Iubitorii și iubitoarele de câini maidanezi sunt niște imbecili

Babelor,

Acum câteva zile, Veta, adică soră-mea, a scris o postare în care era vorba despre câinii maidanezi; în ea, Veta sugera că oricât de drăguți ar fi Ciorăpel & co, respectiva drăgălășenie se cam duce pe apa sâmbetei în momentul în care Ciorăpel își înfige colții în ciorăpeii unor pietoni nevinovați.

So far, so good, ca să zic așa. Veta și-a exprimat o părere despre mediul înconjurător în stilul ei caracteristic, punându-și în cap toți caninofilii din țară; nimic neobișnuit, desigur.

Doar că caninofilii au înțeles să răspundă cu injurii nu numai la adresa autoarei postului, ci și la adresa mea. Să citim și să cităm:

Prima idioată care a găsit de cuviință să ia numele meu în derâdere își zice Asiris. Bănuiesc că chiar așa o cheamă, și că mânia proletară cu care ne înfierează se datorează unei copilării profund nefericite, în care până și colegele de clasă din generală pe care le chema Paula făceau mișto de ea. Asiris spune așa:
„Cine naiba te-a facut pe tine si pe sora-ta stapine pe soarta acestor fiinte nevinovate???!!! Din cauza unora ca voi doua,fara cel mai elementar bun simt suntem atit de blamati in toata lumea!!! Hai sictir idioatelor!!! Daca ar durea prostia ati urla in permanenta!!!”

Urmează o cretină pe nume Alexandra Zoicas, care zice așa: „ voi v-ati gasit ff ‘destepte’ sa INSTIGATI LA VIOLENTA impotriva lor. RUSINE!!! Mi-e sila ca traiesc in aceasti tara cu niste persoane LIMITATE, INFECTE, NECIVILIZATE, SUBUMANE si TICALOASE!”

Doar câteva minute mai târziu, se trezește și o oarecare Andreea Crețu să ridice parul: „Ce taranci proaste mai sunteti…asta e blog?Asta e gandire?Surorile Marx sa ne pupati in cur pe toti…..si s-o sugeti big time va dorim….”

Iar Vlad Ionescu, alt tont care iubește animalele pentru că nu-l iubesc oamenii, spune: „Futu-va-n gura de sarace proaste! Surorile pizdii! Cretine care ar trebui eutanasiate sunteti voi! Sunteti tari in gura pe saracia asta de blog…ca daca ne-am intalni in realitate…”

Nu trec nici șapte minute, că și Cristina se trezește din toropeala matinală în care au scufundat-o ani de șomaj: „Sunteti 2 Curve nefutute ….batranetea asta v a luat mintile dracu’”

Din fericire, o fată cu frumosul nume Dalia este ceva mai calmă: „propovaduiti prostia si rautatea..not cool!”

Nu la fel de calm este însă Borg, care zice așa: „deci noi traim în grota, voi, 2 babe semidocte si senile, în palat! poi fereasca-va d-zeu sa ne întîlnim… k ce v-ar fi facut catelul ar fi un alint… pacat k v-ati nascut…”

După care Andreea Crețu realizează că a uitat ceva și mai zice: „pacat ca existati…asa ganduri ,,frumoase”va trimit pe cat de ,,frumoase” sunteti pe interiori……”

Iar la puțin scurt după ea, Un Cetățean Simplu ne urează, în stilul său simplu: „Ce sa va urez de Paste? O intalnire in miez de noapte cu un boschetar beat pe care in nemarginita dvs.dragoste de oameni nu-l veti trata cu drugul de fier in cap sau pusca!”

Last but not least, apare și doamna justmedeea Andra, care spune așa: „pfff de ce nu ma mira ca tara asta se scalda in mocirla cand e reprezentata de oameni ca tine? De ce dracu’ nu exista si un numar la care sa putem suna si sa dispara jegurile ca tu si surioara ta cretina?”

Trecând peste faptul că toți cei citați nu au reușit, la un loc, să încropească măcar UN gând mai de doamne ajută, altceva mă deranjează: faptul că mă aruncă în aceeași oală cu soră-mea. Oameni buni, postarea a fost scrisă de ea; de ce ne înjurați pe amândouă? Oare creierașii voștri, cât și dacă există, nu pot face diferența între o persoană și alta? Sau credeți cumva în vina colectivă? Probabil că și-și, altă explicație n-am. Drept care vă urez, cu toată bunăvoința de care sunt în stare, să aveți fix viața pe care o meritați.

