Ghicitoare back in business

Mă babelor, ia, hai,

Se dă următoarea imagine, da ? Se dăăă. Bun. Atunci să se privească şi să se zică ce cine, când. Sper că aţi fost atenţi, că de repetat nu repet.

Hai, că eee… aşaaaa, cum să zic, e estivală, e lejerică, de aperitiv. Doigts dans le nez, vorba englezului.

Regulile sunt aceleaşi: puteţi să vă suflaţi, să copiaţi unii de la alţii, se dă voie cu fiţuici, mobile, enciclopedii, tratate, internet şi orice material ajutător fincă nu suntem la bac, că doar p-ăla l-aţi luat. Adică sper că l-aţi luat. Mm ? L-aţi luat ?

Na şi hint. Hai, că acu e chiar mură-n gură. Hintul e aniversare.
Premii barosane.
Haidi, la treabă. Vă las vreme destulă.
Vă pup, babelor,
Fiţi cuminţi.

52 comentarii

  1. looting in london?

  2. Piticule, unde vezi tu lupinguri ?

  3. am incercat si eu. asa pare.

  4. Ma, mie-mi seamana mai degraba a ghem din ala de la mercerie, dat la pisici. Nu stiu, o sa vad si eu ce e, ca m-ai facut curios

  5. ma scuzatzi: e vreo referire la hemorizii lu petronia?
    ma rog, nu ai iei, ci ai postarii iei!
    intreb si io…

  6. petronia are hemoroizi!?

  7. giiiiz!

  8. 🙂 Sa vedeti voi când trage Petronia glont pe teava, aye aye aye

  9. Eu cred ca îi o operă de-a Petroniei, după experiența CFR…adică, cumulul de sentimente, trăiri, senzații nebănuite dar experimentate în interiorul și în afara vagonului au îndemnat-o să măzgălească artistic. Cum o vrut ca opera să fie una desăvârșită o trimis-o în Englandia să o coloreze niște unii, pixel cu pixel pe hârtie high quality, folosită chiar de Regină pentru a se șterge la dosul regal. A nu se înțelege că hârtia folosită era deja pre-desenata de duduia roială. Vreo expoziție, ceva?

  10. Acu văd ca are și găuri, probabil pentru un text mai aerisit în interior!

  11. Ar putea sa fie tinerelul ala blonziu, dupa experienta cu Veta.

  12. ANDRE MASSON?

  13. Io stiu ? Ai vrut sa zici Charlie MANSON ? 🙂

  14. fantastic, stiam eu ca tovarasa de la gradi era fascinata de operele mele, dar sa le tezaurizeze si sa le vanda la sotheby’s???
    tre sa ma cumpar si eu, par valoroasa.

  15. Entrelacement crépusculaire, 1979, huile sur toile, 1m78 x 4m, Musée Kronstadt aux Philippines.

    Eu am evadat de la gradinita în sosete, Noemi. Tezaurismozele sufoca sistemele.

    Asa.

    Si nu e Sotheby’s, ci Richelieu-Drouot.

  16. Deci cine la pictat?:) ca Google nu raspunde la cautarile mele

  17. Pai deocamdata nu stiu, sa vedem, poate gaseste careva. 🙂
    Mai las vreme, ca unii scriu încet, altii sunt blocati în trafic.

  18. musiu’, ma bine ai baga un vin!
    ca cica in vino veritas! cum il pa masa, cum sa dezleaga limburile!;)

  19. Da Petronia ce a patit?….mi-e cam dor de ea :(. Musiu’le, hai n-o mai da cotita si zi-ne de premii…poate, poate neuronul se autostimuleaza si ne alegem cu ceva bun! E de baut? E de f…t? Scuze doamnelor pentru limbaj licentiat! (vina neuronului).

  20. Si une vache eclate de rire, est-ce que le lait va lui sortir par le nez ? – doigts dans la nez 😉 nes pas ?!?;)
    lovely summer ppl !

  21. Non, windwhisperer: c’est le rire qui lui sortira par le nez. Elle éclate de rire et non pas de lait.
    Pour qu le lait lui sorte par le nez, il faut qu’elle éclate de lait.

  22. Musiu zici tu ca asta a pictat pe peretii din baie in puscarie?

  23. Petronia e bine, ieri seara ne-am regalat cu un vin.

  24. Anaid, nu stiu daca pe peretii din baie sau la ora de anatomie, pe masa de disectie.

  25. musiu tu scrii cu indigo? ce-ar fi s-o dai pe cafea s-o lasi mai usurel cu vinul?!

  26. Nu scriu cu indigo, Anaid: scriu cu creion chimic ascutit la ambele capete, iar acum chiar ca la o cafea eram.

  27. Doru, opera mea după experienţa aia CFR a fost ceva mai degrabă un fel de action painting cu sânge şi urme de oase. Capodopera zace pe peretele din faţa intrării în casă, mi s-a părut o carte de vizită potrivită.

