Următoarea invenţie genială marca „Marx”

Oamenilor,

Una din nelămuririle mele cele mai vehement vociferate de-a lungul vieţii a fost ce s-a întâmplat cu jucăria extraordinară pe care am compus-o în clasa a şasea, din patru şosete, trei crengi de vişin şi numeroase ace de păr cu pietre preţioase, rechiziţionate de la nişte mătuşi care nu înţelegeau de ce aveam nevoie de toată provizia de şerbet pe un an. La egalitate cu asta, e ce fel de oameni mănâncă ficat (ficaţii ştiu ce fel de oameni îi mănâncă, eu mă refer la feluri de mâncare care conţin organul ăsta cu gust de ţeavă de calorifer).

A doua pe listă, e o nelămurire care a apărut odată cu telefonul, adică de atât de mult timp încât e tot de-a lungul vieţii cuiva. Ea e importantă, pentru că mă enervează teribil de groaznic de oribil şi imposibil de insuportabil insurmontabil feroce. Ea e şi motivul pentru care lucrez de zor la un dispozitiv care să-mi permită să întind mâna prin telefon (mobil, deci să-mi întind mâna cumva prin satelit şi apoi prin cel puţin un releu, de unde mai are încă nişte drum de parcurs) şi să rup personal gâtul oamenilor care folosesc „la revedere!” ca salut de încheiere a unei conversaţii, deşi nu te-au văzut niciodată.

Ar fi aproape la fel de cretin ca „La mulţi ani 2011!” dacă nu s-ar întâmpla tot anul. Aşa, n-are nici o şansă la egalitate.

Partea cu trimisul mâinii mi-a reuşit la teste, problematică se dovedeşte însă recuperarea ei. Are cineva vreo idee? Să-i memorez în GPS traseul nu merge, pentru că mă mânca dispozitivul GPS şi l-am scos. Altceva?

23 comentarii

  1. cam da. si eu cand sun la RDS si zic ca nu merge netu, ma mai cert, mai plang si ala zice ca sunt prost,
    apoi oftam si el imi zice LA REVEDERE.
    adica ma injura ca cand sa nu am net?

  2. Petronia, acu’ nu mult timp au reusit unii sa teleporteze spinul unui electron. Stiu, mai e mult pina si pina la intregul electron, d’apai pina la intreaga mina. Apoi tre’ sa se mai si intoarca.

    Da’ sa nu ne pierdem speranta. Doar ai vazut in ce hal evolueaza unele tehnologii cind exista vointa. Si simt ca vointa este puternica in tine 😀 (mda, voiam sa fac o trimitere la un personaj celebru dintr’un film la fel de celebru da’ mi’am adus aminte :D)

  3. gresit! china a teleportat 3 atomi maricei. stiu asta sigur pentru ca unul a ajuns la mine in sufragerie si l-am studiat. scria apom pe el si parea teleportat. si nu avea nici un fel de spini. doar asaaa, un fel de toarte.

  4. Petronio, dispozitivul asta ar avea atatea aplicatii ca ma apuca si frica! pai sa am eu asa ceva sub mana cand ma suna toti nebunii care vor sa vorbeasca cu Radio Speranta….

  5. zano, ca tot a venit vorba, ai idee cum pot sa vorbesc cu radio sperantza?
    te pricepi la galene? butoane rotunde de radio sau chiar antene yagi cu 3 elementi? astept raspuns asap.

  6. unde e IT?

    ce facem? defilam doar cu tristi?

  7. Lăsați astea cu spinii și atomii, că-s mărunțișuri. Eu am o problemă mult mai importantă: am plecat din dormitor cu două șosete în mână. Pe una am tras-o pe picior, cu a doua mi-am zis că-i cazul, întâi, să șterg praful de pe monitor. Și… am impresia c-a înghițit-o, că n-o mai găsesc. Știe careva cum pot intra în el, să mi-o recuperez? Nu de-alta, dar fac cistită la piciorul ăla golaș.

  8. trebuie sa mananci ou crud sau sa se te sperii de ceva. mergea si daca aveai prieten nou. imediat borasti si ne arati comoara lui ali baba, shosete, fieru de calcat, un caine, caciula lu petronia, toate sunt in tine.

  9. tocmai ma autoignoram complet, cand vad intrebarea lu pitigras si dragutz din partea ta, mai, imi zic. deci revin.
    asta cu „la revedere” e discutabila rau. daca aveam timp… aulio, n-am. pe scurt atunci. e o expresie indo-europeana care se trage din filozofia ca incarnarile se succed ca naiba si nirvana e tot departe. deci chiar daca nu te-am vazut niciodata, io tot larevedere iti spun pentru ca sunt european, prin urmare optimist, Petronia, da, ca sigur ne-am vazut noi intr-o viata anterioara si o sa ne revedem, sper, intr-una posterioara. sau nu, dar se cere sa fim ipocriti ca toata lumea.

