Străchini culturale pline cu ghiveci

Oamenilor,

Aoleu. În seara asta avem Dan Puric. Nu ştiu ce se întâmplă de-mi sunt bântuite serile de toate pseudo-modelele României contemporane, ieri cu femei şi azi cu bărbaţi – tot pentru femei însă, că nu-mi imaginez (sau nu vreau să-mi imaginez) un bărbat în stare să asculte un discurs jenant de ore despre sufletul ales, despre dragoste, maternitate şi morală. E greu să-ţi dai seama ce e atât de greţos la discursul oractorului (nici o literă în plus, explic la final.) Pentru că el nu conţine nimic flagrant incorect sau fals. Apoi îţi dai seama că fix asta te enervează: omul face echilibristică pe un ansamblu adunat din ce-i mai banal în ideile unor mari înaintaşi (cu valoare reală) de la care se revendică, pretinzând că pledează pentru resuscitarea sufletului Românesc atemporal, sufocat doar temporar – să sperăm, nu-i aşa – sub meschinăria pe care exclusiv prezentul a inventat-o.

Citate aruncate din diverşi pe unde încap; comparaţii între trecutul glorios şi prezentul ruşinos (nu mai iubim, nu mai credem, nu mai susţinem ceea ce credem, nu mai facem, nu mai dregem, nu mai gândim, nu mai nimic. Suntem nişte bestii.); între Occidentul cel malefic, fără suflet, şi sufletul autentic românesc, minunea lumii; plus restul clişeelor antitetice la care vă puteţi gândi. Cu femei şi dragoste, pentru că, să vedeţi culmea jocului de cuvinte, România nu de FMI are nevoie, ci de femei care să facă ce fac mai bine: să iubească, să educe generaţiile în spiritul adevăratelor valori morale, sau asta cred c-am înţeles. E-n regulă, doamnele care se încurcă în mătănii prin biserici se închină şi la discursul moralizator de doi lei, pot avea orgasmul mental c-au descoperit roata care va duce societatea în viitorul luminos.

Despre dragoste, ca despre toate lucrurile pe care le omori pălăvrăgind despre ele, numai de bine. Trebuie să ne amintim să iubim, că e jale cu lumea, s-a uitat complet chestia asta.

Mici cosmetizări ale istoriei, doar cât să suporte să fie sufocată de machiajul martiriului pentru credinţă şi principii. De parcă Brâncoveanu chiar a murit pentru că era creştin, nu pentru că i-a trădat pe turci în războiul cu ruşii şi pentru că devenise enervant de zglobiu pentru ei (fiind şi cumplit de bogat pe deasupra, ameninţând deci să devină şi periculos); de parcă victimele comuniştilor ar fi fost singurii oameni omorâţi sau chinuiţi vreodată de un regim politic. Nu dom’le, numai românii ştiu să sufere şi să moară. Restul au fost şi sunt nişte ageamii.

Blaga, şi el fixat să viseze calităţi românilor, cel puţin dădea senzaţia că argumentează onest o superioritate sufletească şi morală a ţăranului român, ăla autentic, de la mama lui (mama contează cel mai mult în istorie, se pare, după cum zicea şi Puric – ăsta e un criteriu de validare a principiilor: dacă au mamă. Înţeleg că, după logica asta, înjurăturile de mamă sunt ok.) Bun, Lucianul filosof al culturii cu ochelari roz ignora şi el că ţăranul român fură, omoară, înjură, minte şi lucrează duminica de când îl ştie istoria. De ce-i mai puţin enervant el decât stereotipiile lui Puric? Pentru că Blaga spunea asta acum multe decenii, la fel ca şi Noica. Ăsta nu spune nimic nou, ci repetă chestii al căror faliment, în calitate de mentalitate, e deja istorie. Dar o mai spune şi prost.

