Mi-am pus casca şi anunţ

Oamenilor,

Iniţial n-am vrut să spun nimic despre asta, pentru că nu e treaba noastră. Adică e, dar nu aici. Adică na, ar fi, dar parcă totuşi hm.
Dar pentru că azi, venind acasă, am reuşit doar cu ajutorul nepreţuit al unui borcan de muştar super iute să trec printre cei 103 dalmaţieni adunaţi de Şerban Măgureanu (care, indiferent dacă vă amintiţi sau nu, este câinele Rhettei. Câinele necastrat şi foarte agresiv al Rhettei.) în scara blogului, m-am enervat cumplit, apocaliptic, şi am decis că trebuie să vă zic şi vouă. Aşa că zic, chiar de consecinţa va fi că nu o să mai primesc nu numai nici o sticlă de vin şi nici un ajutor în situaţii disperate, da’ nici măcar o şurubelniţă în cap din partea lor.

Îl ştiţi pe Bad Dragon. Mă rog, ăia dintre voi care au apărut pe aici mai de curând probabil că se uită cu mirare la comentariile lui şi la cât de bine se înţelege cu noi, la câte ne permitem unii faţă de alţii. E bine să ştiţi că  nu toată lumea poate face asta. Dragonul a fost aici de când lumea, ca orice dragon care se respectă, sau cel puţin cam de când e lumea acestui blog. Numit Omul Anului, Omul Săptămânii (şi, să fim sinceri, probabil şi al altor intervale temporale pentru care competiţia e, doar teoretic, încă deschisă), premiat de nenumărate diniori cu premii pe care nu le-a primit niciodată, degrabă ajutător de surori şi verişoare marxiene în situaţii care de care mai diverse, din care doar unele sunt cunoscute, Bad Dragon este de-aici. Aşa că vă invit, deşi probabil o să mă omoare pentru asta, să-i ziceţi „la mulţi ani!” pentru ieri. Deja alaltăieri, de-acum. În fine. Noi, adică eu în numele companiei Surorilor Marx, pentru că Rhetta şi Veta umblă lela, îi urlăm cu majuscule: LA MULŢI ANI şi multe vinuri bune, Dragoane.

Şi da, celălalt motiv pentru care nu am zis nimic ieri a fost că eram sigură c-o să se găsească oameni care să-i ceară de băut pentru o aşa vină mică. Nu are rost să încercaţi vreodinioară, tot ce ar fi putut sau ar putea avea vreo legătură între băuturi şi blogul ăsta, venind de la Dragoni, a fost deja încasat de mine. Omul n-are nici o datorie faţă de nimeni.

PS: Când zic „lor”, mai sus, nu-l tratez pe Dragon cu pluralul seniorial, deşi merită. Dragoana e inclusă în toate poveştile.

32 comentarii

  1. Aceste cuvinte ma onoreaza si ma emotioneaza profund. Adinci plecaciuni verisoarei Marx, babelor si nepotului Alecu. Si tuturor celorlalti participanti la nebunia de aici.

    Si promit sa fiu in continuare un Dragon saritor de cite ori are careva dintre voi nevoie de mine (si daca nu are, bagam ajutorul pe git ca doar d’aia sint BadDragon).

    Petronio… mai stii sticla aia de te’a vrajit dupa destupare? Ma duc sa mai iau vreo treijdemii ca le meriti 🙂 (ei, care din ele?… ce mai conteaza?)

  2. Dragoane, dacă ştiam că se lasă cu pedepse din astea îţi falsificam buletinul, îţi puneam 27 de prenume, toate de sfinţi, şi-ţi uram „la mulţi ani!” o dată la două săptămâni.
    Hm. Oare de ce vorbesc la trecut, ca şi cum iniţiativa asta ar fi devenit imposibilă.
    Las’ că meriţi tu cuvinte care să te emoţioneze şi mai profund, da’ n-am avut eu scara mare să cobor în puţ cum trebuia. Şi na, m-am gândit că ai traducerea aia aiuritoare de făcut, nu-ţi permiţi să te uiţi în adâncu’ fântânii prea mult, că te ia ameţeala şi pe urmă mă pui pe mine să traduc. Cât e de important ca chestia pentru care e traducerea aia să nu explodeze? Zic şi eu.

