Do you think I’m anti-social ?

Babartrozelor,

Şi voi, mă, ăştilanţii mai tinerei, aşa,

V-aţi tot foit, aţi tot cârâit în fa diez că mvaai, că ce ghicitori încurcate v-am daaaat, că ce v-aţi scrântit sinaaaapsele, că nu e ferpleeeeei, că e prea greeeeu, că of. E-te na. Wof wof.

De data asta să nu mai aud bombăneli şi să nu vă mai văd că strâmbaţi din nas sau că vă scărpinaţi după ceafă a niznaiu, fincă ce vă dau azi e lucrătură curată şi cinstită. Fără suceli, momeli, codeli,  încuietori zăpăcite cu reacţie-n lanţ şi mai ştiu eu ce noduri marinăresc-gordiene.

Aşa că fiţi atenţi. Se dau două jipeguri, două. Uitaţi-vă bine la ele. Hai, uitaţi-vă. Mă ăla blonziu, ăla cu laţe, băi, alo ! Se-aude ? Cu tine vorbesc, mă, emoticonule, scoate şaiba aia din nas şi mâna din budigăii Vetei şi uită-te cu atenţie la ce-ţi arăt acolo. Uită-te, mă cocoş, că te cârpesc. Aşa. Ce ziceam ? Că m-a enervat pişpirică ăla. Na, că nici nu mai ştiu ce ziceam. Ce ziceam ? Ce, mă ? Ămh ? Aaa, da. Mersi. Deci se dau două jipeguri care vide infra.


Prăbliemă: să se zică fără ezitare în ce film se vede – chair în ordine, dacă mai ţiu eu bine minte – ce arată pozele alea. Aţi înţeles, da ? În care anume film ?

Hint: mai citiţi o dată titlul, cine ştie. Şi de fapt, ce zi e azi ?

Premiileee. Un vin musiualexandresc, că na. Şi clătitele, inconturnabilele clătite marxiene, cele mai fin gourmet clătite din lume, că doar Petronia unltd. a făcut etichetele de la borcanele cu dulceţuri.

Mâine seară afişăm rezultatele.

Hai, gata, ce vă uitaţi aşa la mine ?

Pă cai.

Vă pup.

Pentru poze, toate creditele autorilor, vă zic mâine de unde le-am luat, că altfel c’est de la triche.

142 comentarii

  1. nu stiuuuu

  2. ce simplu eee! in prima poza e tramvaiul de la mcdonaldsu de pe buzesti, in poza a doua e casutele de lemn din costinesti!
    ie ie ie ie! am castigat! pac pac! vinu-mi e pe plac!
    dar o vodca din cea buna nu mai ai in ascunzisul ala din masa?

  3. Oh, am, dar ala e premiu de consolare. Mai ai doua-ncercari.

  4. mcdonaldsu de pe virtutii? eeeeh?

  5. de ce piticul are doua incercari in plus?

  6. nu e ma ala de pe virtutii…acolo au un vapor

  7. Aveti câte încercari vreti, oricum nu zic pâna mâine seara, na.

  8. atunci care e? iti dau sa bei din vodca aia daca castigam.

  9. nici daca iti dau un pinot noir?:->

  10. piticule, nu mai da ma mita ca vin peste tine si iti scot laptopul din priza

  11. Piticule, nu. Votca e pentru mosafiri.
    Dane, depinde de pinot noir. Mai bine te gândeai la un viognier, ca Pinot-ul – ala noir – e capricios rau. Risti.

  12. dracu stie…il facem noi sa nu mai fie capricios. am niste manusi de box in dulap.

  13. eu tot cred ca e pe buzesti. ma gandesc.

    gata. ma duc sa ma culc. ca maine incep scoala.

  14. Nu cu pugilatul rezolvi capriciile, Dane.
    Piticule, ai cumparat coperti de vocabular ?

  15. atunci am si un lubrifiant de la durex :-„

  16. mi-am luat tigari. ca sa fumez in veceu.

  17. piticule. ai vreo profesoara mai buna, asa?

