Dacă nu noi, atunci cine dacă nu polonezii?

Oamenilor,

A înnebunit Călimara cu Cerneală. Azi dimineață zicea că americanii vor să schimbe bancnota de 100 de dolari și n-au cu cine, drept care normal că m-am cărat cât am putut de repede, înot, în America. Odată ajunsă acolo, adică în Vanuatu, m-am întâlnit la rând la bancomat (n-aveam chef să înot și invers, cine știe unde ajungeam, în Fiji am mai fost și nu mi-a plăcut) cu o femeie pe numele ei Alice Panaite. Care nu știu cine este, dar cât am stat la rând, a încercat să-mi vândă insula pe care stăteam la rând, motiv pentru care am lăsat-o în chiloți (nu ai ei) și m-am cărat cu avionul înapoi acasă. Unde stau, foarte furioasă pe Călimara cu Cerneală, și zic că data viitoare să vină americanii încoace dacă au de schimbat ceva. Noi, ca de obicei, îi așteptăm.

Pentru că nu am venit numai să vă anunț că am bătut vreo șaișpe recorduri mondiale și cosmice de înot (fără măcar să știu să fac asta), vă întreb: vă mai amintiți voi când am lăudat eu niște polonezi în legătură cu pictat niște blocuri? Eh, ia ghiciți voi cine a pictat un calcan de bloc din Militari, București, România? Eh?…

militari style (poză furată de la Centrul Polonez, cu cele mai bune intenții)

Nu, nu tot ăia. Ăia n-au terminat cu Lodz. Doar niște polonezi. Se pare că au înfrumusețarea urbană în sânge oamenii ăștia. Mai țineți minte și când ziceam eu, la Street Delivery parcă anul trecut, că ar fi mișto să se picteze pereți și în alte părți decât în centrul cool al orașului? Mă așteptam eu să mă asculte cineva, dar nici atât de departe. Sâmbătă, dezbrăcarea oficială a minunii, la ora 11. Eu o să fiu acolo, pe undeva, probabil baba cu un trafalet în mână. Just in case că vine primarul de la 6, despre care aflu că se cheamă Rareș Șerban Mănescu, să-și pună numele pe realizare, că așa se obișnuiește la noi: care primar apucă ceva interesant în sectorul lui, pac! îi fute o placă, să știe toată lumea că a dat și el cu pixul. Are și câtamai numele, așa că e, trebuie să recunoașteți, inacceptabil.

3 comentarii

  1. Stimata baba Petronia, va rugam ca la urmatoarea editie Street Delivery sa propuneti lu’ nenea Durer sa vina si sa faca pe aia patru calareti ai lui la noi pe bloc. Garantam vad bun, blocajele de trafic asigura vizualizarea in conditii optime a operei. Iar tema ar fi de foarte mare actualitate.

  2. L-am sunat, e ocupat. Compune o frescă uriașă, cu tema „Cavalerii BAC-ului se revarsă din Facebook peste oamenii normali la cap, ca o mare de căcat”. Trebuie să recunoști că are treabă, nu glumă.

    Leo cică e liber, dar în ăsta nu poți să ai bază niciodată. Se apucă de pictat un bloc și-i iese la final un OZN sau o salamandră pătrată. Na, dacă-ți asumi riscul…

  3. Acceptabil si Leo, cu toate hachitele lui, dar doar daca pune blocul pe butuci si-l muta la Venezia.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