Pe scurt, deşi am depăşit de mult ocazia să rezum: o înşiruire a lucrurilor care stau rău acum (toate), a căror soluţie e dragostea (maternă şi creştină). O varză. Deci de se comandă varza, totuşi? Pentru că vine c-un spectacol, cred. Omul nu numai vorbeşte. Îşi presară discursul cu suficiente referinţe culturale încât să pară doct, cu suficiente referinţe creştin-ortodox-naţionaliste încât să pară mistic, apoi şi-l joacă. Se agită, e convingător. La fel ca un predicator evanghelist-vindecător, la care ţara cască gura fără să-i judece discursul.

Spre deosebire de revelaţia de ieri, azi am aflat şi că sunt dracul dacă mă opun nimicului propovăduit de Dan Puric, comentând negativ bălăriile. El a anticipat asta. Prin antiteză, el ar fi, bănuiesc, mesagerul adevărului. M-am liniştit, lucrurile stau cum trebuie, Universul va continua să se învârtă.

72 comentarii

  1. a zis ca huidu a derapat. si ca asta e dumnezeirea poporului roman. sa derapeze.

  2. Astea s-ar putea să fie cele mai adevărate lucruri spuse vreodată.

  3. imi place dan puric, e ca un otv, adorm excelent ascultand ce zice.
    e real, are viteza in vorbe, exploziv si savuros.

    citesc cu greu vorbele tale mustinde de ura. tu nu ai naivitatea etilica a poporului roman. nu adormi cu capul in fan ca proto-romanca barbatului ei.

  4. Pitice, ceva în învinuirea finală pe care mi-o aduci, şi pe care o accept, e confuz. Că nu adorm cu capul în fân e corect, de vreme ce am pernă, dar nu înţeleg cu ce al bărbatului ei avea treabă proto-românca. Adică na, înţeleg, da’ despre asta e vorba? Sau ce vrea să zică genitivul ăla acolo?

  5. o sa aflam dupa recensamant. adica o sa aflam a cui esti.

  6. Normal. Să vezi ce şoc o să fie când o să se afle că sunt a dracului. Şi că am şapte cetăţenii şi nu mai puţin de patru etnii simultan, că sunt de religie Cafeinofilă şi că am nu mai puţin de 56 de copii, care-mi sunt simultan şi mătuşi. Numai datorită mie o să iasă ca lumea numărătoarea de data asta.

  7. Aolica, Petronie, de unde le aduni maica? Ti’ai luat Libertatea cu suplimentul TV si ai incercuit emisiunile cele mai promitatoare?

    Nenea asta, Dan Puric (spun asta cu riscul de a’mi pune un prieten bun in cap daca trece pe aici si citeste), e el un om de teatru bun. Unii spun ca’i chiar foarte bun. Nu stiu. Da’ in rest e ca un powerpoint cu pisici/apusuri de soare si citate bezmetic scoase din context din Dalai Lama, Ghandi si Maica Tereza.

    Dupa cum zici si matale, ataca el chestii destul de adevarate si cotoioase. Da’, la fel ca si madam Tatoiu, face asta intr’un mod care aduce mai multe deservicii cauzei.

    Pe de alta parte, cred ca vina e si in ograda oamenilor normali la cap si cu capacitate de exprimare fireasca. Ei stau in vizuina lor, blazati, si’i lasa pe aia exaltati sa vorbeasca in locul lor.

    Si o intrebare de final: de ce toti aparatorii de cauze reale sint niste exaltati?

  8. Si reactia dragoancei: mai bine te uiti la Bones!

  9. blogul asta s-a dus dracu. se scrie rar in el, aia de comenteaza sunt insipizi, mai ales ultimul comentator, toti au bisericutze, s-a dus dracu tot.

    e timpul sa mergem mai departe. sunt si alte locuri de ras si de facut prieteni buni.

    petronia, ramai cu bosorogii tai. pa pa.

  10. Dragoane, încep să cred că. Oricum, nu-i de vină decât faptul că am deschis tv-ul mai des decât de obicei. Mă lecuiesc repede.
    În rest, de acord.

