Ocazie să vă hotărâți pe ce dați banii în librării

Oamenilor,

Repede, să nu mi se termine felia de pâine cu salată de piept de pui cu maioneză și usturoi: Noaptea Literaturii Europene la București. Fundația Löwendal. Deseară, de la 20.30 la 23.30 (deci e mai mult seara decât noaptea, de acord, dar salata asta e chiar bună și are exact cât usturoi trebuie, așa că treacă). Lecturi din autori europeni, firește (Cărtărescu not included, deci un motiv în plus!). Fiecare institut cultural cu ale lui. Program aici. Dacă știți cum arată autorii care vin la Bookfest, o să puteți să-i fugăriți pe câțiva pe acolo cu diferite intenții.

Dacă nu pentru lecturi, atunci pentru casă merită sigur. Eu mă duc ca să fur un vitraliu și biblioteca. Dacă vedeți o babă cu o bibliotecă în spinare, un vitraliu între dinți și o moacă prevestitoare de rele, ajutați-mă. Normal că vă iese și vouă ceva. Un smoc de păr alb, că biblioteca aia pare grea.

Și observ cu bucurie că s-ar putea să fie cazul în curând să transform unul din tag-urile de mai jos în categorie. Asta ar cere un pahar de vin dacă n-ar fi amiază. Așa, cere două.

8 comentarii

  1. ei? ți-a ieșit? pe nas, zic!Te-a ajutat careva? cred și eu! Contra un smoc de păr alb…
    :-)))

  2. Am dat o fuga pana acolo. Multicica lume!

  3. Nu-i așa? Nu mai erau așa de mulți când am început eu să mă ocup de planul meu, firește, că doar nu eram nebună să am atâția martori. Am așteptat de m-a luat dracu să plece toți la casele lor. Parcă se dădea cultură, dom’le, ceva incredibil.

  4. laitmotivu cu babe, vanatoare de una-alta, plus paharu de vin inconturnabil. bon, da’ ce naiba e aia „literatura”. ha?? sa zicem ca astept si raspunsuri idioate si ce-o fi. totul e de cartarescu.

  5. Davinciu, laitmotivurile devin laitmotivuri pentru că se întâmplă de multe ori. Despre cât de des se întâmplă la noi vinuri poţi să întrebi pe Alexandre, pe BadDragon şi covoarele. Şi pernele.

    Literatură e chestia aia când adună un om nişte cuvinte într-o carte şi apoi alţii zic lucruri nasoale despre cartea aia. Ca un fel de studiu biblic pentru atei, na. Şi Biblia tot de Cărtărescu e? Nu de alta, dar o cred în stare.

    Iar vânătoarea era de ceva, noroc că măcar unii s-au prins.

  6. vez’ca nu se scrie lait ci light, deci lightmotif, si cartarescu a scris ceva cu titlu „totul” sau „mircea”, si mai vez bine ca macar ieu nu sunt ca unii. daca aveam timp asteptam laude, da’ marog, n-am

  7. Păi ce fel de motiv e ăla fără zahăr şi fără grăsimi? Pare un motiv slab, sinceră să fiu, deci nu văd cum se aplică la noi. Eu zic să reformulezi repede, cât mă uit în altă parte. Mă uit că am făcut o descoperire incredibilă, atât de incredibilă de nici mie nu-mi vine să cred. Ceea ce nu e greu de crezut dat fiind că e vorba de o greşeală a mea. Data viitoare sub nici o formă nu trebuie să mai pun atâta sodă caustică. Să-mi amintească cineva, vă rog. Se pare că dacă scriu pe perete nu e foarte eficient, dat fiind că am tablouri pe toţi pereţii.

  8. am vazut pă si-en-en niuz:

    Nicolae Guţă lansează campania anti-citit „Cărţile vă cauzează mai târziu!”

    Mesajul manelistului cu privire la lectură e cât se poate de clar: „Cărţile ucide sufletu! Nu te juca cu soarta, că e perversă!”

    „Noi tre să atragem atenţia asupra la pericolele consumului de literatură, în special în rândul la tineri”, spune Guţă. „Care citeşte o carte tre să ştie că cărţile îţi dă dependenţă şi îţi cauzează mai târziu”, a adăugat manelistul.

    Nicolae Guţă s-a implicat în această campanie din convingerea că este nevoie să explicăm tinerilor pericolele consumului de cărţi. „Hai, citeşti o dată, că poate eşti curios cum e, dar după aia tre să te opreşti. De obicei prima carte e gratis, dar după aia se poate să îi prinzi gustul şi mai vrei încă una. Uite aşa, o lectură duce la alta şi te trezeşti că nu mai eşti pă sistem!”


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

