Desene animate de rău augur

Oamenilor,

E sâmbătă seară şi de ce altceva poţi să-ţi dai seama, ca babă, decât de faptul c-am încurcat-o. Spre deosebire de OTV, la cealaltă chestie imaculat concepută de Dan Diaconescu – DDTV, cineva şi-a dat seama că nu faci lumea normală la cap să se uite adunând într-un platou toţi ciudaţii patriei, dându-le halucinogene şi microfoane şi lăsându-i să-şi facă de cap. Ci difuzând desene animate ca lumea (acum mă uit la Yogi), nedublate, cu subtitrare. Înainte de asta au fost altele, cu nişte animale la circ şi nişte cetăţeni care se alergau pe-acolo, care arătau chiar mai vechi. Poate de prin ’50. De o oră, stau şi mă uit la DDTV. Da, postul despre care Warner Bros. a trimis o reclamaţie la CNA, că difuzează desene animate şi filme fără să cumpere drepturi, deci piratează. Nu acelaşi lucru l-a făcut şi TVR, punându-şi în cap Universal Studios? Ba cam da.

Nasol. Acum că s-au prins cum să facă rating, chiar o să conducă lumea.

Acu’ e Betty Boop. Aşa ceva nu se poate.

9 comentarii

  1. te oftici ca nu ai venit tu cu ideea asta.

  2. Evident. Acum va trebui ca la postul tv pe care-l voi înfiinţa eu, înainte să ajung preşedinte, să difuzez muzică populară şi emisiuni cu vedete de care nu-i mai pasă nimănui. Ceea ce-i enervant, că TVR există deja.

  3. ma uit la desene pe DDTV de acu 4 ani.
    mnah, a descoperit si petronia ca are butoane la telecomanda…

    bai! veniti afara! cad piane din cer! woaaah!

  4. piticu e hipster dinainte ca asta sa fie la moda si petronia se lupta cu tehnologia…daca ai probleme cu DDTV, talk to me…putem aranja ceva 😛

  5. eu sunt gothic. nu pipister.

  6. Pitice, n-am zis că am descoperit butonu’, ci că am avut pentru prima dată răbdarea să văd ce difuzează postul ăla.

    Dan, n-am probleme cu postul, ci cu faptul că n-am de ce să am probleme cu el, adică cu faptul că dovedeşte capacitate de adaptare la condiţii diverse.

  7. Cred că ar fi suficient să difuzeze un slide-show cu mâncare, fripturi, sarmale, lapte, miere și cozonaci, pe o jumătate de ecran…iar pe cealaltă jumătate, să fie o tanti politicoasă, despuiată convenabil. Din off ar putea veni vocea lui DDDTV, pe un hip-hop remixat după șlagărele cu Doftana. Nu înțeleg de ce se complică atât…
    Sofisticăreala asta nu-i de bun augur! Ntz.

  8. cartoons are only the beginning. Mai tarzior asa, DDTV difuzeaza filme cu subiect religios si cu pilde pline de miez. Abia alea mi-au aratat nirvana televiziunii, pana atunci am trait in ignoranta. Recomand oricand, mai ales daca pe Trinitas sunt reclame.

  9. :lol:))))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