  3. Eh… stai linistita. Chestia nu explodeaza nici daca face traducerea vreunul dintre comentatorii nostri sportivi. Nu de alta, da’ treaba raportata a fost facuta oricum de mine si de ai mei colegi in care am incredere. Asa ca o sa aveti caldura si la iarna (apropos, matale chiar depinzi direct de ceea ce am facut eu luna trecuta :D)

    Cit despre falsificarea de buletin… da’ de ce atita deranj. N’ai decit cu mailul ori cu telefonul semn a face 🙂

  4. Dragoaneeeee ai deschis sezonul la îmbrăţişări călduroase şi la propriu, nu numai la figurat. Ştiam eu ceva când te tot întrebam dacă o să am căldură şi curent la iarnă. Ce bine, o să pot să-mi fac ţuică şi-n decembrie. Şi chiar să respir în casă fără să adun parchetul în mijlocul camerei şi să-i dau foc!
    Ha. De la cine altcineva decât de la un Dragon putea să vină căldura? Aoleu, sper că nu o să stai tu să sufli-n turbine şi-n conducte trei luni.

    Pentru cei care nu ştiu, Dragonul a salvat o felie mare de Bucureşti de la nişte chestii destul de neplăcute, cum ar fi îngheţul în casă. Adică na, dacă tot o să îngheţăm la iarnă o să fie de vină preţul gigacaloriei, nu sistemul.

  5. Stai linistita, urasc prea mult rutina ca sa fac asta. Mai bine scriu un soft care merge brici si trag tare o luna pe an decit sa stau toata iarna sa furnizez energie ca pe vremea lui Arthur.

    De’as putea sa scriu un soft care sa faca si traducerile astea automat… Ma rog, el exista, da’ le face cu picioarele si mai bine ma lipsesc. Cred ca partea de traduceri in romana din google translate a fost scrisa de un comentator de fotbal (da, stiu, insist prea mult cu gluma asta. Da’ cine a zis ca e o gluma?).

  6. Nu e o glumă, Dragoane, tocmai că nu e. E o tragedie și trebuie tratată ca atare, adică insistat pe ea până când efectul tragic se atenuează sau dispare contextul în care el e puternic. De exemplu, cine mai tremură la tragediile lui Sofocle sau ale lui Euripide aşa cum tremurau ăia care le vedeau prima oară?
    Deci nu trebuie să treacă decât vreo 2500 de ani. Nu-i nimic, avem răbdare.

  7. One can only hope. Dupa cum discutam cu Dragoana in seara trecuta, noi speram ca unele lucruri vor disparea odata cu purtatorii lor dar, din pacate, nu ei trebuie sa dispara ci conditiile care i’au creat.

    Sa fim seriosi, crezi ca 2500 de ani sint suficienti pentru disparitia semintelor de floarea soarelui si a petardelor/inghiontelilor de pe stadioanele patriei? Sau a imnurilor de galerie cu „&^$# Steaua”, oricum se va fi spunind „&^$#” si „Steaua” in limba romana de peste 2500 de ani?

  8. Dragoane, după cum ai avut deja prilejul să râzi de asta, io pot să depun mărturie că „muie Steaua” şi ” muie Dinamo” se strigă fără probleme la un meci în care se joacă Rapid şi CFR Cluj. Nu o să dispară nimic din astea, pentru că oamenii au nevoie de cineva pe care să urască şi de cineva pe care să dea vina. Săracu’ Alexandru Tudor (ăsta-i un arbitru, simt nevoia să precizez) a fost înjurat şi ridicat în slăvi la distanţă de 20 de secunde. Câte intervaluri de 20 de secunde sunt în 2500 de ani? Eu zic că avem toate şansele să uităm obiceiurile proaste inutile, nu e ca şi cum repetiţia ar fi rudă cu învăţătura. (Asta de fapt chiar ar putea fi corect, să-i întrebăm pe cei care au picat BAC-ul şi în toamnă.)