    Pitice, ne găseşti aici când se termină zilele de care ai nevoie ca să te gândeşti la nişte chestii. Înţeleg că despre asta-i vorba.

  11. > Da’ in rest e ca un powerpoint cu pisici/apusuri de soare si citate bezmetic scoase din context din Dalai Lama, Ghandi si Maica Tereza.

    that was cool 😉

  12. nu ai ce sa intelegi. vezi ce oameni au ramas in jurul tau. atat a ramas. o vesnica ipocrizie. vremurile de ras curat au apus.

    aici nu mai comunica nimeni. aici sunt toti destepti. nu vreau sa ma cert. blogul asta a devenit o chestie de familie. in sensul de cacat.

    de aia ma retrag din cercul asta.

  13. Pitice, ok.

    Dragoane, bănuiesc că nu e fals ce se zice. Probabil trebuie un talent considerabil în a absorbi aditoriul în aşa fel încât să nu dea cu rest un discurs altfel slab.
    Atât că eu m-am săturat de antitezele astea cu trecut glorios şi prezent mizerabil şi cu decăderea românului din raiul sufletului bun în care hălăduia. Mai bine ne-am vedea de treburi decât de fatalisme naţionale şi aruncat vini în stânga şi-n dreapta.

  14. Petronia, parca am mai vorbit despre asta, eu numesc fenomenul „maretie prin contagiune”. E un fel de „pusca si cureaua lata/ce flacau eram odata”. Daca cineva din trecutul nostru a fost meserias, rezulta cu necesitate ca noi sintem meseriasi. Sau macar potential meseriasi da’ nu putem sa actualizam meseriasitatea din cauza capitalistilor nenorociti, a vicisitudinilor istoriei, a lu’ Bill Gates, FMI… you name them.

  15. A lu’ Occidentu’ malefic în mod general, acoperind jumate de lume cred că e suficient pentru nevoia noastră de ţapi ispăşitori. Normal că între timp căprioara zburdă veselă pe sub nasul ălora ocupaţi să-şi lustruiască puşca şi să-şi măsoare cureaua. În plus, am senzaţia că cei mai mulţi români încep să-şi măsoare curelele în lungime, nu în lăţime.

  16. Sau sa’si lustruiasca cureaua si sa’si masoare pusca.

    Iar am ramas singuri sa ne spunem reciproc „ai dreptate”? Piticu’ e pe hi5? Doara n’are drum la uzina miine?

  17. Piticu nu vorbeşte cu spiritele sau ceva de genul ăsta. Pentru variaţie, de-acum am putea să ne contrazicem. Pisica voastră e motan, dar nu s-a îndurat să v-o spună niciodată.

    Mă-ntreb: oare la recensământ trebuie să declar topoarele? Intră la „ocupaţie”? Am totuşi senzaţia că ar fi mai bine să le strâng de pe pereţi, ceea ce o să mă şi apuc să fac.

  18. Ar fi interesant de raspuns, la rubrica „ocupatie”: mongola. Iar la „sex”: functie de migrena.

    Cit despre pisica… din pacate la capitolul asta avem niste dovezi obiective care ar contrazice ceea ce spui tu. Adica… am de ales intre ceea ce spui tu si 3 pisoi fatati de ea+citeva mii de ani de observatii care spun ca la mamifere puii sint nascuti de femela. Da’… mai stii?

  19. Ha! Când există dovezi e şi mai mişto să contrazici omul. Deci nu numai că pisica voastră a împrumutat pisoii ăia ca să vă păcălească să nu-l castraţi, dar de fapt nici măcar nu e pisică, ci vidră. Aud acum la ştiri că un cetăţean a capturat una anemică zilele astea. Cică e ilegal să le ţii în casă. Aţi încurcat-o.
    Dacă există savanţi care trec de partea creaţionismului, nu crezi că pot găsi cel puţin trei care să declare că blănoasa e vidră?

  20. Esti incredibila. Ai face orice numai sa lasi impresia ca ai dreptate, inclusiv sa corupi un suflet curat de savant. Data viitoare bei Lacrima lu’ Publius Naso.

