Protestul Roșia Montană, duminica 6: Roșia Montană colț cu Dezrobirii

Babones,

Cum bine zicea unul dintre comentatorii noștri: să continuăm cu roșiile noastre. Spre supărarea multora, iată, a trecut o lună și jumătate și n-am obosit. Așa se face că mîine, 6 octombrie, începînd cu orele 16.00, ne întîlnim într-un loc (toată lumea o spune) cu nume predestinat: Roșia Montană colț cu Dezrobirii. Nu, nu e niciun banc, și eu am crezut la fel pînă am văzut cu ochii mei. Strada Roșia Montană există la o distanță de circa 400 de metri de stația de metrou Gorjului și chiar se intersectează cu o altă stradă, intitulată așa cum ar trebui să se numească, probabil,  toți oamenii din țara asta începînd cu Răscoala de la 1907 încoace: Ion Dezrobirii, Maria Dezrobirii, Nicolae Dezrobirii ș.a.m.d. Imaginația e limita. Și pe traseu poate îi facem o vizită și Rhettei pe la DNA. Doar strada să ne-ncapă.

Strada Rosia Montana

P.S.: eu recunosc că am o fantezie cu mine ștergîndu-mă cu mustața lui Mihai Dragnea la cur. Sau Vasile Dragnea, sau Pișat Dragnea, sau cum dracu îl cheamă pe australopitecu ăla cu morții de la Teleorman. A, da. Liviu Dragnea. Tot aia e.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

