Protestul Roșia Montană, duminica #5: mea culpa

Da babelor, recunosc

Eu am șters postul surioarei mele. În momente de cumplită rătăcire a minții, alimentate de cretinizarea absolută pe care o practică societatea românească de cîteva săptămîni încoace, plus înverșunată de faptul că poliția mi-a blocat calea de acces către locuința lui Mihai Gâdea, am făcut acest lucru. Probabil ați trăit și voi asemenea clipe. Clipe de negru în fața ochilor, de senzație foarte clară că întreaga țară este alcătuită din securiști și controlori RATB și Mihai Gâdea, astfel că mi-am pierdut rațiunea și am început să practic cenzura pe acest blog, ceea ce nu e în regulă, pentru că nu în acest scop a fost creat.

Mai recunosc chiar și că am încercat să-l șterg cu totul, să-i dau delete, dar, așa cum există un Dumnezeu al bețivilor, există și un Dumnezeu al Surorilor Marx, se pare. Astfel că platforma wordpress și-a luat o măsură de siguranță pentru asemenea momente de restriște, drept care mi-a cerut să confirm ștergerea blogului accesînd un link din propriul meu mail. A cărui parolă am uitat-o, firește.

Bine, ar fi exagerat să spun că-mi pare excesiv de rău pentru ceea ce am făcut, pentru că am un caracter de reptilă, dar un pic tot îmi pare rău. Chiar și în întunecimea inimii mele există uneori oarece licurici de lumină, sigur, nu mai mult decît lămpașul unui miner care nu vrea decît să muncească la Roșia Montană, dar există.

Dintr-o astfel de rătăcire a sufletului meu înghețat și cavernos am să merg de altfel mîine, 29 septembrie, la stația de metrou Titan, ora 16.00, ca să mă alătur celorlalți manifestanți care încearcă să-și păstreze mintea lucidă în bezna care s-a lăsat peste noi toți.

Și mă bucur, mă bucur enorm că fiecare pliant anti-Roșia pe care îl împart, fiecare persoană pe care o conving să meargă cu mine la aceste mitinguri, este un cuțit imaginar înfipt adînc în inima unor cretini notorii, iresponsabili și lipsiți de conștiință precum Mihai Gâdea însuși, Mircea Badea, Dan Voiculescu, Victor Ponta, Dan Șova, Daniel Barbu, Ion Iliescu, Gabriela Firea, Adrian Năstase, RMGC, Bogdan Naumovici etc. etc. etc.

Ne vedem acolo. Fie ploaie, fie vînt.

6 comentarii

  1. Obisnuiam sa urmaresc acest blog pentru ca mi se parea amuzant ce scriati in el… Totusi, nu credeti ca ati cam exagerat cu protestul asta cu Rosia Montana? Sincer acum, in afara de subiectul asta, pe blogul vostru nu mai apare nimic in ultima vreme. WTF?

  2. Later edit: daca tot mergeti maine in zona Titan, de ce nu propuneti un protest impotriva actiunii de a transforma parcul Titan intr-un alt teren obisnuit pe care unii Adreani (suna retardat, stiu) Videni au acceptat sa construiasca blocuri. Asta dupa ce si-a incasat banii din borduri si s-a gandit ca: „hei, uite o zona libera in mijlocul cartierului… ce-ar fi sa trantim betoane in ea!”

  3. bai, intr-o zi vede unu’ pe unii ca sapau un putz. putz, da, bai, la ce te gândeai? incultule.
    se enerveaza si le zice: aici v-ati gasit sa sapati putze? sunteti idioti si inculti.
    de ce, nenea, zice unu’ dintre unii.
    bai boule, erai amuzant daca taceai, pai nu vezi ca nu sapi unde trebe? nu e clar?
    da’ de ce, nenea, de ce?
    mah, taci ca te dau pe mana securitatii, cine ti-a permis sa-ti faci blog? blegule, putz am vrut sa zic. sa-ti explic. da’ degeaba, ca n-o sa intelegi, esti talâmb. uite, voi trebe sa sapati la mine in curte. acolo e nevoie. si sa puneti bordura, putze cu bordura, mai animalule, intelegi? taci, ca nu intelegi.
    sa recapitulim: unde e nevoie de putze, tantalaule? la mine in cur-te.
    wai, pe ce lume ma aflu, wtf? the end.

    asa e românu dom’le, nervos. asta stiam.
    dar si strainu’ tot asa. toti o apa sh-un pamânt.

    toti suntem Rosia Montana.

  4. Felicitari! ar trebui sa fim toti implicati in aceasta lupta!

  5. Straine, in ultima vreme nu mai apare altceva decat Rosia Montana pe aici pentru ca nu vrem sa stricam vibe-ul revolutionar al Vetei si pe cel reactionar al Rhettei. In traducere libera, pentru ca ne este lene sa scriem despre altele si ne bucuram ca a intervenit chestia asta. Care, de altfel, dupa cum se va descoperi inevitabil la un moment dat, a fost opera cel putin a trei dintre noi, implicate in cel putin saispe tabere de-a lungul, de-a latul si de jur imprejurul baricadei.

    Dar stai linistit, tocmai am primit o cisterna de medicament anti-lene, ceea ce nu poate avea decat doua rezultate: ori ma apuc sa fac ordine in camara, ori sa altceva. Adica orice altceva, evident.

  6. intrebarea mea n-ar fi de ce surorilemax nu mai scriu decat despre
    sindromul RosiaMontana. intrebarea mea este, evident, asta: de ce ceilalti scriu despre altceva.

    mdah. pai mi se pare cu totul aiurea sa crezi ca scriind despre altceva o sa se rezolve problemele care culmina cu Rosia. e ca si cum ai fi bolnav de varicela si tu te tratezi contra malariei, preventiv.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

