Vrăji şi vrăjeli

Oamenilor,

Nu că să faci un film în care un vas numit “Titanic II” încearcă să evite coliziunea cu un iceberg pe care i l-a pasat un tsunami este cam cea mai hilar de proastă idee care poate apărea vreodată în capul cuiva? Ba da, doar dacă nu este cea mai comică ironie făcută vreodată. Greu să te hotărăşti.

În altă ordine de idei, m-am retras în camera de panică zilele astea. Să vă zic de ce. E o poveste în două părţi, care începe aşa: partea I (Titanic I) – Petronia în tren; linişte între două piese din căşti; citat din conversaţia oamenilor din compartiment: „toţi sunt satanişti. În SUA nu ştiu, dar în Europa toţi mahării au vrăjitorii şi ghicitorii lor, care le spun unde să pună [bani, bănuiesc că investiţii] şi ce să facă.”; Petronia râde după carte, scoate telefonul, notează înţelepciunea; nu se ştie când foloseşte.

Partea a doua (Titanic II) peste câteva zile: un clan de ţigani din SUA este arestat pentru păcălit proştii cu ocultisme în valoare de vreo 40 de milioane de dolari, aşa; Petronia îşi dă seama că omul din tren era un iniţiat; omul din tren a mai zis şi că mai bine nu ar fi dezvăluit ce ştie; futu-i; Petronia în camera de panică. Asta nu m-a împiedicat să mă întreb: ştie careva de unde iau un glob de cristal cu proiecţii holografice?

78 comentarii

  1. De la discoteca, Petronia.

  2. Vezi ca au in Dorali. Vrei cu baterii sau cu alimentare de la priza? Adaptorul intra in pret 😀

  3. Alexandre, merci, da’ nu vreau un glob care doar să ia ochii, vreau unul pe care să-l pot programa să arate viitorurile pe care vreau io să le vadă omul. Să valorificăm ce ne-au învăţat vrăjitorii Marks, zic.

    Dragoane, să ştii că mă duc să caut şi dacă mă dau ăia afară aruncând o canapea după mine vin să mă răzbun.

    Pitice, wow. Mă-ntreb cât durează până-o cere una pe-un inel.

  4. eu sunt Herp!

  5. Herpes ? Herpes simplex ?

  6. tu esti Derp!

  7. azi e cea mai frumoasa vineri din lume! laaaaaa!

  8. acest blog a ajuns cam ca blogul meu. o fundatura.
    asa se intampla mereu vara si mai ales in august.
    dar la voi e mai jos de atat.

  9. Piticegrs, noi suntem mogulul tau.

  10. sunteti shakira mea! mereu strigati la mine dar in final imi dati cea bere.

    mai lasa vrajeala asta, ti-a placut viatza toata vara si ai stricat blogu prin neprezentza

  11. ce dracu e glanda aia pineala de ai pus-o ca avatar? sau con de brad? ne pregatim de iarna?

  12. Bere nuzmaidau, uite ce-a facut din tine, nici de-aproape nu mai vezi cu lupa din aia de tricotat pentru babe. Cinci lei în Piata Gemeni.

  13. beau stalinskaia acu. mai taci.

    interesant cum te enervezi cand te enervezi. asta inseamna ca existi. chestie paradoxala in blogu asta…

  14. Piticule, eu enervat ? Mai degraba un long fleuve tranquille. Sunt dezamagit ca din cauza berii ai ajuns sa te uiti la Sandy Belle si la Lolek si Bolek.

    Ia si tu stolichnaya.

  15. razi cat vrei. stalinskaia noastra e ok.

    apoi, eu sunt herp! nu ma supar pe nimeni. va cred orice ati zice!
    am nevoie de prieteni chiar daca nu ii vreau.

  16. Ca herpes esti prieten cu varicela si cu zona Zoster.

  17. sunt prieten cu derpina. nu, nu e petronia. petronia e forever alone.