Dacă n-ați înțeles urarea, vă zic eu: nu-i chiar de bine.

Vă pup,

Rhetta

26 comentarii

  1. Eu sunt primul imbecil, aveți grijă de mine; rabia se transmite prin mușcătură!

  2. Cainele se manifesta agresiv dintr-un singur motiv: ii e frica. Doua vorbe care sa-l incurajeze l-ar face sigur pe el. O provocare ar fi sa-l faci atat de sigur pe el incat sa fie echilibrat. Dar evident ca e mult mai simplu sa-i futi un drug de fier in cap. Pentru ca iti e frica…

  3. e jale cu iubitorii de animale.
    dar ce comentarii ati primit!!!:))

  4. poate ardeti de vi amîndoua… oricum, din cîte vad yo, traiti degeaba… vedeti-va draqu de scleroze, sciatice, spînzurati-va…

  5. Gospodinele astea obosite care iubesc atata cainii n-au niciunul in casa, ca face praf. Evident, nu inteleg nici diferenta intre un spatiu unde n-au ce cauta, in pizda ma-sii, caini, ca musca oameni si ca sunt urati, si iubirea de animale. Mai mult, de-mpuscat sunt proastele care mai fac si cate-o cosmelie langa scara blocului, sa le fie si cainilor cald. BAA, e urat! Nimeni nimeni nu mai tine cont de urat in orasul asta urat?

  6. Nu, nimeni nu tine cont de urat in orasul asta urat, dupa cum poti remarca si din comentariile cititorilor nostri urati.

  7. Draga babele care scrie aicia,

    Vreau sa fiu in asentimentul antevorbitoarelor si sa va zic ca asentimentul meu e ca aveți dreptate. Adică totul e sexy si frumos pana te trezesti cu un colț in dos (rime not intended). Spre exemplu io, care sunt foarte iubitor de animale care am si un câine mare da’ nu din cauza ca o am mica da’ nici extraordinar de mare acuma, așa….medie si mai am si o fetița si dacă numai as auzi ca javrele din cartier au ranjit la ea, d’apai sa o muste, apai aia ar fi ultima lor greșeală. Orașul e al oamenilor nu al câinilor. Si al porumbeilor care mi se cacă pe parbriz. Si dacă eu nu vreau sa merg cu teama pe strada nu mă poți obliga tu sa îmi placa sa fiu latrat. Sa nu precupetim nici un efort in lupta noastră cu fiarele care ne trimit la antirabic fără sa ne intrebe dacă suntem de acord.
    Porumbei! You’re next!

  8. Eram pe bicicletă, eram beat, o cracă de tei mi-a luat fața, am căzut asemeni lui Icar.
    Jos teii, scoateți-le rădăcinile, puneți foc, arați cu plugul, orașul să fie asemeni Cartaginei cucerite de romani, apoi face ridicați Catedrala!

  9. usurel cu tzipetele, ca suntem, repet, intr-o tara civilizata. avem medici calificati. platiti de la buget. nu de la tine, nu de la mine, mai domne, de la buget. adica de la statul ala care ia impozitele, ce te priveste pe tine? si daca te priveste, ce? nu vezi ca aici vorbim de altceva?
    deci vin oameni muscati rau de tot de maidanezi si stau la coada la spital. aaa, dar e o coada in mediu aseptic. bravo noo. suntem civilizati. ti-am inchis gura, da?
    nah, ca ultimul din coada e afara si-l mai musca maidanezii de lânga spital. ei si? e aproape inauntru, domle, iti zic. tu ce treaba ai, ca esti acasa si sezi in fata ecranului si citesti tâmpeniile astea.
    deci zic iar si pentru ultima oara, ia aminte: pana nu te musca si pe tine un maidanez, nu stii care sunt binefacerile civilizatiei.
    dar spune-ne cine esti unde stai si iti aducem noi maidanezii la scara. ce nu facem noi pentru om, a-sociatia maidan-zeilor libertini.