  18. dane, eu aduc tigarile, tu aduci vodca. ne vedem la a doua ora cand ies ca sa ud buretele.

  19. Piticule, sa nu fie turcesc, ma, ca daca fumezi pe vine ti se taie picioarele.

  20. ne vedem ca la masca, tu habar nu ai sa citesti ceasul, cum stii care e a doua ora?

  21. ok. atunci stau in veceu toata ziua. tu adu vodca aia.

  22. aduc zece vodci daca imi da aiengi credit :-<

  23. Ai vazut tu votca în budele turcesti ?!

  24. Dane, îz dau io credit, n-am nevoie de votca, da-i-o Piticului ca din partea mea, mie sa-mi aduci zece dobânzi, tata.

  25. iti aduc cate dobanzi vrea muschiu lu matale, numa sa vad creditu ala in palma.

  26. chiar asa? ce beau turcii? ia sa faci un concurs cu asa intrebari turcesti.

  27. turcii mananca musaca.

  28. Turcii te manânca pe tine, mielule

  29. eu auzisem ca mananca rahat,
    intrebarea era ca ce beau la aperitiv si dupa masa. doooh!

  30. Ceai de menta, ma, ce vrei sa bea ? Tot, tot tre’ s’te-nvat.

  31. adica un fel de ceaiata? mentinata?

  32. cu d, Piticule, mentada, ma.

    Ce, tu bei limonata ?

  33. nu. dar o visinata nu refuz. ma stii.

  34. eu miel? nu stiam. adica eu tre sa ma feresc de lup. si turcii beau apa plata cu lamaie ma, am vazut eu in ezel.

  35. Eronat, beau apa cu lamâie plata. Doar o storc, nu ?

  36. smochinata?

  37. Se zice smochinita, ma, Pitice. Repeta dupa mine: smo-chi-ni-ta.

    Ca si stafidita.

  38. mna, ma duc sa fiu de serviciu la sonerie. daca vreti, pot sa sun mai devreme. dati si voi un lichior la veceu.

  39. Pitice, esti planton doi.

  40. bai pitice, eu nu mai beau ma…mi-a zis mama sa ma intorc acasa cu coronita.

  41. Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

  42. Multumim. De unde-l ridicam ?

    Soyez le bienvenu 🙂

  43. Ha! Știu. Dar cartea, nu-i așa, a fost mai bună.

    N-am citit comentariile de mai sus, a numit cineva filmul?

  44. Nu, Mimi. Nimenea n-a gasit, nimenea n-a numit.
    Da, cartea a fost mai buna.

    Bravo.

  45. Alexandre, se pare că de data asta clătitele au destinatar. Zic să le împarţi totuşi şi pentru noul cititor, cu nume complicat dar vesel. Să ne punem bine cu musafirii.

    N-am făcut numai etichetele la borcanele alea. Şi borcanele însele, evident.

  46. „Clarisse: But why do you burn books?
    Guy Montag: Books make people unhappy, they make them anti-social.
    Clarisse: Do you think I’m anti-social?”

    🙂

  47. Bine-nteles, Petronia ca n-ai facut doar etichetele, bine-nteles, întru delectarea Frantei însesi. Ai schimbat starea lucrurilor – si e de bine – cu al tau pain perdu..

    Sigur, noul cititor va avea si privilegiul sofalei din salonul marxian, al unui colt de patura cu monograma SM.

    Deocamdata înca doi destinatari.

    Heh, just watch it grow, sir. Cum ar veni.

  48. Petronia citeste raspunsurile printre rânduri. not fair

  49. E fair, finca regulile SM înseamna no rules.

  50. bine c-ai zis-o cu gura ta: orice lovitura e permisa.
    ca io, in timpul cat voi asteptati sa va creasca ideile, am furat un borcan cu dulceata de nuci verzi-amare din camara Petroniei si l-am mancat cu lingura de supa. pe eticheta scria intr-adevar „paris”.

  51. Nu. Sa nu-ntelegi gresit. Ne permitem orice lovitura. Nu orice lovitura e permisa. Mica nuanta.

    Singura sansa e sa nu numere Petronia borcanele. Sau sa se-ncurce la socoteala.

