De bine? De rău? De azi

Oamenilor,

Eu sunt prinsă într-un borcan cu ștevie zilele astea, și mai durează puțin până ies din el (unde se întâmplă, totuși, lucruri interesante).

Cu toate astea, simt că e de datoria mea să vă informez că viitorul sună foarte prost. Și foarte bine. Simultan. Cum e posibil așa ceva? Uite-așa, ne spune Călimara cu Cerneală, de la care aflăm și că la geografie în școală am fost mințiți cu nerușinare, dar că am reușit să aflăm și un adevăr esențial printre picături, anume că dacii au colonizat Asia, care apoi a colonizat înapoi Dacia sub forma orașului Carei. De asemenea, aflăm de măcar un motiv să trecem pe la Street Delivery, care e după colț. După colț Verona cu Magheru, firește.

Simt nevoia totuși să observ că dacă în Liga I va rămâne o singură echipă, ea se va numi Juventus. Colentina. Și pentru că și râul Colentina are legătură cu Dunărea, ca orice moleculă de apă din România, echipa ne va reprezenta și la scufundări și plimbări cu șalupa pe lacul Snagov, peste capete de canotori. Mult succes alor noștri, așadar.

4 comentarii

  1. Pff, de parcă ar trece Dunărea sau cum ai zis pe la noi ! Trece pe la bulgari !
    Mă duc la verii mei coreieni. Să-ți aduc ceva tanti Petronia ? Au un suși fenomenal. Dacă pui și-un ceaunaș de mămăliguță la fiert moare tot cartierul de poftă.

  2. Crezi că poți să duci niște ștevie încolo, la verii tăi, domnule Bob? Pentru suși ăla de care zici. Cred că ar merge foarte bine în loc de nori și eu înot în ea, oricum, așa că mai bine să punem de-o afacere de export.
    Și sușiul ăla merge cu usturoi? Că de pește cu mămăligă, dar fără un mujdei ca lumea, cu usturoi, ulei și nucă măcinată, nu discut. Nici chiar dacă vine din Corei. De la Carei cu atât mai puțin.

  3. S-ar bucura tare dacă le-aș duce niște ștevie, dar eu n-am îndrăznit să cer. Mai ales văru Chim Iong. La ei ștevia e cam ca la noi foagrauu.

  4. Știam eu că sunt filantroapă (sau cum s-o zice) fără să vreau. Nu înțelegeam, într-o vreme, de ce se uită așa frumos la mine cetățenii din Uganda și Somalia. Îți dau și un borcănel de democrație, că mi-a mai rămas de când cu borșul nostru de-acum ceva ani? Arată cam scofâlcită, e drept, dar e ca nouă, că nu-i prea folosită și se conservă bine la borcan. Tre să fie de la sare.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

