Revoluția urâților

Babelor,

Tocmai vin din Piața Universității, unde m-am dus ca să văd ce și cum și mai ales cine. După cum mă așteptam, m-am întors profund dezamăgită – nu atât de ce se întâmpla, cine de fețele pe care le-am văzut pe-acolo.
În primul rând, o mare parte dintre oamenii adunați păreau să fie pensionari, ieșiți în stradă ca să aibă de unde să se întoarcă acasă, la căldură (dacă au). O ceva mai mică parte erau bărbați la vreo 50-55 de ani, toți, fără excepție, îmbrăcați în gri, cu fețe gri, păr gri și respirație gri. Mai erau și câțiva tineri, cu foi de hârtie lipite pe piept, oameni de bine (după față, după port), dar cam puțini. A, și să nu uit gloatele de cocalari cu fular pe nas și glugă pe cap, evident reprezentanții galeriilor unor echipe de fotbal din divizia B (Autobuzul, Juventus Colentina și alte de-astea).
Ce m-a frapat cel mai tare la adunătura asta nu din cale afară de pestriță nu a fost ura față de Traian Băsescu (la urma urmei, asta e treaba fiecăruia), ci faptul că n-am văzut decât o singură fată futabilă în toată mulțimea aia (și zic futabilă, nu frumoasă, pentru că deși avea ochii albaștri și buzele numai bune, picioarele erau cam scurte și șoldurile cam late, dar hai să nu fiu răutăcioasă). Și mă întreb: de ce? Că nu s-au terminat româncele bune mi-e clar, le văd în fiecare zi pe stradă, în baruri, în metrou. Singura explicație pe care o am este că n-au vrut să se amestece cu mulțimea searbădă și bătrânicioasă. Cum pentru mine o revoluție fără femei frumoase este o revoluție eșuată, m-am grăbit să plec de-acolo, nu însă înainte de a buzunări un reporter austriac și un polițist în civil, a cărui legitimație am făcut-o cadou unei cerșetoare care stătea în față la Biserica Italiană.
Măcar atât.

Vă pup,

Rhetta

25 comentarii

  1. parere: unde dracu sunt indignatii de pe facebook? sau facebook e plin de pensionari si iata, acum ne dam seama?

  2. Indignații de pe Facebook se indignează pe Facebook, normal!

  3. bueeeeei, aia au facut kk de adunare, sau cum dracu ii zice? mobilizare. flashmob. mi-e rau. ma duc sa-mi iau o vodca.

  4. Păi da. Că când am trecut şi io pe-acolo, după ce terminasem de jefuit trei tarabe din Lipscani care nici măcar nu erau prezente, mi-am făcut loc furioasă prin mijlocul mulţimii şi-am observat şi io. Uiţi gloatele de nerzi, care se bucurau că au şi ei o revoluţie la care să participe fără prea multe riscuri şi grupurile mici, dar entuziaste, de pre-puberi cu spray-uri, care pictau tarabe de ziare mai la deal de Intercontinental. În rest, mai există în magazinele din ţara asta haine şi de alte culori decât negru? Gay parade nu se pune.

  5. petronio, am vazut la tv ca ai rasturnat vaporu ala, acu ai ajuns si la revolutie? de ce bati jandarmii? indemn toata lumea la calm. sa fim calmi.

  6. ah iar ai aparut, rhetto? reîncarnarea aprigei ploiestencei republicane a lu nenea Caragiale? bine-ai devenit. tin-te bine de 2012 si la lupta!

    acuma ce sa inteleg, ca tu si petronia ati fost acolo la ore diferite de nu v-ati observat una pe alta? ca invers de-ar fi fost, altul era tonul articolului. sau mi-oi fi facând io iluzii

  7. imi place ca huliganii romani se intrerup din cand in cand din actiune, ca sa sune un prieten sau sa dea un sms. poate or fi si pe twitter.

  8. lu zana ii plac huliganii…hmmmm
    pun pariu ca si-a tatuat un haldan pe bratz.

  9. habar n-ai tu, pitice, ce mi-am tatuat eu 🙂 si nu, nu e Gordon Ramsay …

  10. revolutia e in weekend,in timpul saptamanii se lucreaza.oricum ianuarie e o luna asa plictisitoare.

