribilă. Asta dacă reuşeşti să ignori „dar şi”-urile care-ţi zgârie timpanele.

Aşa că vă propun ceva ce eu am încercat aseară, ocazie cu care mi-am mai făcut un cucui. Jur că am capul în colţuri. Am rotunjit însă şi ancadramentul uşii, ceea ce e un lucru bun pentru că era prea ascuţit. Dar înapoi la propunere. Probabil aţi auzit de „drinking games”. Unul din ele se poate juca stabilind un cuvânt-cheie, iar când se aude ăla e obligatoriu să se dea pe gât ceva alcool. Bun. Luaţi deci acest ceva alcool la îndemână (eu am jucat cu vodcă, normal). Adunaţi şi ascultaţi, în funcţie de cât de rezistenţi sunteţi sau de cât de compromiţătoare chestii vreţi să obţineţi de la ceilalţi, una sau mai multe rubrici meteo prezentate de Romica Jurcă. Haliţi un shot sau o înghiţitură sănătoasă la fiecare „dar şi”. Distracţie plăcută şi atenţie la colţuri.

 

 

12 comentarii

  1. I se iartă

  2. Cu haine pe ea? Depinde de ce intelegi prin ‘haine’.
    Imi pare rau, dar (si) nu pot sa o ascult atata vreme ochii imi sunt magnetic atrasi de deux pieces-urile ‘Arta Modei’.

  3. A, sa nu uit machiajul stil ‘Cleopatra la Congresul Uniunii Sindicatelor’

  4. petronia, eu am incercat si m-am trezit pe malul dambovitei :(((

    unde am gresit?

  5. Facushi un joc de cuvinte trecut cu vederea (?) ‘Jur ca am capul in colturi” Jurca. Romica Jurca. Cand il vad pe Busu simt un impuls strulubatic de a infige un flex intr-o usa.

  6. buzu e hazliu. l-am vazut azi dimineata cocotzat pe stalpu ala de langa cotroceni.

  7. A, păi eu nu-i iert, că de asta am şi plâns aici.

    Zâna Eficienţiei, ca să fim corecţi trebuie să recunoaştem că nu am zis „haine frumoase” sau măcar „haine privibile”, ci „haine”.

    Dan Grasu, îţi aminteşti cumva dacă ai băut nu numai la „dar şi”, ci inclusiv la „şi”-uri?

    Candyyshop, după cum se vede jocurile de cuvinte sunt trecute cu vederea numai temporar.

    Pitice, şi nu ai stat să negociezi cu el să coboare de-acolo şi să nu se împuşte cu pistolul cu bile, că va muri de ridicol? Ce făcea acolo, urla ghicitori penibile naţiunii?

  8. petronia is alive! pitice, vino diseara la rock’n regie sa bem… ah, am numarat diaciticele 😦

  9. Of cors că sunt alive, Dan Grasu, ce naiba. Sunt nemuritoare, pe încercate. M-am chinuit o săptămână să deschid un afurisit de borcan cu murături. Am reuşit cu o rangă, metodă care se pare că nu e chiar cea mai recomandabilă când e vorba de sticlă. În fine, totul e în regulă. Mai puţin un vecin de la etajul patru.

  10. multa lume se intreaba de ce. ei bine, d-aia.
    si noua ne-a cazut o mare piatra de pe inima in forma de muratura la vestea ca insistenta petroniei a dat roade si ca borcanul e dovedit.
    ori la bal, ori la spital. ca de-aia, revenind la randul unu, d-aia o cheama anibal pe baba ani. balul urmator va fi cu asociatia feminista „famen”, adica femeilei impotriva coruptiei din ucraina. fetele m-au chemat, merg acolo sa-mi arat sânii ca sa scada coruptia. daca ma calca tancul, nu-i nimic, mai scandura de-atata nu ma poate face. frati romani, va pup. surori, o strangere de mana barbateasca.

  11. erau castraveti sau gogosari?

  12. that is the question…
    (hamlet from hamburg eating hamburgers. by hamburgundia)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

