Iar mişcări neplăcute

Oamenilor,

Io cred c-o să încep să mă culc la orele la care se culcă majoritatea oamenilor, nu de alta da’ m-am săturat să tot simt cutremurele. Astea au bunul simţ să se sincronizeze cu orarul poporului, ca să nu trezească lumea din somn, deci eu le tot prind trează. Una din puţinele chestii de care mi-e frică simte nevoia să ne împrietenim, probabil. Ei bine, refuz. Atâtea chestii nu au reuşit să mă convingă, asta e foarte aproape s-o facă.

Ori aşa, ori de-acum dorm numai în tren sau în avion. O să fie destul de scump şi de puţin convenabil.

23 comentarii

  1. si eu, si eu ,si eu!

  2. S-a zguduit iar Wall-Street’ul? Ce naiba, eu tot 150 de lei am in buzunar. Sunt oare mai bogat decat Piticu? Bre, Petronia, despre ce cutremur vorbesti? Ca eu nu prind toate posturile tv..

  3. Ei, nu va panicati. Nu a fost decat Scandal care a picat de pe bara pe care doarme in colivie. E ok. Bufnitura care s-a auzit a fost de la cazatura si valurile de soc de la bietul perus care incerca sa se cocoate din nou la somn si nu vedea nimic de la prea mult intuneric.

  4. Petronia, daca te incalzeste cu ceva, si mie mi’a sarit putin inima. Taman ce ma pregateam sa pun geana pe geana.

    Dracsor, inca mai ai aratarea aia? Nu l’ai facut ciulama? Daca ti’e mila, poti sa o inviti pe Petronia la o cafea la tine intr’o zi 😀

  5. Hahahahaha… apropos de postarea trecuta, Petronie. A aparut calendar cu bibliotecari 😀

    http://menofthestacks.com/category/gallery

  6. baaaaai! stiti ca a fost cutremur azi dimineata la 5?

  7. Bineînţeles că nu. Eu vorbeam despre cum a zgâlţâit blocul experimentul făcut de Rhetta pe perna Vetei.

  8. Nu mă încălzeşte, Dragoane. Singurul caz în care te ajută să ştii că şi altul e într-o situaţie rea e să-l vezi cum se zvârcoleşte în chinuri după ce a mâncat împreună cu tine din mâncarea propusă de el. Altfel, nu prea.
    Şi calendarul ăla. S-au uitat cam chiorâş oamenii de la locul unde-am fost să-l printez. Mă-ntreb de ce. E drept, se putea şi mai bine, dar ăsta nu-i motiv să te holbezi aşa dezaprobator la o babă.
    Drăcşor, vorba Dragonului, dacă fiara ta a fost de vină te scap de ea urgent. Fie că vrei, fie că nu vrei.

    Rower, Wall Street-ul se zguduie continuu de vreo trei săptămâni, un cutremur acolo ar fi la fel de straniu ca unul în Japonia.

    Anaid, tu oricum te culci la ore normale, nu se pune. Dar mă bucur că te-a scos din vizuină zgâlţâiala.

  9. eu am zis din martie ca Wall Street-ul o sa se zguduie continuu de vreo trei săptămâni ca unul în Japonia.

  10. Da, numai că te refereai la sex. Nu se pune.

  11. gresit. eu nu ma refer, eu fac! ca cum se zice, dupa fapta si rasplata.

    si am zis clar in martie. doar ca am zis wall stret. cu un singur s.

  12. De unde era să-şi dea cineva seama, parcă vorbeai de strep, am crezut că aşa-ţi alinţi streptococii.
    Şi vezi că aplicat la sex, proverbul ăla aduce teribil de mult a prostituţie şi aia-i încă ilegală în ţara asta.

  13. eu vorbesc vrute si nevrute. cine stie sa inteleaga talcul vorbelor mele, o sa primeasca cheia.

  14. Cheia de la maşină? Interesant.

  15. am gresit io. nu cheia, cufaru, nah.
    eu ziceam de nibiru acum! pleaca de aici!

  16. Îl ai pe Nibiru într-un cufăr? Uah. Asta chiar e ceva. Şi zi aşa, preferi să te trezeşti cu toate armatele lumii pe cap sau numai cu nişte asasini discreţi, eleganţi, care n-o să-ţi faci mizerie în casă şi nici n-o să-ţi spargă vaza?

  17. azi a fost o seceta nebuna. s-au implinit 100 de zile de cand am profetzit ca nu mai ploo.

  18. Da’ nu mai bine te apuci de prevăzut ce-o să facă naţionala de fotbal? Sau echipele de club rătăcite prin campionate europene? Sau o ploaie?

  19. prevad ca vineri o sa ploo cu goluri pe national arena!
    o sa ploo intr-o poarta din stanga. care incepe cu P.
    achhh, nu mai vad nimic, sunt prea multe unde GSM in casa. scuze.

  20. Ţi-am zis să-ţi dezactivezi SOD la telefonul ăla, dar tu nu şi nu. Îţi place prea mult coliva.

  21. am dezactivat. de atunci am inceput sa fumez, sa beau si sa zic fa.
    ce mai sfaturi dai si tu… parca esti platita de NWO.

  22. Imi place , ai talent omule!Prin asta ti-ai mai castigat un cititor, bafta si la cat mai multe articole!

  23. Dragos, dacă-mi urezi la cât mai multe articole din astea eu zic să nu deschizi uşa mâine dimineaţă şi sub nici o formă să nu mănânci nimic din ce ai în casă. Stai departe şi de geamuri, a propos.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

