Dorinţă de babă

Oamenilor,

Aseară au fost iar Oscarurile (nu știu de ce, dar mi se pare că au tendința să se repede o dată la ceva timp). Nemaigăsind nici un bilet de avertizare pe nicăieri, ca anul trecut, nu m-am mai uitat. Am observat în schimb, chiar cu  mare bucurie, nominalizările la ceva ce înțeleg că e opusul lor, adică Zmeura de Aur. Dintre care Adam Sandler a sechestrat multe, ceea ce mă face o babă foarte veselă, înțelegând că e ceva de rău zmeura asta. Pentru că omul e unul din puținii (bine, hai, nu-s puțini, dar sunt mai puțini decât ar putea să fie, doar mă cunoașteți) care-mi sunt antipatici fără nici un motiv, numai din mutră. Doar când îi văd fața, și când mai și începe să vorbească, ba chiar să pară, din câte pricep, amuzant, îmi vine să omor animale mici și drăguțe, pe care să i le îndes pe gât, ca aperitive pentru o grenadă decentă. Doar faptul că nu mă uit la filme în general mă împiedică să nu mă uit la filmele în care joacă Adam Sandler, iar dacă mă informez despre filmele în care joacă el îmi dau seama că omul nu are nici o scuză să existe. Nici una publică, cel puțin. Nu-mi rămâne decât să presupun că o fi având vreo virtute secretă, și vă rog să nu credeți că mă refer la aia din pantalonii lui, pentru că nu-mi imaginez că cineva ar putea suporta un asemenea specimen.

N-am idee cine sau ce a câștigat Oscarurile, și mă doare-n cot, dar sper din tot sufletul ca Adam Sandler să câștige atât de multe Zmeure de Aur, încât premiul să aibă de-acum înainte numele lui. Când îl va câștiga din nou, la anu’, nu va avea alternativă, de bucurie că a câștigat la pătrat, decât să crape de mândrie.

5 comentarii

  1. Off topic: dacă te duci la http://www.google.com/history poți să vezi toate căutările google pe care le-ai făcut vreodată. Lista mea începe din 23 iunie 2008.

    Ce face google cu informația asta începînd din 1 martie nu mi-e foarte clar, că n-am stat să le citesc cearceaful ăla de avertizare.

    De unde știu? De la yahoo.com care m-a trimis la cnet.

    Hahaha.

    http://news.yahoo.com/how-to-remove-your-google-web-data-history.html

  2. PS. Adam Sandler e enervant

  3. karma ,babo nu l-a ajutat anul astasau pardon , carma aia de nas.

  4. Adam Sandler e misto.

  5. hai ca iti cam place de adam sandler . nu vrei tu sa recunosti


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

