Yahoo, it’s V-ALIEN-tine’s Day!

Oamenilor, oamenilor!

Grăbiți-vă! Doar astăzi, și la fabulosul preț al abonamentului de net, Yahoo vă oferă ocazia unică de a vă insulta toată populația listei de contacte din mail!

Dacă, la fel ca și mine, v-ați trezit cu o inimă pulsândă nu doar în propria cutie toracică, ci și în mail, știți despre ce vorbesc. În caz că nu, citiți mai departe.

După cum știm cu toții, obsesia de ceva timp a lui Yahoo e să redevină preferința oamenilor cool și conectați (tren pierdut de mult). El, Yahoo, a decis că modul de a atinge acest obiectiv e să digitalizeze industria felicitărilor de Valentine’s Day. Ăsta e motivul pentru care astăzi puteți înjura / îngrijora toată gama de ființe din viața voastră, de la cunoștințe la iubiți și iubite, doar dând un click și completându-le adresa la destinatar. Aveți trei opțiuni, în funcție de cât de dragi sau indiferenți vă sunt oamenii: „Crazy In Love” (a.k.a Crazy și atât), „Friendly Love” (a.k.a Friendzone) și „All Out of Love” (a.k.a Lame Bitterness).

Dar să analizăm niște exemple, doar mă știți fire științifică. Din categoria de scrisorele automate „Crazy In Love”, probabil cea mai adorabilă este asta:

 „Mon petit cabbage, (Iubire, ești varză. Bine, vărzucă.)

You are my first and last thought of every day. (E posibil să mă observi în copacul de la geamul tău, dacă-ți trece vreodată prin cap să verifici noaptea, după ora 12.) You are also most thoughts in between. (Ok, s-ar putea să mă găsești și la budă la serviciu la tine.) Your strong square jaw has inspired a thousand works of art. (Ești muzul meu cu cap pătrat.) You are more fragrant than a field of wildflowers. (Mai ușor cu parfumul, bre.) You shine bright like a diamond. (Am rămas fără inspirație, deci citez cântece pop. De asemenea, când te văd primul meu gând e violența domestică.)

Love for all eternity, (Doar nu credeai că scapi vreodată de mine)

 Bun. Mai avem varianta pentru cupluri homosexuale:

Dear pookie, (Mai ții minte ce față a făcut maică-ta când ți-am zis așa prima oară?)

There is absolutely nothing I would not do for you, my most cherished dove. (Ești primul care m-a vizitat după ce orice formă de viață dispăruse, deci am făcut o fixație pe tine.) You play the strings of my heart with delicate grace. (Is it a bird? Is it a guitar player?…) You are simply luminous; a god among men. (No, it’s Apollo.) You turn me into a silly schoolboy. (Nu, iubitule, nu ești pedofil. Nu asta voiam să zic.)

Vroom vroom, (Asta voiam să zic. Nu, nu că ești un biker pedofil! Of, de asta ne certăm mereu, că tot dezgropi cai morți! Nu, NU am vrut să spun că ești și zoofilo-saprofil pe deasupra!…)

 Să nu uităm varianta starletă de plastic către sugar daddy:

To the love of my life, (Deocamdată)

You make me feel as though I could fly. (Mi-e foame de nu te văd, dacă bate vântul mă culegi din Dunăre.) The warmth of your love could protect me from the harshest winter. (Hm-hm, blana aia de vulpe argintie pe care ți-o tot arăt de trei luni când mergem la mall?…) I can’t stop thinking about you, and I don’t want to. (Tu nu vrei să încetez să mă gândesc la tine, crede-mă. Rândul e mare.) You make me feel like a natural woman. (Ți-am zis eu că merită să plătești for the good stuff.)

Yours and yours alone, (Aia cu rândul era doar o glumă, iubitule…)

 Pe parcurs, mai aveți opțiunea de a vă informa iubiții sau iubitele că sunt miei sau alte viețuitoare în mod inexplicabil asociate cu dragostea. La final, normal, le amintiți subtil că deseară vă așteptați să fiți răsplătiți pentru efortul sentimental pe care tocmai l-ați depus.

Ok, asta cu iubirea. Mai departe. Singura chestie mai ciudată decât declarațiile de dragoste ready-made sunt alea de prietenie, unde ne întâlnim cu apelative din ce în ce mai distante, de la „my sensitive friend”, „to my peer” (?!), până la „to my acquaintance”. După ce v-ați liniștit prietenii asigurându-i că îi considerați egali, le puteți atinge sensibilitățile lăudându-i pentru că nu aruncă gunoaie pe jos, pentru că au hainele călcate sau pentru că au simțul direcției. Dacă vreți totuși să-i băgați în sperieți definitiv, aveți la dispoziție:

„ Dear sugar plum,

Your hair is softer than a thousand bunnies. Your style is more memorable than the Grand Canyon. I can’t imagine a world without you. I am awash in the great ocean of your love.”