    Deci, sa’ti explic. Andreea a mosit’o cind a fatat. A vazut cu ochii ei cind au iesit. Ba am vazut si eu, putin, ca era miez de noapte si eu eram mort de somn si la 5 jumate ma trezeam sa ma duc la servici. Asa ca vino cu altceva, asta nu tine.

  21. Aţi avut halucinaţii de la Lacrima lu’ Ars Amatoria, clar. Nu trebuie neapărat să-l beţi, e de ajuns că-l aveţi în casă. Cred că patru sticle te pot face să vezi şi extratereştri construind o piscină pe blocul de vis-a-vis, jucând barbut cu Moş Crăciun.

    Căutăm contrazicător. E greu.

  22. Mda… nu merge. Las’ ca gasim noi la un moment dat un subiect si ne ascutim topoarele.

  23. Pleuretariatul nu-l iubește pe Puric? Nicio surpriză, surpriză! Dar e un actor excelent. Așa ”judecat”, totul devine ușor de privit și nu mai picură în urechi ca uleiul de motor…

    Noapte bună

  24. Andi, dupa cum scriam azinoapte, nu’i contestam niciunul din noi calitatile de om de teatru. Mai mult, nu judecam nici omul. E treaba lui cum isi traieste viata, in ce crede si ce’l misca (whatever makes him tick, vorba englezului). Problema apare doar cind discursul lui devine public, cind face spam cu powerpointu’ (ca tot i’a placut cetateanului k comparatia).

    Daca nu stiati, Puric a scris si o carte. Despre aceleasi lucruri de care aminteste Petronia. Mi’a recomandat’o un prieten. Am citit 10 pagini, am dat 20-30, am mai citit citeva pagini. Am returnat’o. Prefer sa pierd vremea facind absolut nimic. E mai satisfacator.

  25. Dom’Dragon

    Calitățile de om de teatru l-au adus în atenția publicului și
    ”atât de sus”, de ce nu vreți să acceptați că NU discursul și ideile
    pe care le (re)ia cu mare patos… de la camarazii săi mai mari și mai carismatici? :)) De altfel, idei știute și răștiute de orice român preocupat cât de cât de politică și literatură.

    Sunt actori care au ajuns astfel președinți de țară, dar nimeni nu i-a crezut oameni politici de anvergură sau de finețe.

    Tocmai de asta prinde așa-zisul său discurs mesianic la oamenii mai simpli, ”neumblați pe la teatru”, ca să folosesc un eufemism foarte decent.

    Cred că exagerați mult susținând că e total plictisitor.
    Și, nu uitați, pe nișa sa, concurează doar cu Jiji Becali și Vadim.
    S-avem pardon!

  26. Puric e un charmeur de meserie. publicul lui pare bucatica rupta din auditoriul predicilor de duminica amiaza. nu vad deloc alaturarea cu Blaga, nici macar oportunitatea contrastarii. poti sa-i dai in cap si cu cartile lui Noica, n-are a face, el ia din ele cat îi trebe ca sa iasa supa. iar nu ghiveciul, ca asta e o mancare rafinata si una din preferatele mele. in concluzie, nu va luati de ghiveci ca iese un scandal monstru

  27. Măi să fie, da’ nevricos mai e dragonu’! Dă cu pietricica și fuge…
    Pe când mi-am fixat ochelarii pe vârful nasului și m-am proptit bine în cârjă, să-i mai zic vreo două de mântuirea neamului, a și dispărut!!

    Mi-e și frică să mai las vreo cântare p-acilea, să nu dispară și blogul!

    Mă întorc la mine-n criptă, să-mi bocesc disonanța și anafura și…

  28. Hehe. Fusai la o degustare de Jack Daniels, n’am fugit.

    Andi, stiu ca a devenit cunoscut ca om de teatru. Nu e o treaba de acceptare. Mai mult, nici macar nu discut despre asta, nu contest, nu laud, nu conteaza.

