Crucea lui de canal!

Oamenilor,

Dilemă: dacă se pune crucea în stema Bucureștiului, se isterizează Biserica pentru că oamenii calcă în picioare în fiecare zi crucea, din cauză că stema Bucureștiului apare pe unele capace de canal. (N-am inventat eu asta, deși așa pare.)

Dacă mi se urmează sfatul și crucea e scoasă din orice însemne naționale și locale, pentru că nu se știe cine (de exemplu eu) ar putea să se șteargă la cur cu stema, iar se isterizează Biserica, deoarece cum să nu incluzi o caracteristică atât de importantă a românilor în identitatea lor vizuală?

Ce să facem, ce să facem? Păi să râdem până ne vine rău, zic, ceea ce eu și am de gând să fac.

Dilema tocmai a devenit multilemă: eu am un pat cu un grilaj de lemn sub saltea, deci mă fut pe cruce aproape zilnic. Veceul e plasat la intersecția a patru plăci de gresie, deci mă și piș și mă și cac pe cruce zilnic, ba chiar de mai multe ori pe zi, în funcție de ce mănânc și beau. Uneori, tot în funcție de cât beau, mai și borăsc în același veceu, ceea ce bănuiesc că mă condamnă la iad definitiv. Dacă găsesc un capac de canal din ăsta și sar ca un cangur ca să nu calc pe el, dar aterizez pe turla unei biserici și mă-nfing cu curu-n cruce, se cheamă că am ofensat Biserica sau că sunt martiră? Dacă am un steag cu stema, deci și cu crucea, și din greșeală am turnat vin fix pe cruce, se cheamă că am făcut blasfemie sau am pus de-o împărtășanie? Cer BOR să răspundă urgent acestor dileme, precum și celor pe care ele le-ar putea trezi în conștiința poporului cititor, pentru că nu vrem să ardem în iad.

9 comentarii

  1. Dilema uriasa, pe care tot o caram cu noi de vreo 2000 de ani si pe care o tratam acum intr-un stil blasfemic. Cred ca ai putea sa te duci cu ea (dilema) in bat, cind s-o face marea inaugurare de la marea si imensa catedrala a nemintuirii neamului, care din intimplare se afla tot pe teritoriul capitalei pomenite. Pina atunci tine-o la dospit si n-o (pe ea,crucea) deranja prea tare cu scirtiitul patului de lemn.
    P.S. Scurt inainte de inaugare ne mai consultam, ca poate cine stie prin ce pozitii ne mai stau crucile din preajma la acel moment.
    Sa bata toac!

  2. […] eu o soluție care să aducă pacea în această chestiune care pentru unii e dilematică, ba chiar multilematică. De ce să se scoată capacele cu cruci când ele ar putea […]

  3. AdmuS, de fapt Biserica o tratează în stil blasfemic, pentru că altfel nu i-ar fi trecut nimănui prin cap aşa porcărie. Iar când se va face marea inaugurare a Cacadralei Mântuirii Neamului, o să mă duc cu ceva în băţ într-adevăr, dar nu m-am decis încă dacă va fi un vibrator sau o balegă.

  4. De data asta, zău nu mai pot comenta! Pentru că râd de se îndoiae șurubelnița ÎN CRUCE cu care mă chinuiesc să dezbrac un șurub, acum, Duminica! :-))) Vezi, dacă prinzi loc în Iad, ține-mi și mie unul Da la geam!
    :-)))))))))))

  5. dagatutza, popii au cerut capacele de canale pe care tziganii se sfiesc sa le fure ca-s cu crucea pe ele. dar n-au cerut matritza in care s-a turnat. deci n-ar fi bai de surubelnitza, doar ca trebe sa te inchini la suruburile in cruce.
    acuma de ce ai haine cu suruburi si nu cu nasturi, tu stii

  6. N-or fi cerut matriță că nu se mai fabrică. Or mai fi fabrici de fierăraie din asta inutilă cum ar fi gurile de canal? nu cred! La ”falement” cu ele, domnule!
    Să mă-nchin la șuruburile-n cruce, zici? Pfui! Trag o fuga pănă la Dedeman ca să iau unele noi!
    :-))

  7. Asta vi se pare o aberatie? Incercati aici Nessie for the rescue

  8. Sau, pentru cei care isi mai amintesc putina (al?)chimie, asta

  9. […] o idee despre cât de bătrână sunt ). Nici pentru faptul că zice că-i păcat să călcăm pe gurile de canal, și nici pentru că dacă faci o poză la Voroneț îți iei omor de la maicile ninja cu care-i […]


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

