De bine. Despre noi!

Oamenilor,

O altă chestie ciudată, şi de bine, şi tare, şi puţin îngrijorătoare, e că cineva ne citeşte şi vrea să-i molipsească şi pe alţii de noi. Prin urmare ne-a recomandat, la invitaţia unui om din ceea ce se numeşte „social media”, în câtamai lista de bloguri bune de petrecut minute şi neuroni pe ele. Ea, lista, se găseşte aici. El, omul, se numeşte, din câte înţeleg, chestii livreşti – un blog pe unde şi noi ne chiorâm, fireşte, fără să ştim că aşa şi pe dincolo.

Ce-i drept, pentru că eu nu mă pot abţine să fiu o bestie, probabil că omul deja ne urăşte şi-şi va retrage cât de curând recomandarea, pe motiv că suntem afurisite, chiţibuşare, exasperante şi arogante. Adică eu. Ceea ce-i adevărat, dar nu ne împiedică să mulţumim pentru actuala stare de fapt.

5 comentarii

  1. Babo, v-a murit pagina postarii anterioare, nu o mai pot accesa. Bizar! Cica eroare 505. Vezi daca te iei de DEX?

  2. Nu, pentru eroare 505 tre’ să mă iau cu mâinile de cap. Cred c-a fost ceva temporar de la WordPress. Nu sunt sigură, dar merg pe varianta asta pentru că am încredere nelimitată în capacitatea mea de a strica lucrurile. Sau am stricat internetul cu totul. O zi obişnuită pentru Petronia Marcs.

  3. si „init” era livresc in DEcs. intr-adevar ciudate chestii livresti se petrec. spionii sunt numiti prim-ministri, blogul sm ajunge recomandabil, hm-hm. la ultima nu am alta explicatie decat ca poate mai sunt si alte bestii pe-aici, draga petronia

  4. curat chestie ciudata! 🙂

  5. 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

