Petronia Marcs şi animalele pe cale de dispariţie

Oamenilor,

Trec pe aici puţin, cât să vă anunţ că am o preferinţă în ceea ce priveşte animalele pe cale de dispariţie. Tema pare să tropăie din ce în ce mai puternic pe creierele populaţiei fără prea multe lucruri de făcut, dar cu mare apetenţă pentru salvat lumea pe Facebook, aşa că ia să particip şi eu la isterie, zic. Fără să-mi fac cont pe Facebook, fireşte, că doar nu sunt eu pe cale de dispariţie.

Probabil vă faceţi totuşi griji pentru integritatea mea psihică, de vreme ce par să mă preocupe dihăniile ameninţate să treacă în grup pe lumea cealaltă. Mai ales dacă ştiţi ce mare iubitoare de animale sunt eu, cum îmi plac ele la micul dejun sub formă de icre sau ouă, la prânz şi cină sub aproape orice formă gătită, iar dimineaţa la ora şase, sub formă de porumbei expandaţi.

Nu vă faceţi griji, vreau doar să anunţ că, dacă e cazul de dispariţie şi se dau bilete de ordine, susţin cu tărie (cu rachiu de 50 de grade chiar!) ca hipopotamii să sară rândul şi să intre-n faţă. Nişte matahale care plăcute ochiului nu sunt, ouă nu fac, de scos sunete mişto dimineaţa nu scot, carnea nu-i chiar pui, lapte ferească sfinţii triburilor pe ăla de e nevoit să-l bea. Singura utilitate pe care le-o acord e fabricatul de scaune, podele şi acoperişuri din pielea aia a lor ca scândura, ceea ce oricum se face mai bine dacă animalul e mort. Doar nu vrei să-ţi fugă scaunul de sub tine sau acoperişul de deasupra capului, când ţi-e lumea mai dragă şi te fuţi şi tu cu cineva, ca omul. Nu?

Urlu deci aici că hipopotamii trebuie ajutaţi să dispară cât mai repede, având în vedere că sunt nişte animale absolut şi definitiv hidoase, încrucişare de vacă, porc şi cobră (dacă te uiţi la colţi şi la apertura gurii), cu nişte ochi mici, imbecili şi răi, şi care mai şi omoară mai mulţi oameni decât orice altă dihanie sălbatică (mi se pare că în jur de 2900 de oameni / an, ceea ce e dement). Nu fac nimic util, sunt agresivi şi ocupă râurile degeaba. Spor la treabă, eu îmi ascut lansatorul de rachete. La ce piele şi craniu groase au, cu altceva nu te poţi descurca.

21 comentarii

  1. numai minciuni! hipopotanu e dragutz!
    esti lipsita de suflet si arunci cu apa pe fereastra cand se joaca copiii cu trompete in fatza blocului.

    am avut un hipopotan si era asa cuviincios si elegant… mergea tiptil prin casa ca sa nu ma trezeasca. cum poti sa ai asa suflet sa scrii rau de ei?

  2. Tocmai din cauză că mi s-a refugiat în casa scării femeia din apartamentul de dedesubtul casei tale, prin care mergea tiptil hipopotamul ca să nu te trezească.
    Aşa pot să am aşa un suflet ca să scriu rău de ei. Fix aşa.

    Pe tine nu te-a mirat că nu mai ai vecini şi că de fiecare dată când te duci în bucătărie, scoate capul din drenajul chiuvetei un rechin? Animalul tău a ţopăit aşa de delicat prin casă de-a ajuns la antipod. Fii şi tu mai atent cu ce animal îţi alegi de ţinut prin casă. Mai ieri plângeai că vrei arici, apoi hipopotamul a călcat pe arici şi uite rezultatul. Inconştientule.

  3. iote ce dragutz eeeeeee.. SA SALVAM HIPOPOTANII!

  4. Exact.
    Acum pricep de ce arată Renault-ul ăla al tău într-un fel de-l face pe Alexandre să râdă de fiecare dată când vine vorba. Dap. Aşa-ţi scoteai tu animalul la plimbare. Ai băgat spaima-n Militari, mafiotule.

  5. Ce frumos a fugit el in apica… un delfinutz.

  6. Eu cred că e poneiul tău ăla roz, de Vamă, după ce a petrecut o seară în miezul centralei de la Fukushima. Nu recunoşti pentru că ţi-e ruşine că e vina ta, că tu l-ai dezlănţuit asupra lumii.

  7. dar ce te-a apucat asa sa strigi la hipopotani? striga la un catzel! la un cerb! ce ai cu hipopotanii? ma ingrijorezi…

  8. La câini am strigat de nu mai am aer, iar cerbii nu mă interesează decât dacă-s ăia din poveşti, cu diamante-n coarne. Până-mi încarc arma şi plec iar pe străzi să rezolv cu maidanezii, ce să fac, trebuia să urlu şi eu la ceva.

  9. femee. nu ai raspuns. ai hipopotami maidanezi la bloc? sau ce? ai adormit cu televizoru deschis pe national geographic?

  10. N-auzi cetăţene că m-am trezit cu o femeie terorizată de hipopotami la uşă? Aflu că era din cauza ta şi tot tu ţipi interogativ la mine. Nţ.. Ia zi mai bine de unde ai dumneata autorizaţie să ţii hipopotam în casă. Ha? Au semnat toţi vecinii că-i în regulă?

  11. dar hipopotanii sunt dragutzi… pufnesc multumiti pe covor cand dorm. stau locului si nu alearga prin casa. le place sa doarma in cada. uhhh.

    nu sunt ca pisica.

  12. Hipopotamii sunt aşa cum zice banda aia desenată, adică psihopaţi. De-aia mă enervează.
    Păi ori stau locului în casă ori ţopăie discret, să nu te trezească? Te cam contrazici, ceea ce înseamnă că te simţi tu vinovat şi că ascunzi ceva. Ai şi un crocodil, aşa-i?

  13. esti un corb.

  14. esti un corb care fura locomotive mici. :((

  15. mie imi plac ramele.

  16. lasa grasule. o sa ai si tu un hipopotan intr-o zi . pana atunci e buna si rama. numai sa nu-ti creasca palmele mai mari inainte.

  17. Pitice, dacă io sunt corbul, tu eşti vulpea şi mi-ai furat brânza, ăsta chiar e caz de „hoţul strigă „hoţii!””. Din cauza ta fur locomotive mici, că m-ai traumatizat. M-ai lăsat să mor de foame, vulpoiule, ce era să fac? Am devalizat CFR-ul, fireşte.

  18. ai casa plina de locomotive mici! chiar si vecinii au reclamat la primarie si chiar la administrator!
    si aici ajungem la vorba mea. un hipopotan era mult mai discret decat o mie de locomotive mici. doooh!

  19. Scuze, nu prea am timp, tocmai ii dau lectii lu Florin Iaru ca cum si cand sa scrie poezii. te ia ametzeala. imi pare un hipopotan batran.

  20. mda. mai ales cand zice ca egzista poeti care nu scriu poezie. cica traiesc. poate si sa aiba direptate …


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