  28. in primu’ rand n-am inteles intrebarea. in al doilea rand ar putea fi
    coperta unuia din seria calendarelor care se pun la veceu. da’ nu stiu daca sa cred ce spun. oricum, se putea si mai incarcat grafismu ala din dreapta. din stanga, mai aerisita, nu transpare nici atat. ai sa zici ca acolo e cheia, am sa-ti raspund ca tot n-o vad.

  29. Al doilea tau rând da de-nteles c-ai înteles ce-ai zis ca n-ai înteles la rândul zis primu’.

    Asa.

    Spune-mi si mie ce cutuma provinciala cere agatarea calendarelor în veceuri ? Banuiesc ca prin garile din Pricipate si prin Turcia nu, ca doar statul pe vine e ceva în afara vremii ?

    Incasii nu cred, calendare aveau, dar veceuri nu.

    O fi vreo chestie corporatista de biurou de multinationala, desi aud ca aia pun mai degraba în veceuri cronometre de bucatarie setate pe doua minute si zece, cam cât trebe sa faci un ou moale.

    Cheia era alta, scrie-n text.

    Dam în vileag deseara.

  30. nici vorba de gari si vremi apuse, asa-i cum zic, cutuma-i cunoscuta azi. sa-ti confirme A. A?

    cat despre comportamentul frenchie apropo de compartimentul sus-numit dar fara nicio legatura cu fenomenul „calendar”, îtz recomand bestseller-ul „comment chier au bureau” disponible dans tous les fnac. na.
    dai si matale niste enigme mai tari decat oul de Pasti din lemn.
    cica solutia e in tecst (pesemne ca galbenusul din acelasi ou). mai bine o ziceai si gaseam noi intrebarea, da?

  31. Il y a français et français, mon cher.

    If you wanna meke something ambient, DO something ambient.

    Hintul era, repetez, în text, ANIVERSARE.

    Fug la FNAC.

  32. apropo de discutia livresca, doua chestii.
    1. in atentia amabila a piticuluigras: http://www.commentchier.com/2009/01/les-promotions-de-mats-et-enzo.html
    2. idee extrasa pentru Petronia: ai putea deveni autor de succes daca, de pilda, scrii cartea
    „cum sa pui in practica propriile-ti bune intentii pentru vecinii tai insuportabili”

  33. cum adica un ponei fiert!?
    inca plang! voi nu aveti suflet mah!

  34. prajit e mai toxic, pitice, am citit eu.

  35. n-ai citit bine, scrie „un poney off” adica off. „ert” nu stim ce inseamna. noi avem suflet, ca se abureste geamul; Petronia n-are, sa nu confundam, da?

  36. petronia are un suflet mare. pentru ca a lasat videoclipul cu britney.

    ma gandesc sa mai pun unul.

  37. Eu am citit un ponei în fiecare foaier.

  38. eu am citit ca iti dau in cap cu un cuier. ochii ne joaca feste, deci sa mancam un fier.

  39. Pardon, eu nu sunt pompier, nici artificier; sunt boier.
    De când regnul animalier trimite curier ?

  40. boierule cand pui o masa cu raspuns si cu tot dichisul de case boieresti?

  41. Pitice, verifică tu prezenţa sufletului în subsemnata cu clipuri din alea şi-o să trebuiască să chemi salvarea să mă care la morgă cu Britney de gât.

  42. Într-o ora, Anaid.

  43. n-o sa pot rezista o ora, precis ca o sa adorm de nerabdare.
    oricum, ofer un clondirutz din elixirul de la Grande Chartreuse, al carui secret e pastrat de numai doi foarte venerabili si batrani calugari. si cu mine trei.

  44. mai. are suflet, da’ foarte subtil, de nu se abureste nici geamul. ca la noi astia cu sufletul gros.

  45. Ha. Sufletul meu e superior spiritualiceşte, trece prin geam, de aia nu se vede. E sublim, da’ lipseşte cu desăvârşire.

  46. Voala, este

  47. nu este. suflet. in schimb ne inchinam sublimului care ii acompaniaza inexistenta. stop. orele cinci fix, la librarie, sa bem ceai de plante salbatice

  48. Trebuie sa-l scriu si-n Braille sau ce ? Citeste Colectia de chestii babaene: Stockhausen si ai sa vezi

  49. daca nu-i, nu pot io zice ca ie. dar tu poti sa-l scrii si-n Braila. la tanti Elvira. apropo, „a gasit orbu’ Braille” e un proverb fascinant, poate sa-ti confirme si Petronia.

  50. Mersi, l-am sccris la Parij, la tante Constance. Daca clichezi pe al doilea titlu ce se-ntâmpla .?

  51. şoricioaica mea nu vrea. ‘ce ca doar n-am ajuns sclavii clicatului. ba suntem clicatodependenti, ma gandeam ieu. poate ajungem la vreun compromis, da’ nu promitem. nu ne compromitem.

  52. de fapt, problema ta e ca n-ai pisica.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

