Recomandarea vizuală

Oamenilor,

Avem o chestie tare, pe care eu am aflat-o de la altcineva, şi pe care v-o zic şi vouă. Fiindcă sunt de treabă. De data asta, nici măcar nu vă mai asigur că e ok dacă nu vi se pare mişto, aşa cum fac de obicei, lăsându-vă libertatea să mă consideraţi o babă în afara lumii cool. De data asta, e tare fără contestaţii. Pentru că avem de-a face cu un fel de bandă desenată online (chestie care mi se pare foarte mişto), făcută de nişte români (chestie care mi se pare şi mai mişto), care se simt suficient de bine în limba engleză încât să bănuiesc că cel puţin au folosit-o studiind ceva ani pe-afară (chestie care mi se pare… aţi înţeles ideea).

Nişte români cu un simţ al umorului care mie îmi spune ceva de bine, şi cu nişte personaje care au scopuri pe care eu, una, le înţeleg. E vorba de distrugerea lumii şi de un egoism sincer. Personajele le puteţi găsi, aşa cum le-am găsit şi io (mulţam, man), aici: Pidjin.net e un loc unde un pinguin şi un fel de porumbel pun la cale terminarea lumii şi a ipocriziei ei politically correct. Hehe. Păi tot înainte, nu?

PS: V-aş face nişte recomandări, da’ ar fi atât de multe încât s-ar transforma într-un fel de catalog. Deci mai bine vă băgaţi nasul singuri pe-acolo. Totuşi: he, he, he, he, hehehe, şi clasicul, secul, venerabilul, hehe. Şi multe altele.

 

10 comentarii

  1. umor de hipsteri.

  2. Normal. La ce te aşteptai, Pitice? Port eşarfe din când în când. Era clar. Am uitat să pun o eşarfă pe link, ce-i drept, dar asta numai din cauză c-o purtam eu.

  3. pe afara am studiat mai curand shopping, but thx 🙂

  4. ha.
    iak un martzishor de inviorat he urile shelea.
    chiar asa suna fluierul adevarat!
    pentru Petronia, cu babe frumoase (si mosi iutzi 🙂

  5. aa – e si pentru cine citeste, btw !

    aare si un fel de esarfa …

  6. Băi Eugene, când vă face o babă reclamă, n-o corectaţi la impresia bună pe care o are despre felul în care stăpâniţi o limbă străină, omule. Sau na, o corectaţi, dacă sunteţi nişte cârcotaşi. Ceea ce vă face şi mai simpatici nouă, fireşte. Bine ne-aţi găsit şi spor la treabă.

    Julia,săr’na, deşi suspectez că fluierul sună mai mult în direcţia unui „fiu-fiu”, decât a unui „hehe”, „Hehe” sună mai mult a sunetul pe care-l scoate cineva care a înghiţit fluierul şi acum are nevoie urgentă de manevra Heimlich. Dar mărţişorul se pune, cu moşi iuţi cu tot. Urăm chestii de bine viceversa, fireşte.

  7. si totusi e un mesaj in filmele alea. poate se reseteaza timpu si o sa fim iar barbosi si naivi? daca se invarte planeta invers si se intampla? o sa ma gandesc la asta.

  8. scuzatz ca ma inflamez asa sincer, da’ unji pi la inimioara, iulio, cântiselu matali di iu tobe. mi-a pus poftî sî caut sî ieu. iacata unu di tat romantic sî autentic

    Ma-nvartesc ca o curcutza
    Sa shiu la barbat dragutza

  9. curcutza din dreapta e petronia?

  10. numai dac zici matali, ie.

    pi mini m-ar interesa partea 2 – si/sau/mai ales.
    m-am gandit io … incep sa ma indragostesc de dnu de pe iu tube. Fabricio no1 ii zice, ma dau bine pe langa el si aflu de unde are asemenea comori.
    sigur ca ati vrea sa va spun si voua.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