    La fel, mi se cam rupe ca si altii fac sau au facut la fel ca el. Compania nu’l face mai comestibil. Nu inseamna nimic pentru mine argumentul „e bun pentru ca’i la pachet” (nu cumpar produse de la tele-shopping).

    Mintuirea neamului? Hmmm… Ascult. Dar pregateste’te.

  29. […] Surorile Marx. Îl am în blogroll, îl citesc cam o dată pe săptămână, în calupuri mai mari, pentru că n-am răbdare să aștept viitoarea postare, din același motiv din care nu mă uit la seriale. […]

  30. badr, hai sa punem mana de la mana si sa facem blogu indarat.

  31. o sa am nevoie si de alexei cand revine..

  32. mda., am moderare la ala. deci sugerez sa fie indarat si aici.

  33. Ce să fie îndărăt aici, Pitice? Moderarea? În afară de clipuri, cred că nici măcar tu nu te poţi plânge că ai fost moderat vreodată.

  34. tu ce te bagi? pleaca de aici! TE STERG!

  35. Piticule, daca o stergi, te sterg

  36. cine vorbea. baaaai tinere, tu nu iti dai seama ca eu daca sterg, sterg tot internetu? ce mai faci tu? imi dai o bere, aia faci.

  37. imi place teribil de mult postul asta, petronia, e cinic fara toxicitate,securi, topoare si drujbe, imi place si fiindca ma scuteste inteligent sa mai scriu ceva despre acest coelho mioritico-mesianic generator de fibrilatii duioase en masse. dar nu-mi pot reprima fantezia scenografica a unui show care sa-i aiba pe canapea pe el, plesu si patapievici si nici sughitul de gradul 7 si-un pic care ma cutremura la gandul uitaturilor galeshe , dar sobre, ale celorlalti doi.

  38. hop si donsoara brasov cu vanteziile ei de barbati cu chelie.

    fatah, tu nu poti vedea oameni cu pistol in mana fara sa fie si prosti?
    patapievici si plesu! stan si bran, lolec si bolec. beavis si buthead. ce cauta astia langa vizionaru puric? noeti, vorbesti cu o felie de paine in mana. huidu nu a derapat! ai paru despicat dar inca pastrezi memoria romanismului ortodox.

    nu stiu, ma duc sa ma purific prin biserica puiului mesianic facut in cuptor. ca in feciorelnicul pantec al mamei romane.

  39. Noemi, sa nu exageram. Nu e chiar asa de rau nenea Puric. Nu face parte din categoria celor agresivi. Un show cu el, Patapievici si Plesu s’ar transforma repede intr’un show Patapievici+Plesu.

    Si te invidiez pentru „coelho mioritico-mesianic”. Cum de nu mi’a dat mie prin cap comparatia? Ufff….

  40. dragoane, tie nu iti vine nici numele tau in minte. dar noi te intelegem.
    fata asta ungura zice vorbe iscusite doar ca sa ne zdrobeasca cu capul ei mare.
    e timpul sa luptam. sa inundam uratele strazi si sa le luminam mancand un mic romanesc! sa dovedim puterea burtii acestui popor crucificat de trei imperii.

  41. pysy mik, vorbesc cu un bol de ceai verde in mana, de aia nu te inteleg. dar e faina asta cu ortodoxismul, eu zic ca vorbesti de gena marker ancestrala, nu?
    dragonule, dar nici n-am zis ca-i rau ori ca-i bun. l-am ascultat un sfert de ora, cu creionul in mana, fiindca m-au impins niste oameni de la spate sa-i fac profile-ul. discursul m-a plictisit, nu scandalizat, ba chiar am simtit o oarecare duiosie pentru ardenta lui incontestabil sincera. doar ca acel obsesiv si subliminal „repent yourself”si intoarcerea la valorile si practicile crestine ma lasa absolut rece, nu rezonez cu discursurile mesianoforme. interesant de urmarit e insa mecanismul de manipulare, tipul e charismatic, o charisma prietenoasa, accesibila, omul nu impune, nu intimideaza, mai degraba redeschide accesul spre fraternizare si egalitarism, de aceea prinde, coboara si familiarizeaza un metafizic elitist , il face accesibil, bun de impartasanie.
    daca avea si gospels, ei da, atunci chiar mi-ar fi placut la nebunie, ma topesc dupa ele, pacat ca nu sunt negresa din new orleans, of.