  18. Doamna Despina de la scara B ?

  19. derpina. use your google

  20. azi am vrut sa pun muzica cu safura. dar nu, am zis sa pun una noo. mi-e rau de ce o sa ziceti, una veche va multumeste dar ma enerveaza pe mine sa pun chestii vechi ca cum sunt de aur.

    asa ca va pun stravechi.

  21. Dragoste la zero grade ? Ziceai ca te pregatesti de iarna în acest august fierbinte ? Ba, Ilieeee !

  22. cam da. trebuie sa iau cauciucuri de iarna.

    dar cristian tudor popescu canta bine aici… hehe

  23. http://www.veoh.com/watch/v529568pxGPqY6P

  24. Ce vremuri …

  25. [video http://www.veoh.com/watch/v4879562fYTepdG%5D

  26. Reîntoarcerea în Basarabia

    http://www.veoh.com/watch/v513905CtfZpMdx/romaniadocumentar

  27. termina cu politica. pune ceva angela similea sau asa.

  28. Piticule, pupa mâna ! Sa salutam majuscul litera A !

  29. http://www.veoh.com/watch/v514299DCnF28w6

  30. ma duc sa ascult taylor swift.

  31. daca eram in locul meu, il dadeam afara pe acest musiu cu videoclipurile lui cu chestiile alea. nu stiu, ma enerveaza.

  32. ma gandesc sa fac fapte bune azi. simt o nedumerire in mine, un torent de vorbe frumoase.
    ok, ok, o sa fac fapte bune.

  33. Faptasule !

  34. as zice ca se zice „faptuitorule” ca sa fim rigizi…

    faptuitoru a faptuit faptele reprobabile, gen.

    te-a stricat cel magreb francezule. vorbesti cu accent pe F.

  35. Nu stii despre ce vorbesti. Eu ma trag din Eskandar El Kebir si vorbesc cu accent circumflex. Da ? Asa.

    Nu confunda faptasul cu înfaptuitoarul

  36. infaptuirea e cand infaptuiesti ceva. faptuirea cand faci fapte. nu infapte.

  37. pentru ca petronia e la un botez si nu are iphone ca sa stearga de acolo, m-am gandit sa pun videoclipuri! eee?

    pentru inceput punem britney.

  38. Vai de tine !

  39. haters gonna hate!

  40. desi teaseru 3 face toti banii donati din lume.

  41. Nu aia donati, aia falsi de la vama.

  42. treci pe la mine ca sa vezi despre ce vorbesc. arata bine pentru un film facut in casa.

  43. de unde se vede ce bine-i sa poti scrie cu telefonu’ si sa ai carte dupa care sa te ascunzi in compartiment; Petronia; in ce directie mergea trenu ala din vis, ma rog frumos?

  44. noi toti speram ca cel tren merge spre siberia.

  45. Mulţumesc Piticuluigras pentru urare, se vede ce bine mă cunoaşte (adică de câte ori a văzut că mă plâng pe-aici de căldura ucigaşă). Trenul ăla mergea însă spre Ecuator, unde a avut loc botezul. La un moment dat copilul a început să se zvârcolească urlând „dispari Britney!” (e un puşti precoce). Am avut un sentiment neplăcut şi-am venit imediat aici să văd. L-am lăsat ca un cadou de weekend, pentru că m-a amuzat clipul celălalt – de fapt numai pentru o fază din el: cea în care porumbelul se cacă pe acvila nazistă. Sper că s-a-nţeles de ce şi ce şterg io de obicei.

  46. iTaci, trenurile în care mă urc eu merg în toate direcţiile. Dar de visat nu visez trenuri, pentru că nu prea visez – iar atunci când o fac sunt ocupată să visez cum mă hăcuieşte cu un cuţit cineva fără faţă. Deci nu ştiu la ce tren din vis te referi.

  47. buna dimineatza, s-a trezit si ratza.

  48. am un bol de punci mai marisor, asa, il umplem cu merlot din rezervele unionale ale musiualexandrului si vedem cat rezistam. eu vad valuri valuri numai cand scriu merlot, deci functioneaza.

  49. noemi, esti cam suelena. un bol de merlot!? te invidiesc.

    ne scrii de pe iphone de la nunta lu borcea?

