Scuze

Oamenilor,

Dacă ANM are dreptate, am stricat ninsoarea şi stă să ne cadă toată-n cap. Scuze. Dacă ştiam cât de bine-mi iese dansul zăpezii, mă apucam de acum două săptămâni.

Acum terminaţi cu bocetele. În copilăria mea fizică, -20 de grade erau ziua şi nu se oprea lumea-n loc. Decât dacă stătea mai mult de 30 de secunde fără să se mişte. Na, puteţi considera că v-am dat un sfat bun şi suntem chit: mişcaţi-vă. Şi beţi vin fiert. Încercaţi, totuşi, să nu adormiţi prin şanţuri, decât dacă vă foiţi mult în somn. Atunci sunteţi în perfectă siguranţă.

Primesc reclamaţii, înjurături şi blesteme la adresa de mai jos. Le va procesa Peracle, deci poate ar fi mai bine să nu le şi semnaţi.

1 comentariu

  1. e vorba numai de zonele care au votat masiv cu guvernul.

    sau ceva cu firmele de zapezire care nu s-au inteles la procentul de mituire.

    sau si-si.

    sau sfarsitul lumii binemeritat dupa asa alegeri.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

