Baltă, angajăm bâtă

Oamenilor,

După epistemologia căcatului, pe care Veta a făcut bine și-a redat-o lumii dintre manuscrisele pierdute ale lui Aristotel (nici nu mai încep să număr de câte ori i-am zis să fie atentă cu ce se șterge la cur, că unele chestii se iau), să trecem momentan la chestiuni mai amuzante.

Adică la o chestiune, una singură.

După cum poate știți, dacă ieșiți din casă și dați de oameni corporatiști, Oracle e o companie mare și serioasă. Mai ales când se uită în oglindă. E câtamai măgăoaia, motiv pentru care, când o face de oaie, Oracle n-o face de oaie, ci de mega-oaie.

Poate știți că există ceva numit Angajatori de top sau așa ceva, pe motiv s-au trezit între timp corporațiile și au zis că dacă străinii pot să angajeze copii de pe băncile facultății, noi în România de ce n-am putea? Uite de-asta n-am putea, bă Oracle:

DSC_2846.2

Că înainte să anunțăm că angajăm oameni, noi tre’ să angajăm oameni capabili să scrie că angajăm oameni. Fără să facem babele din metrou să se cace pe ele de râs și pe toată lumea să se uite urât la ele din cauză că le bușește un râs isteric din senin. De-aia.

4 comentarii

  1. Eu nu m-am prins (si nu sunt de la Oracle). Care-i faza?

  2. Start you career […]

  3. ah, ma uitam dupa ceva mai subtil 🙂

  4. Pai nu cred ca hohotele babei erau la acelasi nivel daca era mai subtil. Si cu atit mai grav pentru bezmeticii aia faptul ca eroarea e atit de groasa. Mi-au luat circa 3.2 nanosecunde sa vad greseala cind am vazut prima data imaginea. Si nu sint nicicum corector de meserie.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

