Nou în sortimentul nostru!

Babelor,

Da. Ce-i drept, am absentat cam mult. Da’ am avut și de ce.
În ultimele două luni, am stat închisă aproape zi și noapte în laborator, înconjurată de eprubete, sticle, arzătoare Bunsen, chimicale și pisici. Am lucrat cu substanțe verzi din care iese fum, substanțe incolore care mi-au ars sprâncenele, substanțe portocalii care miroseau a căcat. Le-am amestecat în diverse doze și cantități, am experimentat pe mine, pe Veta, pe pisici, am scris formule și calcule, am făcut pe dracu-n patru, și în cele din urmă am obținut rezultatul mult dorit. Adică ăsta:

De fapt, ce vedeți aici este doar designul, pentru că producția nu va începe decât diseară. Dar n-am mai putut răbda.
Așadar: începând de mâine, surorile Marx vor comercializa aceste pastile roșii. Le dăm la bucată sau la flacon de 14 pastile. Inițial, le concepusem ca pe un extasy mai tare. Pe parcurs mi-am dat însă seama că dacă vreți extasy, vi-l luați de la dealerul de la colțul străzii, de unde cumpărați și prezervativele, pâinea și batoanele de ciocolată, așa că am creat un produs care să reflecte perfect identitatea acestui blog și a numelui Marx.
Care este, deci, efectul pastilei Marx? Păi, următorul:
Odată înghițită pastila, vă veți simți brusc mult mai rele. Veți pune mâna pe o bucată de brânză și pe un topor și veți merge la vecinul de jos. Dacă stați la parter, veți merge la vecinul de sus. Veți suna la ușă. Invariabil, cineva vă va deschide. Îi veți arăta brânza și veți zâmbi cu cruzime. El sau ea va îngheța de spaimă. Îi veți trânti bucata de brânză pe ochi. Vecinul/vecina va urla sfâșietor. Îl sau o veți îmbrânci la o parte. Va cădea pe jos plângând. Veți intra în casa lui, cu toporul ridicat, mormăind ca un urs: „mor, mor!”. Vă veți îndrepta către pian, din care veți sculpta cu toporul o chitară. Dacă vecinul n-are pian, vă veți îndrepta către chitară, din care veți sculpta un flaut sau clarinet. Sau un pian. Mulțumiți, veți cânta Oda Bucuriei la instrument. Va suna oribil. Vecinul vă va implora să nu-i faceți nimic. Vă veți îndrepta către el, îi veți lua brânza de pe față, vă veți duce acasă și veți face din ea un șuberek. Îl veți mânca. Îl veți împărți, poate, cu pisica. Veți adormi în fața televizorului, unde va rula, în mod neașteptat, un film cu Mel Gibson. Probabil Lethal Weapon 2.
O pastilă costă 22 de lei. Un flacon, 499. Comanda, la adresele cunoscute. Primul cumpărător primește și o pereche de palme.

Vă pup,

Rhetta

17 comentarii

  1. Comentez mai tarziu. acu ma uit la un film cu mel gibson.

  2. ca pastilele alea cu iod pe care le da guvernul dupa una-alta? niet. sa fie un patch lent de lipchit pe chiele. X sa fie doua cu oase incucisate, e mai sugestiv. careva sa pregateasca si antidotul, remember? pentru finalul filmului

  3. oase, coase, nu mai stiu ce

  4. Hihi!

  5. vreau doua, la pachet, cu de toate.

  6. Am fost grav insultata pe blogul cuiva, cunoasteti persoana…ce sa fac?

  7. Povestește, Deny. Suntem ochi și urechi.

  8. eu as lasa pe bunul dumnezeu sa dea cu lacuste in ala. cine insulta, de insulta o sa fie insultat. coramica, eu cred ca exagerezi. nu esti grava. doar insultata! iar asta e un lucru bun. inseamna ca egzisti. egzisti?

  9. imi vine sa strig insulte dar adevar va zic voo! terminati cu zanzaniile aici! ca acu ma apuca dracii sa va arat bosonu!
    pedeapsa lu deny: sa inconjoare insultatoru pana se marita cu el. pedeapsa lu rhetta: sa il caute piticugras. pedeapsa lu piticugras: sa bea dracu vodca aia.
    hai pa, ma duc in LHC, ca ma descopera unii.

  10. piticugras, placute si delicate vorbe ai zis urechilor mele. de azi ti-am dat darul ca cand iti curge bere la robinetu de la bucatarie.
    si am pedeapsa lu petronia: credeai ca scapi? pedepsesc ca de azi sa dansezi meneito ca nimeni alta. troll face, hehe

  11. pitice, bag de seama ca deja inghitisi pastila.

  12. inghitim, maria ta, inghitim.

  13. Nu mA marit cu insultatoru, fiindca era femeie si nu-s pe invers. Am cu cine sa ma marit. Alta pedeapsa…sa divortez! Mi-au trecut nervele, asa ca nu va mai povestesc nimic. Ma doare la 3m in spate de acea persoana.

  14. pitice, ma pot adapa si eu de la robinetul tau? ca dumniezo cel mare si bun da si tu dai si dar din dar se face rai si azi sunt hippie.

  15. nu poti.
    ca am apometre si costa. pleca de aici!

  16. Cap de mort:((

  17. Postarea ta tine loc de Breaking Bad, ca e mai tare ca sezonul 4


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