  10. scorch, ai inceput timid dar poti progresa. data viitoare sa incerci cu un stîlp de fier sau ceva, p’orma sa ne zici ce viziuni ai avut. da’ unde pui ca poti sa scrii si fro doua-trei volume de poeme, toate cu titlul „culoarea stelelor verzi”. ei da, repetitia ie muma intelepciunii.

  11. Ciripește-mi cum a fost prin parcul Cehov, erau câini și pisici pe-acolo sau numai lunetiști?

  12. Apai, bre surorilor, doar nu va asteptati la ceva comentarii filosofice impletite cu observatii sociologice si economice legate de problema maidanezilor. Cel putin nu asa cum ati pus voi problema. Normal ca puricii sar acolo unde au ce manca, adica acolo unde-i mult sange si au cu ce sa se hraneasca. Ori voi i-ati atras cu brio si aceste comentarii, chiar daca majoritatea vin de la analfabeti si schizofrenici, fac trafic acestui blog si, desi vorbele pot deranja, vizibilitatea e bine venita.
    Troli, gogi si magogi, smeagoli si alte personaje fantastice se pare ca exista pe net si se infrupta aruncand, precum stramosii lor, cu fecale in semeni.
    Si eu am fost amenintat cu moartea de nu stiu cate ori cand am scris despre blestemul asupra umanitatii pe care-l presupune religia dar nu i-am bagat in seama. Le-am sters comentariile si atat.
    Pana la urma blogul e o chestiune personala, ori atata timp cat opiniile mele sunt exprimate acolo, poti foarte bine sa si dezactivezi comentariil. Si-i lasi pe bombalai sa se scandalizeze si sa baleasca pe monitoare in loc sa te improaste pe net.
    P.S. ganditi-va ca in momentul in care intri pe terenul unor astfeli de cretini nu prea ai sanse de castig, pentru ca ei stiu regulile jocului, ei le fac, si te bat la curul gol pentru ca in lumea lor, lucrurile sunt asa cum vor ei, nu asa cum le-a lasat natura sa fie.🙂 *Veta Marx likes this.

  13. Like la comentariul lui Razvan. Se poate?

  14. Nu s-a inventat sistemul încă, dar asta nu ne-a oprit înainte. There, I fixed it. Dar să se știe că clatin dezaprobator din cap la reflexele tale feisbuchiste, var-mea.

  15. Si eu cand postez pe facebook pe pagina mea sau pe pagina Cainii maidanezi pericol public primesc tot felul de dragalasenii legate de organele sexuale ale rudelor apropiate

  16. Maidanezii trebuie adunati si EUTANASIATI

  17. Nu mai bine va eutanasiem pe voi? dc in loc de eutanasieri nu luati fiecare din voi acasa un caine,o pisica,asa ar avea un trai normal si nu ar mai sta pe strada.Si cainii musca numai cand sunt intaratati, mai cretinomanilor…..pe mine in 38 ani nu m-a muscat odata un caine……si am trecut pe langa zeci de haite.

  18. Nu te-a mușcat nici un câine pentru că simt și ei că idioțenia se molipsește, Nedelcu. Așa că ce-ar fi să nu te mai scuturi de ea pe-aici și s-o împrăștii prin altă parte?
    Dacă voiam să am un câine sau o pisică în casă, ia ghici ce făceam?
    Îmi luam un câine sau o pisică, simt nevoia să stric surpriza, că n-am încredere în intelectul tău.
    Când o să mușc oamenii pe stradă și o să umplu străzile de căcat fără să fac nimic util pentru societate (și fără să fiu capabilă să-mi justific existența cumva), chiar o să te rog să mă eutanasiezi. Până atunci, du-te și mai ia niște lecitină. Ajută.

  19. Titlu e superb ma unge pe suflet .

  20. iubitorii de maidanezi nu sunt imbecili.
    sunt doar iresponsabili.
    doar complici la crime salbatice.

    „luni, 2 septembrie 2013, un copil de patru ani a murit sfasiat de caini in zona parcului Tei din Bucuresti.”

  21. Buna ziua,

    Din pacate multi oameni nu inteleg ca se doresc solutii ca ei sa dispara de pe strada, NU sa fie eutanasiati. Plus, inainte de eutanasiere, au ocazia timp de 14 zile sa se organizeze si sa ii salveze, desi puteau oricum sa o faca de 20 de ani deja si evitau un numar si mai mare de caini in pericol de eutanasiere.