  42. traiaasca egalitarismu!

  43. ntz, sunt ungura cum esti tu srilankez. sau ai vrut sa zici cap in gura ??? ntz 2, eu sunt o fiinta delicata, racesc repede si am migrene.

  44. tziganca! fireste

  45. asta am zis eu. dar putina atentie cu dezvoltatul ideilor: stergeti gospelul, puneti cor bisericesc.
    revenind pe meterez, Puric e baiat bun, am facut armata cu el si asta spune aproape totul. are cineva indoieli?

  46. ati fost la G,A,Z amandoi? se vede,

  47. ssst. liniste! sa pun clipul cu „life of Brian”?

  48. da. ala cand vin romanii si fac lectie de gramatica cu brian! desteptule!

  49. nu-i adevarat, nu sunt destept, e o minciuna gogonata!

  50. sigur ca nu esti destept. doooh! eu sunt destept.
    dar trebuia sa apas pe butoane si asta mi-a iesit. esti gras! eeeh?

  51. Salut Petronia !
    Dan Puric nu era actor ??? cand a ajuns quasimesia? or cum vrea sa se numeasca!
    De personajul din articolul trecut n-am ce sa zic caci , nu stiu cine este acea doamna . Am o gramada de lapsusuri si lipsusuri .
    Am inteles ca s-ar fi vrut o *minte ascutita* ca un varf de spada dar spada sa are ascpect de scobitoare.
    Astea-s emisuni de humor or educatie programata la TVRO ?? brrr

  52. Pitice, ar fi grozav dacă ai putea să nu mai apeşi chiar pe toate butoanele în acelaşi timp, nu de alta dar tu joci twister şi WordPress-u’ se scurcircuitează. La cine vine să plângă şi cine trebuie să stea cu şurubelniţa după ureche toată noaptea ca să repare sughiţul? Eu, bineînţeles.

    Seară bună, Windwhisperer. Cetăţeanul era şi e actor, numai că, vezi tu, asta uneori nu ajunge. Pentru că, în general, actorii ştiu să citească, iar din asta mulţi deduc că trebuie să şi scrie. Şi dacă tot scriu, de ce să nu se întoarcă la vorbit unui public, jucând de data asta piesele scrise chiar de ei? N-ar fi nimic suspect în asta, dacă omul în cauză ar scrie piese de teatru. Dar scrie şi povesteşte piese de domino. Cât despre personajul celălalt, mai bine că nu ştii. Nici eu nu ştiam, apoi am ştiut, iar acum îmi doresc să nu fi ştiut. Spada are aspect de lingură, de fapt. În final, zic că nu-s emisiuni de humor, ci de horror.

  53. Pe malul apei se-mpletesc cărări ce duc la moară….

    Adică eu cu cine votez? Cu ăia care analizează „ce” zice Dan Puric, cu ăia care analizează „cum” zice Dan Puric sau cu ăia care analizează „că” zice Dan Puric?!

    Nu mă-mpinge c’amețesc !

  54. vino-n codru la izvoara, nu te duce pe la moara.
    unde vezi tu ca cineva analizeaza ceva aici?

