Adevărul e în altă parte

Babelor,

Deși iubesc la nebunie blogul ăsta, faptul că trebuie să îl împart cu două cretine (soră-mea și verișoara Petronia) care scriu filozofie despre Alex Velea și vaccinuri începe să mă deranjeze. Spre deosebire de ele, eu n-am studiat filozofia. Tot spre deosebire de ele, eu am o viață personală suficient de bogată încât să nu fiu nevoită să scriu despre Alex Velea și vaccinuri. Drept care îmi cam vine să mă cărăbănesc de pe teritoriul ăsta anost, și să îmi fac un blog propriu, doar al meu, pe care cele două băbăciuni plictisitoare să nu îl mai bruieze cu panseurile lor de căcat.

Uitându-mă eu în stânga și-n dreapta de o platformă mai drăguță decât WordPress, mi-am dat seama că nu prea am de ales; ar fi Tumbler, care se scrie fără E, unde lumea postează poze sau GIFuri însoțite de mici comentarii. Evident, Tumbler este pentru oameni cărora le lipsesc capacitățile intelectuale necesare pentru a își face un cont pe Facebook, așa că nu mă duc acolo. Mai e Blogger, dar nu știu dacă mai e, pentru că nu am mai citit de ani de zile un blog pe Blogger. Și mai este, desigur, cea mai mare platformă din România: Adevărul.ro.

Știu, o să ziceți acum că Adevărul este un ziar (posibil chiar să mai apară și pe hârtie, deși nu îmi amintesc să îl fi văzut pe undeva în ultimii 4 ani). Dar babelor, aparențele înșeală. Am putea pretinde că Adevărul este un ziar online, și tot am greși – pentru că la caseta de redacție n-o să găsim decât vreo 20-30 de nume. Însă pe platforma „bloguri Adevărul” scriu nu mai puțin de 471 de oameni. Unii dintre ei sunt cunoscuți: Andrei Pleșu, Stelian Tănase, Florin Iaru, Cristian Preda. Alții însă nu sunt acolo decât, probabil, din pură întâmplare: scriitorași necunoscuți, asociații caritabile, Berti Barbera, Șoseta cu povești, senatori, ba chiar și un oarecare „Lucian Ionescu, director de imagine CS Otopeni”.

În mod ciudat, însă, se pare că pe Adevărul nu poți să îți deschizi blog de capul tău, ci trebuie să te invite cineva. Drept care îl sau o rog pe cel/cea care l-a invitat pe Lucian Ionescu să scrie alături de Pleșu și Mircea Vasilescu să îmi dea și mie un invite. Promit să îi dau un pingback la fiecare trei articole.

Vă pup,

Rhetta

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