    Pentru a ajuta, a se citi si pentru a pune presiune pe autoritati, am creat, complet non-profit si non-comercial, siteul de monitorizare pe harta a agresiunilor cainilor maidanezi http://www.caini-maidanezi.info. Daca lumea ar raporta/sesiza fiecare agresiune a cainilor maidanezi, ca sa avem evidenta acestora, autoritatile ar fi nevoite sa ia masuri (sa stranga cainii) macar din zonele fierbinti de pe harta..

    Evident ca de dorit ar fi sa nu se ajunga la eutanasiere.. de aceea trebuie intarita si mai ales pusa in aplicare legislatia anti-abandon a animalelor (voi sustine puternic aceasta idee pe siteul meu).

    Daca puteti adauga un link sau scurt articol de sustinere/informare publica despre siteul caini-maidanezi.info, va multumesc pentru atitudinea civica. Va voi adauga si siteul dvs la siteurile sustinatoare.

    Toate cele bune
    RaduC

  22. Câinii maidanezi au ajuns maidanezi din cauza iresponsabilităţii unora sau altora dintre semenii noştri bipezi. Să tragi la răspundere tocmai câinii pentru fenomenul acesta e cea mai mare dovadă de cretinătate şi de limitare în gândire şi mă duce cu gândul la drobul de sare din „Prostia omenească” Termenul „eutanasiere” este folosit greşit, într-o logică strâmbă. Dacă e să fim corecţi cu noi înşine, ar trebui să îi spunem pe nume: exterminare.
    În momentul în care ne apucăm să exterminăm nişte animale domestice la origine, exemplare dintr-o specie pe care oamenii au scăpat-o de sub control din neglijenţă, din lipsă de educaţie şi de spirit civic, fără să punem nicio presiune asupra celor cu adevărat responsabili (oamenii), înseamnă că nu ne mai luăm în serios ca civilizaţie şi din specie dominantă ne transformăm în una care pur-şi-simplu se poartă cu nasul pe sus.

  23. dap’ cum altfel?
    deci te adresezi extraterestrilor.
    pentru ca oamenii sunt o rasa jegoasa care nu face decat sa bata din gura. sa infiinteze comisii si sa ingroape in ele problemele.
    da sau nu? o rasa jegoasa cu nasul pe sus si cu logica stramba.
    da. deci „sa se gaseasca solutii”. fuck modul impersonal. sorry.
    n-aveti nicio solutie, domnilor?
    atunci zic eu: sa vina extraterestrii sa ne scape de lupii oraselor
    transformându-i in oi si capre.
    macar asta e o propunere concreta. pentru moment, e si unica.
    lisa e ea o baba geniala, dar nu abuzati de ea.

  24. @ Radu – Sigur, mersi de sesizare. Am sa scriu un articol.

  25. Din 1997 se derulează un superb program de sterilizări care lipseşte cu desăvârşire. Ba mai mult, avem în oraş animale gestante cu crotal în ureche. Singurii care mai sterilizau câini erau fix ONG-iştii ăştia pe care v-aţi trezit să îi înjuraţi. Că deh, avem blog, deci fiinţăm.

  26. @ Radu, ce zici de asta, fii atent: sa angajam hingheri in sectoru doi care sa duca câinii (am scris ca-câ, dar nu mai sterg, merge si asa) in sectoru trei, mai multi hingheri in sectoru trei care sa duca maidanezii in sectoru patru. da, ai ghicit, mult mai multi hingheri sa angajam in sectoru cinci etc etc pâna cand ajungem la marginea bucurestiului. acolo asteapta oprescu cu comitetul executiv (am scris cu-cu, dar nu mai sterg, merge si asa).
    si-atunci vor plange toti cu lacrimi de crotal. sunt deja emotionat.
    sa vina antenele sa filmeze. in fundal, ponta imbracat intr-un brijitbardo cadou de la tinerele capre din comentariul meu anterior. seara, emisiune de badea, masa la restaurant, apoi femei, politie, lume, recuzita, lunete sparte, ambreiaje, amenzi. guvernul vegheaza.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