  9. Aproape 4 miliarde, in cazul in care nu era retorica intrebarea 🙂

    Despre partea bac-ului… ramine de vazut ce au invatat prin repetitie, ca nu’i chip sa se fofileze sau sa’l pice. Mi’i teama ca a doua varianta e mai plauzibila.

    Iar daca prin obiceiuri proaste inutile te refereai la floarea de pe stadioane, mai discutam peste 2500 de ani 😀

  10. Ha. Peste 2500 de ani, să aduni cojile într-o pungă şi să le arunci apoi la coşuri de gunoi special amenajate, din care zisele coji vor fi adunate şi valorificate drept combustibil pentru maşinile de atunci, va fi atâââât de hip încât evident că nu o va face nimeni. Dar ca protest, nu din mârlănie.

  11. Pai ce? Acum e din mirlanie? Aiurea! Tu nu vezi in ce hal merg treburile in tara asta? Cum sa nu protestezi?

    (a se observa scaderea numarului de caractere/comentariu odata sau, mai bine zis, odinioara cu trecerea orelor.)

  12. la multi ani dragoane, si felicit dragoanca pentru asa mandrete de barbat.

  13. Anaid, multumesc cu plecaciuni!

    (in drum spre comoara, sa trag pe ea un pui de somn binemeritat la final de traducere)

  14. cum va pot gasi si pe facebook ?

  15. Joaieuz aniverser, Dragon.

    De baut dau eu.

    Si o mica atentie. Petronia, pe asta sa nu-l stergi, te rog

  16. :))))) Apai sa stii ca ai de dat! Mai ales dupa la rappeuse du 38! She raped both my heart and my ears! (scuze, am tradus prea mult din engleza, inca nu mi’am revenit)

    Multumesc mult de urare Alexandre.

  17. gratioase reverente de la multi ani, domnule dragon ,o balanta perpetuu excedentara si un cosulet cu nuci verzi din livada mea, perfecte pentru innegrit degetele.
    de baut n-as fi vrut , ca n-ai tu benedictina in cabinet, dar o bomba mica, de poseta, of, da. stii ce pofte parsive ma apuca toamna.

  18. Daca zic ca la multi ani, primesc bere? cate?

  19. Era să ai noroc, pentru că-i singura băutură pe care n-am primit-o niciodată de la Dragoni. Doar „era”, pentru că Dragonii nu au şi nu vor să aibă nimic de-a face cu berea.

  20. Bai… complicat mai scrie Eco atunci cind nu scrie beletristica. M’am luat cu ornitorincu’ si’am adormit de’am pierdut sirul urarilor….. Aseaaaa….

    Noemi, maturam gratios cu pana palariei pamintul din fata reverentelor domniei voastre (hmmmm…. „domnia voastra” era rezervat reprezentantilor sexului masculin? Petronia? ma ajuti sa nu fac o prostie prea mare?). Iar cabinetul nostru isi poate oricind imbunatati continutul.

    Piticule, am inteles ca ti se pare ghei sa faci urari d’astea si le maschezi in intrebari machiste impertinente. Iti urmezi linia raspunzindu’ti cu multumiri, tot mascat, ca am vreo 2 expirate prin frigider din motiv de nebagat in seama; sint ale tale oricind le vrei.

    Petronia, avem si ceva bere printr’un cotlon de grota, pe acolo, da’ sarbatoarea este mult prea inaltasi demna de nectaruri atunci cind ne vizitezi ca s’o transformam intr’o isterica, chiar daca vesela, petrecere cimpeneasca.

  21. Dragoane, pentru Noemi cred că poţi să foloseşti fără griji scăparea „graţia voastră”, ca să nu se certe domniile cu buletinul. Nu cred că era, totuşi, având în vedere că şi doamnele domnesc.