 Dacă, pe de altă parte, vreți să asigurați pe careva din listă că nu doar n-aveți idee cine e, dar nici măcar nu vă explicați ce caută printre contactele voastre, Yahoo vă salvează din nou: „Dear associate, Remember that one time we did that fun thing? That was my favorite day.”

În final, dacă nu vă ajunge să vă spamați prietenii și pe cei dragi cu felicitări la finalul cărora apare duioasa mențiune „Made with love by Yahoo Mail Autocompose”, mai aveți și opțiunea de a presupune că toți prietenii voștri care nu sunt într-o relație sunt la fel de deprimați ca și voi că nu-i face nimeni oi, porumbei sau raze de soare. De la a-i ruga să fiți depresivi împreună până la a-i invita în lumea voastră dementă în care ziua de vineri, 14 februarie 2014 nu există în calendar, aveți o groază de variante gradual disperate de a face lumea să pună cămașa de forță pe voi și pe voi under suicide watch.

Prin urmare, distracție plăcută. Nu uitați să faceți o rezervare pentru o cină romantică pentru o persoană la cel mai scump restaurant din oraș. Aveți grijă totuși, să nu vă dați foc de atâta romantism solitar, pentru că să nu uităm:”candlelit dinners are a safety concern.”

15 comentarii

  1. am incercat-o pe aia cu grand canyon. am primit un raspuns scurt: „go valentine yourself”. o data pe an, da’ merita?

  2. A, înseamnă că ai prins oferta limitată, cu teaserul special. Pentru că de mâine, în urma acestei isprăvi, expresia va fi „go Yahoo yourself!”
    În treacăt fie zis şi ca sugestie pentru viitor, asocierea femeie-Marele Canion nu prea duce la rezultate paşnice.

  3. sistemul imunitar m-a alertat sa nu deschid mailul pe 14. si cand credeam ca am scapat, deschid azi blogul marx si ce sa vezi?… din fericire ptr mine, nu m-a lovit nici o inima din inbox. asa-mi trebuie, daca am venit la spartul targului.
    ma intreb peste cat timp felicitarile digitalizate de valentine’s day se vor transforma in (video)chat cu urari si toate cele.
    am putea acum sa dezbatem daca yahoo s-a inspirat sau nu din „her”, dar stiu ca nu te uiti la filme.

    p.s.: „your hair is softer than a thousand bunnies”? asta m-a speriat.

  4. mai bine sarbatorim chestii valoroase si sigure, la antipodul romantismului yahuist ridicol. pai nu? ba daa.

    sugestia zilei: Square Root Day
    „… is an unofficial holiday celebrated on days when both the day of the month and the month are the square root of the last two digits of the year. For example, the last Square Root Day was March 3, 2009 (3/3/09), and the next Square Root Day will be April 4, 2016 (4/4/16). The final Square Root Day of the century will occur on September 9, 2081. Square Root Days fall upon the same nine dates each century.”
    cine aduce vinul?

  5. foarte frumos scris, imi vine sa-mi sterg contul de yahooo

  6. Ionamainen, dacă nu noi, atunci cine să provoace oamenilor infarcturi și la trei zile după orice? Stay tuned de Paște, avem ofertă specială. Ai dreptate cu următoarele chestii: n-am idee despre ce film vorbești, ideea cu videochat-ul e atât de bună încât va apărea la anul, fără nici o legătură cu mine. Dar n-ai dreptate cu chestia cu iepurii: nu e bizară, e o invitație la meditație științifică și filosofică: pufoșenia a o mie de iepuri e mai mare decât a unuia singur? E pufoșenia cumulativă? Și dacă da, există un indice de progresie, ceva, o unitate de măsură, ca să știi când ai consumat toți iepurii de pe lume și trebuie să le lași puțin timp să refacă stocul? (Sunt iepuri, merge repede.) Și se folosesc iepuri dezosați? Poți împleti un iepure, ca pe părul cuiva? (Răspunsul la întrebarea anterioară tinde spre „da”, în cazul unuia afirmativ la asta.) Etc. După cum vezi, e o întreagă fenomenologie a iepurelui pe care a scos-o Yahoo din cutia Pandorei. Chiar, în cutia Pandorei erau iepuri?

