Crăciunul are prea multe feţe

Oamenilor,

De obicei, în perioada asta a anului, eu aş fi postat o poză cu nişte turtă dulce, nişte urări semi-amuzante dar bine intenţionate, iar voi, luând o pauză de la înfulecat cozonaci, v-aţi fi uitat la ele şi aţi fi răspuns. Sau nu.

Din păcate, deşi pentru mine Crăciunul e anul ăsta exact cum mi-l doream şi mă face un om foarte fericit şi prea puţin înclinat spre folosit topoare (ceea ce înseamnă că practic m-am căţărat în brad de bucurie. Foarte adevărat: m-am căţărat în brad, pentru că altfel nu am loc să stau în cameră. Copacu’ e enorm, pune un moţ blocului, noroc că stau la ultimul etaj că altfel ar fi trebuit să tai jumate din el ca să nu se bucure şi vecinul de deasupra de brad gratis.), pentru alţii nu prea e. Ba chiar nu e deloc, şi seamănă mai mult cu o glumă proastă şi sinistră.

Şi fiindcă aceşti alţii nu-mi sunt complet străini, oamenilor, eu o să tac puţin cu bucuria. Nu-mi iese.

Da’ vă doresc să vă fie Crăciunul măcar aşa de bun cum mi-e mie până acum. Adică foarte bun, pentru că chestia asta nu se pune.

10 comentarii

  1. Crăciun fericit!

  2. sarbatori calduroase !
    ho ho ho whole 😉

  3. Scorchfield, mulţumim şi-ţi urăm la fel. Iar urările noastre se îndeplinesc inclusiv retroactiv, deci suntem sigure că ţi-a fost bine. Nu?

    Windwhisperer, tu ne-ai urat cu prea mare zel sărbători călduroase, şi din cauza ta nu numai că nu a nins, dar sunt aproape zece grade (Celsius!), ceea ce rezultă într-o Petronie la limita răbdării. Da’ sperăm că ai petrecut cum ai vrut şi îţi dorim veselie, vin bun şi mâncare la fel pentru rata a doua de sărbătorire.

  4. Babutelor,, daca de Craciun nu v-am urat, ma pun acum pe urate si va doresc un An nou fericit, sa aveti ploaie de zile bune si ninsoare de noroc!

  5. marxieni si marxiene de toate varstele, gradele si armele, va doresc un an crocant si suculent, daca se poate, in caraibe sau baja, iar celui defunct, un RIP binemeritat, cu vinuri si lautari de soi la priveghi.

  6. babelor sa ne traiti intru multi ani nesfarshitzi!)

  7. La multi ani si multa sanatate sa ai. Fie ca Anul 2012 sa aduca numai fericire, bucurii si bunastare in familie.

  8. sunteti cu pisicile pe schiuri? la multi ani babelor, si sa ramaneti la fel de trasnite si de radicale.

  9. Craciunul a fost minunat anul acesta in ciuda lipsei zapezii si ne-a incaract cu energie pentru noul an.

  10. ne-o fi incar-act. ce ti-e si cu ordinea in uni-vres, domne.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