    Nu scria Sologne pe eticheta ? Sau La Ferté Saint-Aubin ?

  52. dar cine mai baga de seama micile nuante in ziua de azi?
    scria sigur „paris” si toata lume stie ca Franta inseamna Paris iar celelalte, gen Sologne samd, sunt imaginate.
    mai scria „verde”, de unde am dedus ca erau nuci verzi.

  53. Oh, nu. Sa nu te aud ca Franta însemneaza Paris, nu.

    Al’minterelea, borcane unde scrie „Paris” si „verde” sunt completely nuts, e drept.

  54. daca prin absurd era „verde de paris” asa cum incerci sa eviti sa insinuezi, atunci va ramane sa gravati epitaf. sa sune asa: „precum socrate, prea gurmand” si sa fie pe cheltuiala voastra. am zis.

  55. Mie imi suna a Discovery Travel &Living. Ceva cu renovari, restaurari. Da` aci nu restaureaza/renoveaza nimeni nimic. Se darama si se reconstruieste.

  56. Si-nca ne mai ramân câteva caramizi, ce sa-i faci, doar pe mogulul nostru îl cheama Manole S. Isif.

    iTaci, tu insinuezi, nu io. Io-ncerc sa te trag deoparte, la un verde veronese, la o nuca solognota.

    Iar noi nu suntem gurmanzi, suntem gourmeti. Ceea ce e la ani-lumina departare. Altfel, toate istoriile adavarate pleaca de la epitaf.

  57. Intr-un film despre o tornada, numai ca ordinea pozelor e vice-versa!

  58. Pai daca tornada a ocolit casa nu e-n ordine ?

  59. vad ca nu stie nimeni. e un film despre o tornada.

  60. vrajitorii din oz, III

  61. Piticule, filmele despre tornade se numesc reportaje. Eu am întrebat de film, nu de reportaj. Si sa nu mai arunci coji de oua în casa scarilor.

    iTaci, ai vazut tu vrajitor antisocial care sa stea la casa cu curte ?

  62. Bag seama ca „antisocial” e cheia…deeeeci avem de-a face cu „The anti-social movie”!

  63. … raspunsul câstigator la intrebare este… (moment de tacere, se deschide plicul):
    yes, I think you are anti-social.
    thank you for the question. play again with us!

  64. exact! asta cu anti-social am vrut sa zic si eu. e cu anti-social.
    dar si cu tornada.

  65. Nu e aia cheia. Sau o fi înfipt Piticugrs bete de chibrit în yala ?

  66. Piticule, nu imi mai fura ideile geniale! Te bat!
    Cred ca filmul e despre tine, antisocial pe scara blocului, suparat ca nu ai o casa dinaia frumoasa ca in poza, ci doar un apartament la bloc, care casa frumoasa ar putea deveni urata dupa o tornada, asta daca nu cumva casa era urata la inceput si in urma tornadei devine frumoasa pentru ca ia acoperis de la vecinu, usa de la vecina si asa mai departe!

  67. ahaaa! acum cuvantul cheie e chibrit! sa ne gandim toti la ceva cu chibrit! e ceva cu chibrit si tornada. hmmmm..

  68. Si pune si albine în lift, mi-a spus mie administratorul.

  69. Nu, Piticule, nu e furtuna din Piata Chibrit.

  70. Gata, de data asta stiu! e din filmul Buena Vista Anti-Social Club!

  71. yesyesyes!
    que viva compay en nuestros pensamientos !
    http://www.youtube.com/watch?v=P2dFLlaEaIU

  72. Vive les pansements !
    Traisaca plasturele !

  73. si? a castigat raluca? sa ma duc sa ii dau add pe messenger?

  74. Mai bine da-i un telefon, o floare, ceva. Ca a câstigat sau nu.

  75. i-am mai dat. si le-a uitat in tramvai. de aia sunt ingrijorat pentru premiul ala.

