Ave Musiu, Cenaclul Flacăra Dragonilor te salutat

Oamenilor,

Poezie scurtă: Pe l-apus de soare / Cine sună oare? La uşa Dragonilor, precizez prozaic, că pân-aici m-au ţinut soluţiile poetice. De fapt, nu ştiu cine sună la uşa bârlogului dragonesc în general seara, dar acum două seri am făcut-o eu. Pe ambele picioare, ba încă şi cu chef de sărbătorit. Numai cei care nu au norocul să fie babe au, în schimb, nevoie de motive pentru aşa ceva.

După ce am nenorocit un proiect de prăjitură şi ne-am povestit ultimele veselii, am decis să ne consolăm, mai ales că eu aveam deja o moacă prevestitoare de tragedii greceşti. Preocupată să elucidez cum de se învârte mereu pisica dragonească inexplicabil de aproape de mine, n-am observat când din parchet a răsărit următoarea instalaţie de artă comestibilă, pe care o dedicăm post-factum criticului de autoritate în domeniu. Alexandre, zi şi tu:

Serios zic, nu ştiu de unde au ieşit. Cred că le-a ouat pisica aia făcută din negru pur expandat, pe care eu o consider în stare de multe – plus, în ciuda evidenţei, naturii şi proprietarilor, motan. În fine, fapt e că am clipit şi, din locul unde adineauri era doar covor, sărea la mine în secunda următoare o masă plină cu lucrurile astea. Ce să faci altceva decât să stai de vorbă toată noaptea, cu asemenea provocări în faţă? Mă rog, de fapt n-au stat prea mult în faţa noastră, au trecut destul de repede în stomacuri, or, cum nu avem ochi cu raze X, nu prea le-am mai văzut odată ce le-am halit. Ceea ce vă recomand şi vouă.

Alexandre, à la vôtre. Jur că ne-am ospătat cu tine-n gând, aşa cum ne faci şi tu pe noi să înghiţim în sec când ne dedici diverse chestii. Adică plini de bunăvoinţă, fireşte. Uite încă o dovadă, aşa, de pace.

19 comentarii

  1. Mă, nu vă e milă de mine ? M-aţi lăsat buşbe, ce mai.
    Vai mie.
    Ah.
    Touché au plus profond de moi-même.
    Mă duc să mă ascund. Haidi, e vremea să vă prepar ceva pe măsură.

  2. masline cu tort? vezi ca nu stii? la tort merge o tzigare buna si o pisica pe masa.

    mi se pare mie sau vinu e un pic otzetit?

  3. Alecule, mai avem niste bordiouri prin rastel, mai e si niste mucigai neoblă prin refrigeorator, mai incropim noi de-o aparitie d-asta surprinzatoare. Ah, cred ca se gaseste si un prinț Matei prin crama.

    Deci? Sari pe bidiviu si treci pragul birlogului?

  4. Ah, adă tu niste olive si ceva amande.

  5. Mateiu, oh, iesti si prin partile aiastea. 2004, ca deh.
    Aduc, Dragoane, aduc, da’ zau ca ma facurati praf.

    Haidi, ca sar, parol. Un bob zabava. Sar, mai catre vipia Cuptorului, încolo.

  6. eeeeeee! cineva o sa puna o vodca mica mica in ascunzish. e timpu sa clatesc un pahar. cand e vipia cuptiorului? in mai?

  7. În mai se bea cu un pai.

    În mai defilezi cu alai, tu – ca proletargrs din toate tarile unit – pe întâi si pe opt.

    Altii defileaza pe zece.

    Dar ascunzisul o sa fie aprovizionat.

  8. in mai o sa cern malai! merg la mare si un caras pe gratar iute tai!
    si ce tot zici de regele mihai? vrei sa ne ploo pe luna mai?

  9. Vacs, o sa strigi banzai de pe un caravanserai facând vânt la caras cu un evantai.

  10. dar nu mai bine o vodca dai?

  11. Am crezut ca-ntrebi daca ceas davai. Vai !

    De votca pe data-ntrebai, din Vergului pâna în Splai.
    Pâna la urma aflai, îmi zise-un tigan cam balai.
    Si cinspe sticloante luai, dadui un teanc de parai
    Dar unde sa afl-ascunzisul, admite ca zau habar n-ai.

  12. D’un autre côté, cher ami, nu vrei mai bine un ceai ?

  13. Dacă s-a ajuns la ceai, am greşit ceva pe undeva. Ştiu eu că cianura are miros de migdale, da’ pe alea le-am mâncat (şi nu numai io, ca să nu vă grăbiţi că ştiaţi voi de mult că-i ceva în neregulă cu mine) şi chiar erau migdale.

  14. Nu, Petronia, n-ai gresit pe niciunde.

    Da’ chiar pe niciunde, tout est merveilleusement bien dosé.

    Numai ca vinul e pentru piticugrs cam ce e muzica pentru soldati, de-aia lui îi propun alte fluide, decocturi, chestii. O infuzie din plasticul de la dopurile de bere, spre o pilda.

    O rugaminte: mai da-mi o data linkul ala de la dovada de pace o mie de ani si-o chindie de la sfârsitul textului, ca n-am reusit sa-l deschid.

  15. Apropos de muzica pentru soldati, are Radu Cosasu un textulet (cred ca prin Sonatine) despre repetitia lui Sviatoslav Richter intr-o camaruta inghesuita si prafuita de la Peles si despre reactia pompierilor care faceau „manevre” prin preajma si i-au auzit sunetele sublime prin fereastra deschisa. Una din acele pagini dupa care ai tendinta sa speri ca nu e totul pierdut.

    Link-ul ala nu mere nici la mine. Ceva cu sesiune expirata.

  16. Hm. Mi-am dat eu seama că link-ul ăla o să se lupte cu noi de când m-am chinuit să-l plantez acolo. Ia încercaţi aşa: http://digitool.dc.bmms.ro:1801/webclient/DeliveryManager?application=DIGITOOL-3&owner=resourcediscovery&custom_att_2=simple_viewer&pid=860113
    Dacă nici ăsta nu merge, mai am două soluţii, dintre care, culmea, nici una nu implică topoare sau şoareci.

  17. Petronia, am descarcat ! E absolut fabulos si mununatissim !!!

  18. Mulţumesc pentru dovadă (cu un browser mai vechi merge din prima, al meu e Firefox 3.6.25)

  19. A, din păcate („din păcate” pentru că sunt în echipa entuziaştilor lu’ Firefox), nu e meritul browserului, ci al faptului că în urma reclamaţiilor lui Alexandre & Dragon am modificat link-ul, punându-l pe ăla din comentariul de puţin mai la deal, că tot funcţiona. Dar cu plăcere pentru dovadă, fireşte.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