  50. suelena e retina ta, cheri, ia pune-ti hd-ul ca ti s-au blurat pixelii.
    care nunta, care peizan? va scriu de pe nava amiral, vin cu irene ca rapidul era cam lent.

  51. irene a fluturat doo batiste cazute pe broadway. nu a murit nimeni, deci nu e interesant.

    vino cu un cutremur. asta da senzatie.

  52. daca trenu’ e un complement al internetului sau invers, si daca da, atunci complement direct sau indirect. asta intrebasem; Petronia. numa’ piticugrs pare ca a inteles, dupa cum si arata in selfportait.

  53. trait

  54. ba nu am inteles nimic. eu fac cartofi prajiti si carnati. ce tot ziceti aici?

  55. Trenul e un antonim al internetului, iTaci. „Complement” nu încape când e vorba de trenuri, că seamănă periculos de mult cu „compliment” şi deci cu minciună.

    Noemi, sunt de acord cu orice propunere care include un bol de Merlot, aproape indiferent de ce presupune ea sau de motivul său.

  56. spuse petronia care bea la nunta lu borcea… sa mergem fratilor,
    aceste sfidari nu ne plac si mai bine stam cu berea noastra…

  57. (little offbreak): the light was brighter

  58. Pitice, poţi să stai liniştit, ştii că nimeni nu atentează la berea ta. Niciodată. Data aia când ai găsit-o pe toată înlocuită cu sirop de lămâie şi cu amprentele mele pe toate sticlele a fost o înscenare ordinară.

  59. eu sorb o babeasca neagra si privesc nunta.

    ce tot umbli la berile mele? nu vezi ca beau vin?

  60. lu iTaci:

  61. [Aici erau nişte cartofi prăjiţi şi nişte cârnaţi, acum nu mai sunt. Au venit nişte oameni flămânzi şi i-au halit. Petronia]

  62. atunci complimentul e o minciuna necesara, Petronia. vezi blogul? cuvintele ar fi complimente ale realitatii. iti place modul sententios.

    @piti. ziceai ceva de cârnati de aur si cartofi prajiti din chihlimbar.

  63. eh, ca carnatii pink sunt altfel…

    pe ala de ce nu il stergi?

    ma mira ca ai lasat britney. simt ca ai suflet cumva. britney e de ai nostri. britney! te iubim!

  64. iTaci, există într-adevăr minciuni necesare, da’ alea nu sunt complimentele, ci chestii de genul „da, am plătit amenda aia”, „nu, nu am zgâriat eu maşina”, „n-am idee de unde a apărut gaura asta în perete”, „nu, doamnă Marcu, nu ştiu unde v-a dispărut câinele”.

  65. Am zis de ce am lăsat Britney. Pentru că nu l-am şters de la început. Şi, sinceră să fiu, ca să vadă oamenii cam ce-mi dai de muncă. Pentru cei care n-au apucat să vadă, mai sus erau nişte oameni numiţi Laura de Cupru şi Copilul Vass. Sau ceva.

  66. heh? adica eu am pus un videoclip cu un copil gras? am vazut doar inceputul, nu stiu.

  67. fata! tu!., esti fotogeeenica, tu, esti fotogenicaaaaaa, si o iubesti pe britneeeeeee- eeeeeey!

  68. Dap, asta ai făcut. Vezi că de la atâtea câte plantezi aici nici nu mai ştii ce pui. Sunt de-a dreptul fotogenială chiar.

  69. hate U iar

  70. Şi Universul continuă să existe. Azi am salvat iar lumea.

  71. just like jessie j…

  72. cand ai rochia aia alba, da. esti frumoasa de tot. cea mai frumoasa.

  73. Am văzut şi eu poze de la nuntă şi pot să zic doar atît: ce vreme frumoasă e la Bucureşti! Aici sînt 16 grade (maxima), plouă şi bate vîntul cu îndîrjire.

  74. @piticugras. mie ăluia, daca mi-ar face asa ceva Petronia, as fi completamente disperat. m-as arunca deîndata de la etajul noua. hai zece, cu indulgenta.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

