Scrisoare deschisă domnului Victor Ponta

Dragă domnule Victor Ponta,

Motivul scrisorii mele nu este politica, așa cum poate v-ați aștepta din partea semnatarei unei scrisori deschise. Deși recunosc că am vrut, totuși, să vă scriu cândva pe această temă, dar din fericire n-a mai fost nevoie – ciclul întâmplărilor de culise care au dus la demiterea lui Andrei Marga și a impostorului din siajul său, s-au petrecut în cele din urmă, exact așa cum le-am descris.

Ceea ce mă îndeamnă să mă adresez dumneavoastră pe această cale, este ceva mult mai serios și anume baschetul. Aud că vă place baschetul, domnule Ponta și mai aud că-l și practicați, motiv suficient pentru mine să admir pe oricine indiferent de preferințele politice, culinare sau de orice alt fel. Pentru că baschetul, așa cum păreți să înțelegeți și dumneavoastră, domnule Ponta, este cel mai frumos sport din lume. De departe.

Lucrul de care mă tem însă, este faptul că nu-l practicați cum trebuie. Dar nici aici nu e totul pierdut – vă pot învăța eu. Sunteți stângaci în mișcări și ezitant la aruncări. Nicio problemă, pentru asta s-a inventat baschetul 1 la 1. Chiar, ce număr purtați pe tricou, domnule Ponta? 2, de la câte coșuri dați în medie pe meci? 3, de la câte capace încasați pe repriză? Sau poate chiar 10, 23, 50, de la numărul de puncte înscrise toată viața de dumneavoastră?

Dar s-o spunem din nou, de câte ori e nevoie: neștiința nu e o rușine, mai ales dacă o recunoașțeți. Iar pentru restul aveți persoane ca mine, care vă stau la dispoziție pentru a vă perfecționa în acest sport. Ca o mică recomandare, dacă e nevoie, vă spun doar atât: i-am cunoscut personal pe Hakeem Olajuwon și Patrick Ewing, iar cu Kobe Bryant mă conversez săptămânal la telefon.

Considerați, prin urmare, mânușa ca fiind aruncată, domnule Victor Ponta. Terenul – la alegere, ziua, ora și arbitrul la fel.

Vă aștept. Între timp, mă încălzesc.

3 comentarii

  1. macar de-ar invata d-nul prostea-aaaaa ponta bunul simt, decenta, altruismul, modestia… nu cred insa k asa minune va avea loc!

  2. Veto, excelent plan. Tu îl aduci pe teren și-i dai un capac din ăla (am eu unul perfect pentru treaba asta, mi-am luat o tigaie nouă, placată cu plumb). Eu îl culeg și, când se trezește, îi dau și io meditații. Cursul se va numi „aparatul critic într-o lucrare universitară” și va fi, culmea, plin de faulturi. Doar că arbitrul fiind eu, o să se fluiere doar plagiatul.

  3. Veto, ai grja! La cite comisii a driblat nenea Ponta cind cu plagiatul, s-ar putea sa nu prea pui mina pe minge. Nici cu aruncatul la cos nu sta foarte rau, doar ai vazut ce i-a facut lui Geoana. E drept, si ala sarea in sus ca apucatul si striga „pe mine! pe mine!”


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