  11. Eu am lipsit puțin, am fost la ski, am fost și puțin rupt în gură, dar despre bunăciunile ce se dădeau la vale mi-ar trebui o noapte întreagă să povestesc, și voi le căutați în Piața Universității sau pe lângă Ciclop! 🙂

  12. N-am răsturnat Pitice nici un fel de vapor, era un avion pe care l-am furat de la una din intrările în Bucureşti şi cu care nu voiam decât să fac vânt, încât să împrăştii puţin fumul. Nu de alta, dar nu pot filma oamenii ce se întâmplă.

    iT, nu greşeşti, io şi Rhetta (ba chiar şi Veta!) am trecut pe-acolo la ore foarte puţin diferite. Asta numai pentru că io a trebuit să trec mai întâi pe altundeva, să caut ceva ce n-am găsit, după care, în căutarea acelui ceva, am trecut fix prin mijlocul mulţimii din faţa TNB (nu că mă interesa ce se întâmpla acolo, da’ era drumul cel mai scurt şi eu foarte rar admit să ocolesc).

    Zâna Eficienţei, e aşa o revoluţie de Facebook încât în mulţimea aia de-am străpuns-o eu erau nişte copii cu hârtii pe care scria „dislike”. În treacăt şi în serios fie zis, vreau să observ aşa: a intrat şi revoluţionismul românesc (prin care mă refer la disponibilitatea de a face revoluţii sociale, nu de a ocoli Soarele, pentru orice eventualitate) în era Facebook. A şi depăşit-o, din fericire, deşi Piticul semnalează corect şi fenomenul revoluţionarilor de Facebook şi Twitter. Apoi, mai zic că suporterul e noul miner. Şi, în final, e evident că protestul a rămas la Universitate, în timp ce bătăuşii s-au menifestat la Unirii.

    Dimitri, zici bine. Dacă reuşim să transformăm chestia asta în ceva anual, putem să concurăm cu sezonul de ski din Austria. Aşa se salvează turismul. Ca să băloşească şi Scorchfield pe străzile patriei, nu pe aiurea.

    Zâna Eficienţei, crezi că nu ştie toată lumea de tatuajul tău cu Nigella? Ha.

  13. tronio, revolutia asta e o adevarata investitie in turism. urla internetu de stiri din romania.

    hai dinamo!

  14. Cum hai Dinamo Pitice, adică hai să treacă galeria Stelei, renegată de Becali, la Dinamo? Tu chiar vrei răzbel, nu? Ştim noi, vrei să-ţi iei gratis haine de la Zara, Bershka şi Stradivarius de la Unirii. Mărturiseşte.

  15. sunt tot mai interesat de Bershka. imi pare un brand interesant. o sa fac o vizita la ei. multumesc revolutiei romane.

    si lu dinamo.

  16. Orice brand devine interesant când are geamurile sparte, ceea ce-l face foarte ospitalier. Vezi că o să te trezeşti cu ăia din galeria lu’ Dinamo la uşă, căutând steliştii care s-au bătut cu ei.

  17. Pitice, da’ un telefon nou în locul verzei ăleia nu vrei? Aud că şi astea se poartă la revoluţia de tura asta.

  18. Muntele Mic este în Banat, dacă Banatul ar fi în Austria, n-ar fi rău, căci știe și a mai trecut prin asta… 🙂
    Acolo, pe zăpada românească am băloșit privind frumoasele sârboaice ce-au sărbătorit Revelionul!

  19. @petronia – sa zicem atunci „irefutabile treceri” ?

    @sco – de stai pe loc numai sa te uiti, de tine uiti, cresc tzutzuri sub barbie. de te dai cu ochii la fete ti-incaleci schiurile, manushile se schimba-n ghete si betzele se duc. spune-ne tu cum sa iesim teferi ca nu vad cale

  20. haha, nu e Nigella, desi nu ar fi fost o idee rea. poate ma punea barba’csu in galeria lui de arta moderna 🙂

    cat despre treaba cu mediile sociale, ai dreptate – a venit si a trecut. vaz in Piata multi cetateni cu plete dalbe, care nu opereaza astfel. ce ma frapeaza, iar si iar, e faptul ca cetateanul roman nu mai e in stare sa se exprime. si e vorba de lipsa de logica. ceea ce e scary!

  21. Bine ai venit, Rhetto, si rau te-ai dus in piata. Mult mai hazliu era la RTV, unde spicherita era in erectie ca au transmisie live cu unul arestat care nici macar nu demonstrase, fusese luat de pe strada. Si intra ala in direct (exact asa): „Da, frate m-au luat jandarmii, care-i treaba?!” „Domnu cutare, am auzit ca v-au luat desi treceati intamplator…” „Nu, nu, eram la manifestatie, cu sora si mama!”

  22. A inceput Marea Urecheala:
    http://camarasdelumini.wordpress.com/2012/01/16/marea-urecheala/

  23. OI!

  24. O mare adunatura de tristi si de falsi revolutionari…

  25. o adunatura pestita si derutata care probabil feca frigul in apartamente si care iese in piata la socializare 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