    pe de alta parte si anglo-americanu tot o singura expresie foloseste, good bye, chipurile abrevierea lui „god be with you” desi in subintelesul multora ar fi mai degraba „mai du-te naibii”, iar francezu pe „au revoir” in toate absolut circumstantele si tot asteapta sa fie miruit de Petronia. asta ar putea contrazice ipoteza indo-europeana in favoare unei banale traduceri fidele franceza->româna, dar ne facem ca nu vedem, ce naiba, doar putem.
    numai si numai neamtzul e atent la nuantze. la telefon nu zice nimeni „auf wiedersehen” ci „auf wiederhören”, adica „la reauzire”, elementar, chiar cum ar vrea Petronia. dupa „auf wieder” pui matale conceptul adecvat. de pilda, la iesirea din avion, stewardesa austriaca mi-a zis deunazi cum ca „auf wiederfliegen” adica „sa mai zburam impreuna”, e? niciun „uau”, nu dau amanunte, crede fiecare ce vrea.
    cu spinii si cu ciorapii am teorii, dar timp ba. daca puneti mana-de-la-mana, atunci poate-poate.

  10. ca ce chestie privesti posterioru lu petronia? ce e de privit? zi-ne cat e ceasu, vezi de privirile tale!

    asa, cu stuardesele, zice aia ca vrea sa mai zburam. ce dracu fumati in avion? ce inseamna zborul asta? e un fel cand ii zici sarumana si apoi ii pupi mana deadevaratelea???
    ti-a dat numaru de telefon? e pe vodafone? pot sa o sun si eu? ii zic ca te cunosc sau asa. e inalta rau? nu ca ma deranjeaza dar e bine sa stiu ca sa am fes in cap cand o plimb in cismigiu.

    interesant, interesant…

  11. piti, tu ai dislexie la citit sau la interpretat, nu ca sa-mi multumesti pentru telediagnostic, dar zic si io asa. in caz ca vezi bine insa, te povatzuiesc sa te faci ca nu observi. asta tine de manerele elegante. acum se zice „manele elegante”; totul se deformeaza in timp.

  12. ca tot ziceai de manele elegante si crestine, propun sa ascultam denisa cand canta despre craciun intr-o melodie indiana.
    e cand isi ia cadou singura si asa, emotionant. eu am vrut sa trimit 2 euro cand am ascultat melodia. dar nu a cerut nimeni 2 euro, in fine. melodie:

    [I-am primit eu, ca să şterg oroarea asta. Trebuie deci s-o fac, că altfel e fraudă sau ceva.]

  13. cineeeeeee sterge acolo? petronia? tu esti?

    tu nu trebuia sa dormi acu? ce cauti in sufragerie? tie sete? fugi in pat vulpe mica! ca racesti la talpi. si nu mai umbla la calculator. ca lasi scrum de tzigare pe tastatura…

  14. oh, oh, daca piticot a intrebat de IT si el chiar touch s-a ivit, io intreb de musiu al. si astept sa apara, asteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeept……………

    ps – timpul, spinii si ciorapii. se poate dezvolta ….
    pps – petronia, pot sa spun la revedere, pe curand ?

  15. da, am fost sters cand am zis de alexandre… cam asta e ce a ramas din SM. o mue.

  16. Alexandre îşi face inventarul de arici, pentru că Piticugras a încercat să-şi teleporteze câţiva gratis de acolo şi să-i facă arici de apartament. Ori, fiind iarnă şi aricii ascunzându-se pentru hibernare, asta ar putea să dureze destul de mult. Deci nu vă faceţi griji, Alexandre bea vin şi numără arici, liniştit, în halat şi papuci cu Basquiat.

  17. Ai fost şters când te-ai căcat pe o regulă clară, Pitice. Şi când te-ai apucat să dezinformezi lumea pe baza presupunerilor tale. Să fie clar.

  18. o sa ma cac pe inca o regula clara. regula scrisului aici.

    pana nu zici ce i-ati facut lu ala, eu nu mai scriu la voi.

    rog pe cineva sa anuntze cand a scris petronia povestea cu alexandre.

    daca mai are cine sa imi zica. sa va fie rusine mah.

  19. da. nu mai e niciun alexandru

  20. pa grasilor. va multumesc. ne mai vedem daca mai treceti pe la mine. mercic.

  21. putini oameni cunosc adevaratul gust de ţavă de calorifer. dar iesi din cliseu, n-o sa cada tavanul daca nu-l sustii.

  22. pitice, o corectie de curs – e radio vocea sperantei, o treaba adventista, din cate inteleg. toate cucoanele (ca sa nu zic babele, ca ar fi unfair fata de Petronia & sisters) care baga degetele aiurea si nimeresc din greseala la mine au asa, o voce cutremurata, spasita, de pe buza apocalipsei. esti sigur ca vrei sa vorbesti cu ele?

    la galene nu ma pricep, mai degraba la Galenic, chiar si la galere, ca sa nu mai vorbim de gulere si galinacee.

  23. Sfărşitul Lumii cred că merită o trupă rock, titanică – nu? Cu umor, of course…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

