CFR are Tourette

Oamenilor? Se intampla ceva extrem de nelinistitor. Sunt intr-un Regio, carevasazica intr-un personal reformat, si e aer conditionat. Functional. Afara ploua de rupe, totusi pe la niciun geam nu se strecoara nicio cascada. Nu pute, nu-ti vine sa borasti cand te uiti in jur, si de altfel toate lucrurile arata si se comporta de parca m-as fi trezit brusc in Tara Minunilor sau a normalitatii, nu in exercitiul suprarealist care-i Romania. Ploua de baga trenul in pamant, e racoare si va jur ca ma uit disperata dupa lucruri care sa imi alimenteze carcotasenia, dar nimic. Nu stiu cum sa gestionez o asemenea situatie nemaivazuta. Ajutor.

S-a aprins si lumina, doar pentru ca era cumplit de innorat, desi era ora 18. Asa ceva e inadmisibil!

6 comentarii

  1. Daca ai un briceag scrie pe tapiterie, pe peretii vagonului, pe orice poate fi scrijelit: I LOVE CFR ! 😀

  2. Petronia, cind te trezesti sa ne dai un semn, ca vrem sa vorbim cu tine 😀

  3. :-)))))
    asta da chestiune plictisitoare! :-))

  4. sa crestam in CFR:))

  5. Domnul Bob, să nu crezi că nu mi-a venit ideea asta, pentru că mi se pare cel mai bun mod de manifestare a iubirii şi entuziasmului, în ciuda protestelor unora şi altora care s-au declarat deranjaţi de procedeu de-a lungul vremii. Da’ n-am avut timp, că am şi ajuns la destinaţie. Mă rog, de fapt am adormit şi am coborât în creierii munţilor. Va urma.

    Dragoane, semnul e pe drum.

    Dagatha, păi nu? Să n-ai o găină în zbor de care să te fereşti, să nu stai cu picioarele într-o traistă plină de brânză puturoasă, să nu crăpi de cald sau de frig (eventual simultan) şi cum să nu pută??! Inadmisibil, cum am zis. Şocant. Aspacardin.

    Cartusel, păi maică, să crestăm, nu zic nu. Am venit veselă cu ideea asta, ba chiar eram dispusă să furnizez şi katana cu care să se ducă ideea la îndeplinire, doar că de data asta n-avem motiv de crestat. Asta e teribil de frustrant şi ăsta era motivul pentru care v-am cerut ajutor să rezist, să nu crestez naibii ceva degeaba, şi aşa nu ştiu de unde au scos unii prostia că sunt violentă.

  6. Tu sigur ai nimerit într-un univers paralel, altă explicație nu găsesc, că și eu am mers cu chefereul anul trecut și mi-am jurat să n-o mai fac vreodată.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