  76. Sa-i fi sunat la usa, sa i le fi lasat pe pres, nu le mai uita în tramvai.
    Si daca ia altcineva premiu ?

  77. altcineva adica eu? hehe, de trei ani astept premiul asta care mi se cuvine. era si timpul sa il primesc.

    as vrea sa multumesc celor care m-au sustinut, doamnei invatatoare Labus, parintilor care mi-au cumparat un set de pahare, bisericii ortodoxe romane, mie..

    o sa donez sticlele la un centru de colectare dupa ce le beau.
    sa luptam pentru o planeta curata in lume!

  78. Altcineva adica altcineva, poate Petronia. Du-i ei paharele.
    Милицейский протокол, fii galant.

    A, si IGVPS nu mai exista.

  79. petronia nu vrea vinuri. ea acu e la festivalu enescu ca sa fure un pian.

  80. Eu nu ti-am zis sa-i aduci vinuri, de asta ma ocup eu, ca tu nu stii. De-aia nu vrea; nu vrea de la tine. Du-i paharele, cum ti-am spus. Sunt rusesti ?

  81. multi imi vor vinul, vodca, raul, ramul. dar nu au reusit sa mi le ia.
    pentru ca sunt vigilent.

  82. Si spamul ? P-ala ti l-au luat ?

  83. babartroze, ce sincretism grinsant:)
    precis nu e ferma din kansas, dupa ce-a incaput pe mana unui entrepreneur istet? eu parca vad niste pantofiori printre surcelele alea

  84. Nu e corect, eu am si pahare! Si il beau cu voi la o adica!

  85. La naiba, tot eu eram mai devreme, cu paharele…

  86. ete ca a aparut noezi. tarziu graso, premiul a ajuns la adevaratul castigator. am stiut ca o sa il primesc, tot secretul e munca si modestia care ma caracterizeaza.

    data viitoare poate o sa reusesti chiar tu! ma gandesc sa scriu o carte despre acest succes. te astept sa iti dau autograf pe ea cand o cumperi.

  87. Noemi K.u.K. von Kronstadt – Marx – Alexander:
    Acesta nu este sincretism grinçant, este concretism froissant.

    Nu croissant, Piticule. Am sa-ti dau eu autograf pe o eticheta de Cheval Blanc, chiar daca tu nu esti blanc. Russe blanc. Nu conteaza.

    Raluca, paharele sunt de la Unirii ?

  88. De la Unirii? nuuu, dar am o intrebare, vinul asta merge cu quiche lorraine?

  89. Merge minunat, sigur ca merge. Dar quiche lorraine am sa fac sâmbata.

  90. raluco, ti-am mai zis. nu merge! vinu ala merge cu cola.

  91. ete c-am aparut, miticulegrs, am venit cu avalansa si m-am proptit in tarcul tau. eu te astept sa ti-o fac harcea parcea pe coperta a patra, tot cu autograf, dar zi-mi intai secretul ala, da?

  92. Cu cola merge votca ta, Piticegrs.

    Et encore.

  93. Pai a mea quiche e in cuptor, acum ce ma fac?

  94. ce chestie interesanta, acum am vazut: comentariile nu sunt de la noi ci prin noi…hmm

  95. :((
    pe coperta a patra sunt review-urile entuziaste ale lu alexandru. ce va tot certati? stati locului!

  96. Doamna Ralu, o sa scot un vin sa mearga cu cuptorul tau, acuma ce sa fac ? Nu pot sa te las asa.
    Macar e cu piroliza ? Ca scot un Puligny Montrachet.

  97. Piticule, à propos de entuziasti:

    h t t p://www.youtube.com/watch?v=EyQW1agu1nc

  98. musiu, simt ca asta este o intrebare capcana

  99. sa ii dai ceva porumbel. ala imi place. raluca, verifica sa aiba dop de pluta. nu vreau sa il beau trezit.

  100. cum prin noi, raluca? adica iar suntem mediumuri? adica ce bacili cocolosim noi aici?
    domnule musiu, banuiam eu ca iar ma vei contra mirobolant, voi cere sa se faca o eticheta jubiliara sa celebram ritualul

  101. Nu e întrebare capcana, e un vin capcana.

    Piticegrs, that’s so cliché. Am un Savennières cu dop ca de votca, nu stii tu ce nebunie e.