  55. Petronia, flămândă cât zece
    ‘Nghiţi un fier de călcat rece

  56. askimed mergând prin ploaie
    a sărit peste o oaie

  57. Noemi sub pernă are
    O brânzoaică dulce, mare

  58. cand pleci de la o premiza falsa, ajungi oriunde iti permite talentul.
    sau „one-man-show Dan Puric”. de exemplu. m-a amuzat.

    http://www.youtube.com/watch?v=4UZ23rqLq3Q&feature=related

  59. iTaci, bănuiesc ţie mă adresez cumva, clipul la care ai pus link înseamnă, din punctul meu de vedere, cam acelaşi lucru. Adică îh. În fine, bănuiesc că e şi amuzant cumva, eu sunt mai încruntată, aşa.

    Şi mai am un mesaj de transmis, din partea lui Askimet: zice că nu apreciază prea mult să fie transformat în temă cu variaţiuni şi că roagă userii de pe blog să se hotărască odată la nişte nume şi să rămână la ele, ori măcar să se identifice în vreun fel atunci când decid să se joace. Cică îl enervează. În treacăt fie zis, şi pe mine şi cam pe toată lumea.

  60. un clip ca asta s-ar putea analiza. cate unele din concluziile Petroniei s-ar putea si lipi. „taranul român” si esenta lui inefabila nu ne e insa un subiect comod, desi a fost si va ramane unul din cele mai fascinante.
    si corespondentul askimed a obosit, timpul i-a trecut.

  61. Să nu spui că ne citeşti de la un internet cafe şi că ţi-a expirat timpul, că va trebui să te premiem pentru bunăvoinţă şi voinţă. Şi ni s-a terminat fondul de premii, mai pe şleau l-am mâncat. A fost delicios, dacă te consolează cu ceva.

  62. mah, fa-ti un profil pe gravatar si un link la ceva al tau si se rezolva totul. are dreptate petronia.

  63. De fapt, n-am dreptate, pentru că n-ar fi musai nici una, nici alta. Numai să se stabilească la un nume, pentru că babele sunt senile (adică eu) şi le place să ştie cu cine vorbesc (adică tuturor). Zic şi eu, nu dau cu toporul.

  64. ce imi place cand petronia nu are dreptate…hehe!

  65. Ce-mi place când recunoşti că am dreptate, Pitice. Hehehe.

  66. hehe he!

  67. …rnie? …matie? …moragie? …moroizi?
    Pitice, văd că încerci să ne transmiţi ceva, mai încearcă.

  68. hepatită, herpes, heliocentric, heleşteu, hermafrodit, hermeneutic, heraldică, heruvim, Hesperide, heptatlon, hemicranie, heirupism, herghelie, hectometru, hegemon

    he !

  69. Heliu, hemiciclu (şi toate hemi-, că înşiruirea lor ar fi trişare), heliport, hectolitru, hentai, helephant, hedonist.

  70. Babo, ca te’am prins pe aici, sa nu calci prin Unirii zilele astea. Ti’o zic asa… prieteneste. Noutatea ar fi ca plaga s’a extins. Pe linga coada traditionala din jurul si in susul dealului al carui nume n’o sa’l pomenesc, pe marnea dreapta a gradinii Unirii (cum stai cu spatele la magazinul cu pricina) s’a deschis un adevarat tirg de suveniruri legate de ocazie si alte lucruri folositoare vinatorii (ceai, luminari, probabil scaune pliante, plasturi pentru calciie si arcade, alifii si alte alea).

    Le dorim pe aceasta cale o noapte cit mai insorita.

  71. Tocmai aflu la ştiri că e cel mai mare pelerinaj din S-E Europei. Cam un milion de oameni, cică, o să treacă pe acolo. Dacă te gândeşti că oraşul a crescut cu 50%, nu poţi decât să speri că tarabele alea au chestii cât mai tentante. Mai bine ar vinde şi veste anti-glonţ, la câte ghionturi în coaste primesc participanţii.
    O să ocolesc zona prin stratageme fanteziste. Urmăriţi ştirile, s-ar pueta să vedeţi o babă escaladând clădiri într-un mod care i-ar face şi pe Spiderman şi pe practicanţii de parkour să plângă.

  72. fa-mi tu un profil si ti-oi da ceva bun, piticegrs.
    happy diwali, un an nou buun bun.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