    Value ‘n Time, vin este mereu, dar ce zici tu acolo e nesărbătoribil. E chiar mai rău decât să fii născut pe 29 februarie. Mai bine sărbătorim zilele de naștere ale pisicilor Marx, care au ajuns la concluzia că la nouă vieți trebuie nouă zile de naștere. Nouă ori cinci, avem 45 de sărbători numai din astea. Plus toate zilele noastre de naștere și onomastice, de pe toate buletinele și pașapoartele false, încă vreo 200. Poate acum pricepi de ce la noi se bea atât de mult vin.

    Tibi, nu face asta. Io și cu tine am rămas probabil ultimii doi oameni care mai țin compania aia în picioare. Vrei să fii responsabil pentru șomajul, depresia și suicidul a sute de oameni? Eu pe luna asta mi-am făcut cota de așa ceva, deci contul meu de Yahoo rămâne unde e, cu inima bătând sau fără.

  7. si meditatia asta se consuma pesemne de valentine’s day, in ceas de seara, si tine loc de sweet talkin’, presupun. acum inteleg. si, iarasi presupun, va fi una din optiunile videochat-ului.

  8. frivolitati

  9. anuntul de mai sus incepe cu de doua ori „oamenilor” deci am fost alertat, da, am trimis asa si pe dincolo, dar uite ca n-a mers. acuma dupa ce ca m-ai nenorocit cu indemnurile tale convingatoare, petronia, dupa ce ca ai glumit cu increderea cititorilor tai si i-ai pus pe jar cu consecinte gramatice (am pus un „g” dintr-o eroare controlata, da’-l las), acuma zici ca nu, ca nu ie bine asa. pai cum ie bine, omule? baba? am gasit si eu ceva frumos de sarbatorit, ziua radacinii patrate. n-am zis cubice, te rog frumos. n-am zis nici de ziua lui Pi in iulie si nici de ziua veceurilor in noiembrie. nu, am zis sa fiu si ieu in contratimp, ca un gentleman jim. si drept rasplata ce mi-e dat sa aud? ca stricam vinu pe pisici! doamne fereste! fereste si domni!

  10. Foarte interesant articolul!

  11. Ionamainen, fără meditații pe videochat, că alea sunt pentru profesoare de liceu. Dar nu zici rău să existe niște extra-opțiuni, contra cost. Mimă, de exemplu. Nu detaliez.

    Free, normal. Freevolități.

    Value.n time (scuze, nu găsesc apostroful neam pe tastatura în română, îl caut de luni de zile), păi anunțul începea urgent pentru că era urgent. Doar nu voiam să rateze cineva ocazia. Ba sper că lumea și-a și făcut mail de Yahoo special ca să prindă oferta, sau a renunțat definitiv la Gmail datorită ei. Problema mea cu ziua rădăcinii pătrate era aceeași pe care o am cu facturile: frecvența. Numai că invers. Eu propuneam o variantă mai comodă, dar dacă insiști tu să bei vin doar de trei ori pe deceniu sau cum era…

    PTC, mulțam. Foarte interesant comentariul!

  12. Babo, da’ de principiu, sa stii matale, radacini patrate se pot extrage din toate numerele. Ba chiar, gratie lui „i”, chiar si din alea negative. Ca numerele n-or sa arate foarte frumos, ca mare parte or da cu virgula, asta e alta poveste. Si doar n-or sa ne opreasca pe noi niste povesti de la consum de vin. Pffff…

    (sa-mi aduci aminte sa-ti povestesc cum se face cu tastatura romaneasca, sa nu mai ai probleme cu apostroful)

  13. A, deci ziua rădăcinii pătrate poate fi în fiecare zi. Chiar și în zilele negative. Știam eu că e bună de ceva matematica asta în viață. Bine, nu eram chiar atât de convinsă încât să mă apuc să o învăț eu, dar cel puțin îi recunosc meritele, la o adică.
    Să știi că am încercat să șterg jumate din ghilimele, dar în ciuda eforturilor mele disperate, insistă să rămână siameze.

  14. Eh… asta ar merita o prelegere despre matematica. Inca una. A cita? Cu alta ocazie.

    Operatiunea de de-siameizare e ceva mai complicata si in acelasi timp mai simpla. Da’, dupa cum sugeram, necesita o discutie intermediata de ceva taninos. Bine, nu sugeram asta, sugerez acum 😀

  15. Sugerez să studiez această complicată operațiune, împreună cu prelegerea de matematică asociată, imediat ce revin de unde urmează să mă duc. Termin de citit și cartea până atunci.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

