Liber la crimă, heh

Oamenilor,

Ştiţi ce mă pregătesc eu să fac? Ştiţi? Normal că nu, vă imaginaţi că-mi ascut toporul ca să am o discuţie foarte convingătoare cu vreun vecin a cărui alarmă de maşină m-a trezit la 10 dimineaţa.

Nu.

Tocmai am dat o sticlă de vodcă pe gât şi mă pregătesc să urc la volanul unei maşini, pe care s-o conduc cu 200 km/h într-un taxi şi să omor doi oameni.

Ştiţi de ce ? Sigur că ştiţi, dacă vă uitaţi la ştiri. Pentru că pot să-mi cer scuze (!) şi să ies după câteva zile din închisoare, pe motiv că nu reprezint un pericol public. În loc să ies peste 20 de ani, ca un dement inconştient şi un criminal arogant ce sunt, aşa cum ar trebui.

Are vreo importanţă ce maşină fur, sau merge numai cu un BMW 4×4 scamatoria asta? Şi trebuie să-mi fac rost de nişte pile părinteşti în scopul respectiv?

Da’ nu mai bine conduc eu maşina aia, tot cu 200 km/h, taman în criminalul care umblă vesel, nereprezentând un pericol decât pentru nesimţiţii care au tupeul să se afle în acelaşi timp cu el pe stradă? Ba da. Mult mai bine.

 

Bravo, bă justiţie. Eu zic că i-am convins pe olandezi că trebuie să ne lase în Schengen, că nu mai avem păduchi la creier.

 

24 comentarii

  1. Am mai auzit de inca vreo 3-4 sentinte de vinovat cu suspendare zilele astea. O fi la moda.

    Singura consolare in cazul evocat de tine ar fi ca bezmeticul ala n’o sa mai pupe carnet pe veci. Asta daca nu schimba ta’su legea.

  2. Păi ce, dacă ai ciocnit un taxi de un copac se cheamă că nu mai ai voie să conduci? E vina copacului că era acolo, deci o să-i fie retras permisul de muncă urbanistului care a decis să fie plantat copacul acolo. Şi o să fie concediat dispecerul care a lăsat taxiul ăla să fie acolo în momentul ăla.

    Da, ai dreptate. E la modă zilele astea. Trebuie să petreacă şi nenorociţii sărbătorile împreună cu familiile, nu? Doar pentru că alţii nu le mai au nu înseamnă că trebuie să sufere toată lumea.

  3. corb la corb nu-si scoate ochii, aia de-au ajuns sa judece in justitie au in CV -PREGATIRE PROFESIONALA -TAXIMETRIST!

  4. Apropos,unde-i musiu?

  5. Cata ura zace in voi… Copilul ala trebuia sa plece la scoala. ca incepea facultatea din olanda fara el. Nu mai vorbiti daca nu stiti.

    Si a zis ca nu a baut. deci nu a baut.

  6. Justiția nu-i cucoana aia care se joacă de baba-oarba cu noi?
    Oi fi eu aiurea, dar mereu mi s-a părut total nepotrivit simbolul ăla care o reprezintă. Dacă ar fi după mine, aș figura-o ca pe o ființă cu ochii cât cepele, orientați în toate părțile, eventual și cu cel pineal al soacrei, ca să vadă bine, nu să se prevaleze de scuza că nu a văzut din cauza legăturii ăleia jegoșite deja de atâta purtat peste ochi.

  7. Anaid, ai uitat niste litere in comentariu. CVul de judecator contine, la categoria pregatire profesionala – TAXIDERMIST

  8. multumesc dragoane, nu stiu ce-am de ma balbai in ultima vreme!

  9. piticule, tu fara ochelari vezi tocmai in Olanda? daca-ti pui ochelari pana unde vrei sa vezi?

  10. Sper ca nu’s probleme cu facultatea de judecare 😀

  11. ???? comentariu la spam? sau cum?

  12. Oki, reiau comentariul, poate nu ma mai spameaza 😀

    Anaid, sper ca nu probleme cu facultatea de judecare.

  13. Oki, acu’ am doua comentarii la spam 😀 Purrrrfect!

    O fi ceva cu „facultatea de judecare” ce nu trece de filtru. O fi din cauza excesului de idealism din expresie?

  14. test: facultatea de judecare 😀

  15. balbaita , balbaita dar si confuza?!

