Shit got serious

Şi nici măcar nu e vorba despre plagiatul lui Ponta sau despre Monitorul Oficial sau despre ce isprăvi a mai făcut BOR.

E vorba despre faptul că tocmai mi-am scăpat ochelarii şi am călcat pe ei. Or, eu calc foarte apăsat. Bunică-mea mi-a zis o dată că am graţia unui soldat rus în marş. Nu ştiu ce a vrut să spună cu asta, probabil că sunt o balerină, dar cred că ajunge ca să vă imaginaţi în ce stare se află acum o sârmă şi o biată bucată de sticlă. Cealaltă e întreagă şi tocmai m-am uitat prin ea ca să mă fac că văd monitorul.

Miorlăitul de Bear Grylls habar n-are ce-i aia supravieţuire urbană. Supravieţuire urbană e ce o să fac eu în următoarele câteva zile. Dacă-mi iese partea cu supravieţuirea, poate scriu şi io o carte. Emisiune nu pot să fac, că o să fiu plină de pansamente.

Aşa că dacă auziţi la ştiri zilele astea că o babă s-a izbit de toţi stâlpii, toate zidurile şi toţi copacii din Bucureşti, că a călcat pe un câine şi a încercat să intre în bloc prin magazinul de la parter, să ştiţi. La fel, dacă auziţi că o babă a traversat Dâmboviţa pe jos crezând că-i stradă, să nu veniţi după mine să mă răstigniţi, chiar n-aş aprecia. Să mă adoraţi şi să-mi ridicaţi monumente, totuşi, da.

16 comentarii

  1. nu-i bai, ne luam de mana… si eu sunt chior zilele astea.

  2. Shiit happens!

  3. Dan, păi dacă ne luăm de mână şi murim amândoi călcaţi de tramvai nu facem nici o afacere. Mergi tu înainte şi eu mă iau după sunetele de frâne.

    Scorchfield, asta ştiam şi eu, nu era nevoie să mă conving pe ochelarii mei.

  4. sunt un gentelman… iti las tie locul din fata.

  5. …două roșii (fructe sau legume), stăteau pe linia de tramvai, una mai încolo, una mai încoace.
    „Vine tramvaiul!” zice zice cea mai încoace.
    „Ete… fleoșc!” apucă cea mai încolo.

  6. Dan, foarte bine, numai că ceea ce nu ştii e că eu merg suficient de repede încât toate maşinile o să te calce pe tine. Şi fiindcă ştim că merg şi apăsat, n-o să ai scăpare, fiindc o să fie gropi-capcană peste tot pe unde am trecut eu.

    Scorchfield, bine. Ai câştigat dreptul să-mi scrii epitaful. Numai să scrii sursa dedesubt, nu de alta, dar am urlat recent ceva în direcţia asta.

  7. scuze n-am citit, dar voi citi acum dacă-mi dai short-cut-ul!

  8. Nu-i nevoie, dacă vrei să-l găseşti e mai la vale, fix cu epitafe şi cu plagiat.

  9. petronio, e ma invarteam cu niste palme pe aicia ca o vartelitza.

    sau aruncam cu pisica de argint dupa ei….

    ce delfini sunt astia de-ti scrie….

  10. si mi-e cam dor de ala care scrie tralala ca cand e musiualexandru.

    gomez sau asa. gatlej sau ganimede. un baeat de treaba.

  11. interesant, esti in ton cu evenimentele. acelasi lucru a fost decretat de urgenta de un ministru ieri, in ultimele lui ore de interimat: consiliul de validare a diplomelor universitare trebuie sa-si calce pe ochelari ca sa nu mai poata vedea fraudele.

    in locul tau, petronia, n-as rata pretextul sa utilizez la maximum celelalte simturi. plus imaginatia, uau. nu-mi pot permite sa sugerez aici cateva extravagantze. nu, nu pot

  12. ce ironie… basescu a fost haituit de profesori cand era la scoala, acum ponta e haituit de profesori…
    stau si ma gandesc, oare nu e timpul sa facem dracu canalu ala bucuresti-dunare? vad multe bratze nefolosite in comisiile alea.

  13. da’ de când ai tu diploma de stat si gândit?

  14. nu am diploma. dar am un verisor care a facut box. ai grije….

  15. Mai poti recupera ceva din ei ?

  16. prietenul…la nevoie se cunoaște, iar to Petronio maică, ai o mulțime, după cum văd eu aici! :-))))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