  102. Noemi, de ce sa tre contrez ?

  103. Noemi, nu cred ca e vorba de ceva cu oaresce conotatii negative, cum ar fi bacilii. Dimpotriva, prin noi trec aceste ganduri razlete dar care au ceva magic.

    Piticule cum sa verific? Musiu imi pare baiat de caracter

  104. poney, nu vrei tu mai bine o pluta de balsa? iti dau eu ceva sa nu te trezesti pana in tahiti

  105. Asa, da, Raluca are dreptate, da. Desi sunt si bacili pozitivi, depinde de Gram. Întrebati-l pe domnul Koch.

  106. am vazut mai demult un reportaj la tvr. Vincler ala a cam tradat tot ce a prins. pana si pe el.

  107. înseamna ca e un auto-entrepreneur.

  108. bacilii pozitivi sunt buni doar pentru ca nu sunt negativi. e ca cand ne place bacteria din iaurt sau merele din borhot.
    acu nah, numai francezul de alexei mananca si branza mucegaita si ziice ca e buna, doar ca sa nu ia alta noo.

    eu de exemplu, cumpar paine de la butic si cand ajung acasa o arunc. pentru s-a uscat pe scari. painea trebuie mancata imediat. la fel ca vodca, berea, vinu si chiar berea.

  109. din principiu, alexandre. principiul coxartozei bilaterale. doar stii ce gratios schiopatez.
    raluca, dar bacilii n-au conotatie negativa, dimpotriva. sunt mici, delicati si versatili, inoata in vinul lui musiu si mi se urca mie la creieri.

  110. da, chiar imi place aici in sufragerie, vinul e bun, quiche-ul miroase bine dinspre bucatarie, conversatia e saltareata, o sa mai vin

  111. daca faci si un pic de ordine, scuturi scrumierele, si pui o muzica buna, o sa alerg spre casa si o sa stam tot timpul in sufragerie!

    stiam eu ca raluca e cea mai grozava fata din internet.

  112. Piticule, am sa te zdrobesc punct cu punct.

    Unu: bacilii pozitivi pot sa fie mai negativi decât bacilii negativi.
    Doi: Nu e mucegai, e cu penicilina.
    Trei: De la butic tu cumperi pesmet, de-aia e uscata pe scari. Muta-te la parter si tot uscata o sa fie pentru ca e pesmet.
    Trei bis: sunt vinuri care se beau tinere,altele pentru care se asteapta.

    Al mai prost om din lume e americanul.

  113. 1. penicilina a devenit inutila, toti germenii se pisa pe ea.

    2. cumpar paine pentru ca asa se cuvine, nu ca o mananc. eu vreau doar cartofi prajiti.

    3. sunt vinuri pe care le-am castigat. fugi iute si pune-le la posta. ca altfel sun la 112 si te reclamez.

  114. Unde le găseşti musiu ?!?!

    M-ai doborit cu EyQW1agu1nc

  115. la grami pozitivi si negativi nu ma bag. asta e meseria ta.

    eu stiu doar gramajul lu mililitrii de vodca cand imi toarna banditii in carciumi si pun gheatza inainte.

  116. @A: sunt ceea se se cheama un chineur

    Piticule, sto gram ?

  117. nu stii tu

  118. Era cît pe ce s-ajungem la ăl mai mare brocante din Europa, pe3-4 septembrie în Lille unde se strîng circa 2000000 suflete. Doar că am ajuns o săptămină mai tîrziu. 🙂

  119. Ia znaiu, Piticugrs, ia znaiu vsio, panimaishi ? Vsio.

    A: Merita, la anu’ sa nu-l mai ratati. Cu criza asta….

  120. a murit gladiatoru. 😦

  121. A, da, mare om Charlton Heston, am vazut, paix à son âme.

  122. nu rade mah, andy a fost chiar misto.