  16. Nunu, anaid. Am mai scris niste comentarii da’ au ajuns in spam, nu stiu de ce.

  17. Am fugit după Moş Nicolae, i-am luat toată rezerva de nuiele (plus nişte pari, se pare că el ştie ceva ce noi nu ştim şi uriaşii n-au dispărut). Askimet plânge acum într-un colţ al cabinetului veternautic pentru câini de pază la bloguri, în care l-am adus să fie verificat, Dragoane.

    Deşi poate ar fi cazul să-i opresc pe ăia înainte să-i facă clismă, dacă eşti încă în locu’ ăla minunat şi de prielnic merelor. Dacă nu eşti, le zic să continue cu o endoscopie gastrică şi-o răstignire.
    Askimet tocmai a promis că nu mai face.

  18. Aşa, acum să şi răspundem:
    Dragoane, Askimet ţi-a băgat în spam „facultatea de judecare” pentru că nu e de acord că judecarea mai are legătură cu vreo facultate din ziua de azi. Un negativist.

    Anaid, bine ai revenit. Musiu a dat pe gât o ladă de Villa Bel-Air din ăla magic de-al lui şi, oricât am încercat eu să-l conving să se urce la volan, s-a dus să se culce. Cică-n Francia nu merge scamatoria propusă de mine.

    Cât despre corecţia pe care aţi propus-o voi doi împreună, probabil la ora asta zece magistraţi îşi smulg părul din cauza ei, cu atât mai mult cu cât este foarte bine întemeiată. Şi de un umor negru pe care nu pot să nu-l savurez, deşi eu aş zice că unii magistraţi sunt mai degrabă rezultatul taxidermiei decât operatorii ei.

    Pitice, închisoarea să nu înceapă fără el, nu facultatea din Olanda. Şi ai dreptate, dacă omul a zis că nu a băut, înseamnă că n-a băut. Se întâmplă des să fie învinuiţi oamenii de condus beţi degeaba. Chiar azi am văzut unul la ştiri, striga că s-a făcut fiola verde, deci trebuie să demareze. Un om fără timp de pierdut, într-adevăr.

    Şilavarăcald, justiţia nu e oarbă, ci chioară, adică vede selectiv.

  19. Pasol na turbinca, Askimet! Gata, s’a facut dreptate. Nu, nu l’am judecat, cine stie ce mai iesea si din asta. Da’ acum ca mi’a scos Petronia comentariile pe cautiune (sau precautiune?) cred ca putem sa’i dam si’o suspendare. Petronia, cauta butonul de suspendat Askimet.

    Petronia, nu mai sintem la locul prielnic merelor. Dar stam dragoneste calare pe o gramada de mere in propriul birlog. Problema este ca nu tezaurizarea este principala noastra preocupare in momentul asta, ci incintarea papilelor gustative. Asa ca ar cam trebui sa te grabesti 😀

  20. Păi mă grăbesc. Ia caută merele alea, să admiri ce cozi au mai rămas din ele, că eu mănânc şi cotoarele.

    Altfel, da.

    Cât despre Askimet, s-a autopedepsit şi din cauţiune precaută s-a urcat într-un copac, de unde urlă la Lună. Mai rău e că eu nu văd nici o Lună. Important e că urlă, totuşi.

  21. pentru ca practic nu se poate circula in oras cu doo sute, ar fi de considerat ideea cu furatu unui hummer tip „de la babacu” si rulat cu doar 50 la ora in timp ce tragi: din doo sticle doeodata, cu ochiu la un film violent si pe nas ceva. avand in vedere masa hummer-ului si legile mecanicii, efectul final e acelasi. de gândit.

    asha. musiu incepe sa ne preocupe pentru ca stirile despre sunt mai imbroboditoare decat cele de la otv (sunt convins ca se zice corect „un tv”). ca sau s-a izolat de blog ca diogene de lume si atunci sustinem cauza ba chiar miscam capul in semn de aprobare, daca nu cumva il si felicitam. sau nu, si atunci nu putem concepe, deci nu.

  22. păi ce mai vreți, oameni buni???
    ce?
    și-o cerut scuze omu’!

  23. Ben, nu’l iertam pentru ca s’a simtit ca scuzele erau cam nesincere.

  24. „n-are” loc la pârnaie ăștia, dragă Petronia. „Ie” plină pârnaia cu următoarele categorii: oameni de optzeci de ani care s-au bătut pentru pământ, unii care au luat o găină de la vecinu că murea de foame și vreo câțiva din pură și sfântă eroare juridică. Unde să-i bage pe toți? Locurile la lojă sunt date unora care intră și ies . în funcție de anotimp, pe considerente de pile…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