    Mulţumesc pentru tratamentul alcoolic de elită. Chiar, am mulţumit vreodată pentru asta? Că nu face parte din categoria lucrurilor de la sine înţelese. În parte şi pentru că există, sau ar trebui să existe, extrem de puţine lucruri de la sine înţelese. Iar mulţumirile niciodată.

  22. ma gindeam eu ca totusi „doamnia voastra” nu suna taman bine 😀

    Aolica… incepi sa suni a Eco cu lucrurile de la sine intelese si problema pe care o pun ele semioticii. Doar ce m’am trezit din somnul provocat de ele (fractura de neuron, m’am impiedica de niste citate in greaca din Aristotel care erau ascunse dupa niste excerpte din Toma) si acu’ incepi si tu. Pai n’ai auzit matale de bucuria impartasirii, poate cel mai frumos concept crestin dupa iubirea de aproape si oarescum conex acestuia din urma? Cum ar veni, multumirile ar trebui sa vina dinspre noi pentru ca ne’ai oferit ocazia oferirii 🙂

  23. Pai La multi ani, Dle Dragon ! cu multe, si mai multe toamne frumoase impreuna cu primaverile lor si Dragoanca matali !
    Avand in vedere ca esti primul care mi-ai raspuns la post acum vreun an, scuze, dar nu puteam sa trec pe-aici fara sa iau parte un pic la sarbatoare …
    eu nu (prea) beau, mai bine un dans pentru voi 🙂

  24. oh, am pus numai link,
    nu stiu de ce a intrat clipul cu totul, eu sunt discreta… 🙂

  25. Multam de urari juliajuly. Venit clip cu totul, nici o problema. Se pare ca wordpress’ul nu incurajeaza discretia, nici macar pe cea intentionata.

    Cit despre baut… asta se poate corecta oricind cu conditia sa gasesti partenerii potriviti

    Si o precizare, nu de alta, da’ incepem sa sunam ca niste alcoolici: cel putin in cazul meu, al Dragoanei si, aproape pot baga mina in foc pentru asta, al Petronie, bautul nu este un scop in sine ci un pretext pentru 2 lucruri: degustatul unui vin bun si ca ungere a neuronilor in vederea unei conversatii desfatatoare (vezi agora si vinul desi noi eliminam componenta ύδωρ din ecuatie)

  26. Dragoane, vinul bun – il n’ya que cela de vrai.

    Martea viitoare ma duc la Château Giscours, da, da chiar acolo. Médoc, A.O.C. Margaux, vinul care susura la urechea papilelor.

  27. mniam, mniam…. suna delicios. Papilele mele sint acum in aceeasi stare ca cintezele si pitulicele lui Topirceanu la trecerea acceleratului.

    si rezon la prima parte. Desi as putea gasi oaresce metode tetrapiloctomice de a demonstra ca nu exista in mod necesar o identitate intre „adevaraciune” si „bunatate” nici macar in cazul vinului. Dar mai bine `turnam un Medoc bine dres si cu tanini aerisiti.

  28. mi-am schimbat numaru de telefon! sa vi-l zic pe asta nou?

  29. Nu. eu nu comentez. No comment, e mai bine.

  30. Un răspuns întârziat pentru cetăţeanul de mai sus, care cumpără aur. N-avem aur de vânzare, da’ pe Facebook cred că apărem dacă dai click pe dreptunghiul ăla considerabil de mare din dreapta, cu moaca Rhettei, „Facebook” şi alte cuvinte pe el.

  31. nu iese fum fara foc. la multi ani plini, dragon!

  32. Marele bizon alb sa alerge alaturi de tine in ultima vinatoare, frate 3saclpuri!

    Fumul ala de’l vezi e de la o iritatie nazala. Mi’a intrat un porumbel in nara stinga si mi’am suflat nasul atit de des ca e carne vie. Acum fac fumigatii cu sulf (din surse interne, evident) ca sa se cicatrizeze mai repede.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