  123. Nu râd, ma, nu râd.

  124. De data asta te lasa Petronia, ai noroc.

  125. Normal că-l las. Pe ăsta.

    Raluca, bună observaţia cu „prin”, nu-mi amintesc dacă a mai formulat-o cineva până acum, dar de mult aşteptam să se întâmple deci dacă da, am uitat. Explicaţia e că nouă ne place Platon. Comentariile vin de undeva din lumea comentariilor ideale, şi prin noi numai se materializează în forma scrisă. Unele dau rateuri pe drum sau se împiedică de comentariile altor bloguri, vezi majoritatea clipurilor pe care le postează în ciuda tuturor Piticugras. Nu clipul de mai sus, evident. O să-ţi dai seama, dacă-mi scapă vreunul suficient timp.

    Pitice, am furat ceva şi mai tare. Un Stradivarius. O să-l fac cadou, că nu mai are loc pe masă de pian.

    Alexandre, mulţumesc pentru premierea din oficiu, e drept că o merit. Şi chiar o primesc, mai discret aşa. Că de data asta e rând la premii, ori eu nu pot să stau la rând, că mă dor picioarele şi mă enervez. Şi trebuie să nu speriem musafirii.

  126. Da, trebuia sa remarce cineva pana la urma si ma bucur ca am fost eu! Merit un premiu, prin voi catre mine!

    Apropo, am mancat quiche, foarte buna, dar a picat putin cam greu fara un vin, tre sa ma bazez pe triferment acum.

  127. „lumea comentariilor ideale” care se materializzz… oh non, c’est trop dodu, c’est trop gonflé (a se imagina aici un outsider care a luat momentan vocea lui musiu, din off biensur).
    doamna Petronia, asa ceva e o iluzie, v-o pun eu ca unul care locuieste in paradis, ma rog, face naveta in fiecare zi.

  128. Daca n-ai asteptat, Raluco, ce saz fac ? Te-ai grabit ca frantuzoaica la maritat si acuma stai ca Max si Moritz, deh. Pâna vine vinul, fa si tu ceea ce se cheama un trou normand.

    iTaci: ce zici tu seamana a chanson paillarde. Un mandarin gras et dodu… nu ?

  129. Da, am gresit, admit spasita ca rabdarea nu e punctul meu forte….acum stau cuminte, m-am legat de scaun si beau un ceai de sunatoare

  130. Care ceai trece prin tine, nu ? 🙂

  131. si o sonata io s-asculti ti-as sugera, stimata doamna ralu k, merge cu ceai de sunatoare.

    mandarin gras et dodu, fie, mon capitaine. insa pentru „trou normand” referinta principala ramane concertul lui radu mihaileanu, de care nu stie nimeni in romania. ba nu vrea nimeni sa-l cante nici la festivalul enescu cel convoatat de Petronia. apropo, ce-i aia convoatat?

  132. convoatat eu un fel pinefism. ca cand stai pe un pian si fumezi.

  133. Aia se cheama Smokestein, cu statul fumând pe pian. Unu. Si doi, un adept al pinefismului se cheama pinefist ? Adica, asa, cu pumnul… ca bradul ?

  134. pinefistianismul nu are legatura cu pumnii. tot ce implica pian, inseamna rafinament si bere.

  135. pinefist e ca un salafist mai înalt ?

  136. salafisti inalti? in romania? zau asa… nici la hamangia nu au descoperit statui mai inalte de 2 metri.

  137. Bai, Hamangia era o tabara de copii, de-aia n-au gasit. De-aia ai ramas pitic, ca acolo te-au facut pionier sau asa ceva.

  138. si statuie mi-au facut. sa nu uitam. noi si generatiile urmatoare.

  139. Puteau sa-ti faca statuie altcumva decât fumând într-o buda turceasca.
    Pe cal nu puteau sa-ti faca, asta nu. I-ar fi acuzat ca citeau poeziile lui Paunescu.
    Macar spalând o farfurie, sa ai statuie ca discobol.

  140. discobol? asta e un fel de euribor?

  141. Nu, Piticegrs. E ca un fel de picoliţă într-o discotecă.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

